Ryktetråd 2022

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19274

Ja, @Mr H,det blir interessant å se om Bruno eller Eriksen spiller første PL-kamp. Kanskje EtH finner plass til begge. Jeg gleder meg litt. Det blir ikke de samme 11 som de siste årene i hver bidige kamp.
post liked by: Cola2
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19274

Felix Uduokhai, Augsburg, er en åttende stopper på vei inn? Tuttomercato, gjengitt av Sport Witness hevder spilleren er interessant for bl.a United, Newcastle og Spurs.

Jeg synes ikke det gjør noe om han hentes altså. EtH er ute etter et nytt forsvar kan det se ut til, han vil ha beinhard konkurranse om plassene i hvert fall. Tuanzebe og Bailly er vel salgsobjekter, og kanskje et par til blir det neste sommer/januar?
Last edited by Blodfink on 17 Jul 2022, 11:32, edited 1 time in total.
LUHG!
User avatar

Schmeichel
Posts: 441
Joined: 23 May 2019, 11:40
Liker gitt: 693
Liker mottatt: 1091

Håper isåfall han er like beinhard jeg, som navnet. Får nesten litt assosiasjoner til Ringenes Herre, hehe.
Men virker litt merkelig å skulle se etter enda en rotasjonsspiller? 🤔 Har ikke så stor tro på dette før jeg hører det flere steder hvertfall.
post liked by: Blodfink, Pangaea
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19274

Han spiller beinhardt i kavalkade på YT i hvert fall, hehe. Kan se ut til at EtH liker ville og aggressive spillere, Martinez/Uduokhai passer i den kategorien. Ja, jeg fikk også litt sjokk når en stopper til linkes @Schmeichel, men om han er en bedre spiller enn de vi har, så er det jo bare velkomment.
post liked by: Schmeichel
LUHG!
User avatar

Schmeichel
Posts: 441
Joined: 23 May 2019, 11:40
Liker gitt: 693
Liker mottatt: 1091

Om man skal tro videoene på YouTube så virker det jo hvertfall som en midtstopper som selveste Saruman kan ha avlet frem! 🤔
Rimelig heftige/aggressive taklinger må jeg si ja, @Blodfink. Jeg liker sånne ukjente under-radaren signeringer. Får litt Bailly-vibes. Og det mener jeg i positiv forstand. (Synd han er så skadeplaget, jeg mener at på sitt aller beste er Bailly inne blant hvertfall de 10-15 beste stopperne i verden.)

Men jeg liker isåfall veldig godt stilen til spillerne Ten Hag ser ut å ville signere. Spesielt Martinez som er såpass aggressiv, og Malacia som visstnok blir kalt for "pitbullen" av van Gaal. Slik sett tror jeg spillere som Pogba og Martial er blant de siste i verden han ville hentet. Så veldig spent på Martial i år, da jeg trodde han ville bli solgt. Jeg mener også selv at manglende energi og kampvilje har vært nettopp et av våre største problemer. Man kunne nesten få inntrykk av at enkelte av spillerne også hentes for å løfte intensiteten på treningene, hehe. (Noe man faktisk ikke skal undervurdere effekten av)
post liked by: Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19274

Støttes @Schmeichel , navnet hans skjemmer ikke spillestilen, hehe.

Malacia f.eks. tråkka jo skoa av Núñez (bokstavelig talt) og Salah (kloss oppe i). Og intensitet er vel nøkkelord i EtH-universet. Han er jo virkelig involvert på feltet ser det ut til. jeg hilser alle med guts og baller velkommen til klubben.

Bailly er veldig frustrerende, ser på ham som du gjør.

Martial ser ut som en ny spiller i sommer, måtte det vare. Som EtH sa "det er opp ham til ham selv"
post liked by: Schmeichel
LUHG!
User avatar

Pangaea
Posts: 2747
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3930
Liker mottatt: 5069

Schmeichel wrote: 17 Jul 2022, 11:22 Håper isåfall han er like beinhard jeg, som navnet. Får nesten litt assosiasjoner til Ringenes Herre, hehe.
Godt vi har en hobbit på vei da :joy:
post liked by: Blodfink
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4435
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2864
Liker mottatt: 9451

Schmeichel wrote: 17 Jul 2022, 12:06 (Synd han er så skadeplaget, jeg mener at på sitt aller beste er Bailly inne blant hvertfall de 10-15 beste stopperne i verden.)
Eric Bailly er en alt for lite intelligent stopper til å bli vurdert blant 10-15 beste stopperne i verden. En spiller som aldri har levert to gode kamper på rad og enkle feil blir begått regelmessig. Fantastisk fysikk veier opp, men alt for skardeplaget i mine øyne. Ender nok opp som femtevalg i stopperkøen når Martinez kommer inn i troppen.

Ellers så er jeg der at skal det hentes noen nye stoppere inn så må noen ut. Forstår til en viss grad behovet for 6 stoppere på grunn av Varane sin skadehistorikk, men 7-8 blir for mange om beinet. Av Jones, Bailly og Tuanzebe så burde minst 1 helst 2 forsvinne før det hentes noen nye stoppere.
post liked by: Schmeichel
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pangaea
Posts: 2747
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3930
Liker mottatt: 5069

Rister hardere og hardere på hodet av at klubben som ikke får lov til å registrere spillere pga høye lønnsutgifter og dårlig økonomi, fortsetter å kjøpe et nytt lag. Men kanskje Lewandowski bare får en pose epler i lønn?
post liked by: Blodfink, Pink Final, Can2, Schmeichel
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19274

Jeg ønsker et nytt stopperpar jeg. Om det er 6-8-10 stoppere i klubben er ett fett for min del. Bare de 2 på banen er gode nok. Vårt beste stopperpar forrige sesong var Varane og Maguire statistisk var det ikke, eller bommer jeg nå? Husker ikke helt plutselig...

Jeg tror EtH ser svakheter i alle stopperne, det ser vel i grunn alle...Han stoler ikke på de vel?

Han vil ha proaktive spillere, Uduokhai er virkelig det.
LUHG!
User avatar

Pangaea
Posts: 2747
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3930
Liker mottatt: 5069

Har ikke hørt navnet hans før engang, så bortsett fra imponerende spill i Ringenes Herre, vet jeg ingenting om han :D Skal derfor ikke late som jeg er ekspert eller noe slikt, men jeg forstår egentlig ikke hvorfor vi i tilfelle er etter enda en midtstopper. Etter mitt syn, så er vår største svakhet per nå på høyrebacken. Der har vi i realiteten ingen gode alternativer.

Vel, altså... jeg kan jo se en slags fornuft i det, hvis vi nærmest avskriver Varane pga skader og Maguire pga fjorårssesongen/treghet. Da står vi igjen med Martinez, Lindeløf og Bailly. Men samlet sett har vi jo en haug med gode spillere sentralt bak der, og jeg tror de kan se vesentlig bedre ut når vi får fikset midtbanen og det blir mer stabilitet over hele laget og strukturen. Lett å glemme, men det er bare ett år siden Maguire var en av våre beste menn, og vi savnet han sårt i EL-finalen. Han er ikke så dårlig som han var i fjor. Jeg heller liker han egentlig ikke, blir litt feil type for en klubb som United, men må innrømme jeg klør meg litt i hodet hvis vi genuint er ute etter enda en midtstopper etter å ha landet Martinez. Men vi får se. Ikke sikkert det er reelt hold i det. Mye rart som skrives om United tross alt, og kanskje dette er en av de sakene. Jeg ville mye heller hatt en høyreback, og kanskje en høyreving, framfor enda en midtstopper. Og en spiss hvis Ronaldo forsvinner.
post liked by: Pink Final, Can2, Schmeichel
User avatar

Harry Greaves
Posts: 375
Joined: 30 Jul 2018, 09:49
Liker gitt: 21
Liker mottatt: 487

messilingard wrote: 16 Jul 2022, 13:03 ]Legger til Carl Anka sin tweet, som faktisk kommer med et godt poeng. Enten så løser dere problemet eller så finner vi en annen løsning. Slik vi holder på nå så sitter både Barcelona og De Jong med betraktelig bedre kort på hånda enn United.

Spørsmålet er vel om United egentlig vurderer andre enn De Jong?

Dersom klubben mener alternativene der ute (eks Tielemans) enten er utilgjengelige eller ikke gode nok, så er det jo like greit å la være å hente en plan B.

Og dersom dette er tilfelle, som jeg kanskje tror det er, så har jo United egentlig ingen hastverk. Det verste som kan skje er at de ikke får den eneste spilleren de ønsket.
User avatar

Ryder
Posts: 4708
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2628
Liker mottatt: 10718

De Jong eller ikke De Jong, synes fortsatt det er rart at vi ikke jakter en DM-spesialist. Selv med FdJ inn tror jeg vi er veldig sårbare bakover - både Frenkie, Donny, Bruno og Eriksen har sine klare styrker offensivt. Fred og McTominay er ikke modne for oppgaven, i alle fall ikke alene, begge er altfor suspekte i posisjoneringen. Uten mer klokskap og stål i den posisjonen er jeg redd vi fortsatt vil være veldig sårbare for kontringer imot.

Trodde lenge at Martinez kunne være tiltenkt rollen, men ser at dette avvises av mange som var tett på spiller/manager i Ajax. Så riktignok en taktisk analyse av Ajax der de ofte sender en av stopperne opp i banen, men det er i oppspillsfasen, med ball.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19274

Ryder wrote: 17 Jul 2022, 15:06 De Jong eller ikke De Jong, synes fortsatt det er rart at vi ikke jakter en DM-spesialist.
Ibrahim Sangaré fra PSV er vel aktuell, Leicester ligger langflate etter ham. EtH sies å ønske spilleren.
post liked by: Ryder
LUHG!

Deleted User 631

Ryktes at Martinez blir presentert som United spiller nå om 5 minutter, klokka 16.00.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Da er kjøp nummer tre i boks👍
post liked by: Blodfink, Ryder, Belfastboy, Can2
Post Reply