Ryktetråd 2022

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Pangaea
Posts: 3095
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 4936
Liker mottatt: 6593

mcilroy2.0 wrote: 15 Jul 2022, 09:49 Leste ett rykte om at Pau Torres var den midtstopperen klubben ville gå for, men Ten Hag ønsker ikke han som vår nye midtstopper.
Velkommen tilbake :)

Nå veksler det mellom himmel og helvete med De Jong ca tre ganger per dag, så jeg klarer ikke helt å se at han kommer til oss. Virker veldig lite motivert for det selv vertfall, med jevnlige rapporter om at han ønsker å være i Barcelona (selv om de behandler ham som dritt). Kanskje kommer det positive rapporter igjen til kvelden, før det snur i morgen tidlig. Gjennom denne sagaen har jeg blitt mindre og mindre sikker på at han kommer. Mye tilsier det riktignok når vi bare ser på hva United og Barca ønsker, men det er jo en spiller opp i det her også, og når han står på bakbeina er det kanskje på tide å gå videre?
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
GBailey wrote: 15 Jul 2022, 10:46 Lurer på det samme ang. Eriksen!
Så spekulasjon i at det kunne være om Covid og Australia. Inter hadde visstnok sagt han verken hadde hatt Covid-infeksjon eller -vaksine (for et års tid siden). Hvis det stemmer, kan det være United utsetter og utsetter annonseringen helt til touren er ferdig, slik at Eriksen slipper å bli nektet innreise til Australia og slikt. Ble jo litt røre under Australian Open.

Om de påstandene stemmer er det umulig å vite, men det gir i så fall forsinkelsen mening.
post liked by: messilingard, Can2
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4559
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 3020
Liker mottatt: 10069

Dawson fra ESPN melder om at De Jong sine agenter tilbyr han til andre klubber. Sammen med alle andre rapporter fra gårsdagen så virker det veldig som om at De Jong virkelig ikke vil til United, eller at vi er et slags reservevalg dersom han må forlate Barcelona og ikke klarer å vekke interessere fra andre klubber i CL.

Mulig jeg er noe negativ og skeptisk her nå, men spør du meg så virker det som om det er mange som er vel positive.
post liked by: Blodfink, Can2, Schmeichel
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pangaea
Posts: 3095
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 4936
Liker mottatt: 6593

Helt enig, ble enda mer bekymret når jeg så den rapporten. Minner egentlig litt om Ronaldo, som "shopper" rundt over alt for å komme seg unna Manchester United. Hvis de Jong kommer, så går det sikkert bedre enn med di Maria, men er jo grunn til å være litt tilbakeholden med optimismen når spilleren selv gir så tydelige signaler på at han ikke ønsker å komme til klubben :(
post liked by: Can2

Deleted User 595

Tipper (merk, tipper) at dette er rent oppspinn. Kanskje en propagandapakke fra Barca til journalister, for å svartmale de Jong, og redde sitt eget skinn?

Gir svært lite mening at han skal tenke så kortsiktig at han drar til PSG for ett år med CL. Ligger i kortene at han får mange år med CL i United, med "sin" trener. Sannsynligvis f.o.m. 23/24.

Er like positiv til at de Jong kommer.

Deleted User 430

messilingard wrote: 15 Jul 2022, 12:05 Dawson fra ESPN melder om at De Jong sine agenter tilbyr han til andre klubber.
Kjente jeg ble litt bekymret for akkurat denne selv, men samtidig er det ikke godt å si. Ble rapportert om det motsatte tidigere, at han ville velge United over Chelsea, på tross av manglende CL-spill. Dette rett før Chelsea var i møte med Barcelona ang "pensjonistene" sine på backen og det ble sagt i ettertid at Chelsea innså at United var i førersetet. Ikke godt å si om det er resirkulering av gamle rykter eller ikke, men trengte uansett ikke den akkurat nå..
post liked by: messilingard
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 15230
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 25405
Liker mottatt: 21589

Ok @Steinar Stenseth , det med nedbetaling og ikke alt up front er vel slik alle større overganger gjøres. Men som sagt, det er greit å se forskjellig på det. Med tanke på at Barca vel betaler 75 mill til Ajax for ham, spilleren ikke har vært kun suksess i Barca etc. så er jeg bare ikke like imponert over avtalen. Men jeg er fornøyd om han får bestemt seg og vil til United. Det ene utelukker ikke det andre.
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4944
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2890
Liker mottatt: 11714

At andre klubber kaster seg på, er antagelig det eneste som kan stoppe overgangen. Får han valget mellom oss og en etablert CL-klubb, er jeg redd vi ligger adskillig tynnere an. Når det er sagt, har det ikke vært noe som tyder på at andre klubber har vært interessert tidligere.
post liked by: Blodfink
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 1016
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 9634
Liker mottatt: 3221

Velkommen tilbake @mcilroy2.0 👍Vi er noen i versjon 2.0 av oss her. 😏
post liked by: Pangaea, Cola2
Kong Eric Cantona

Deleted User 430

Ikke fått registrert Raphina enda pga FdJ, men er det så nøye 'a? 🙄

User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 1016
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 9634
Liker mottatt: 3221

Enig med dere som er skeptiske til
de Jong her. Det har kommet så utrolig mange drypp hele veien om at De Jong ikke vil til United. Med det utgangspunktet ligger det vel i kortene at at vi ev.får en som ikke yter max og i verste fall sprer dårlig stemning videre i troppen.
post liked by: Blodfink
Kong Eric Cantona

Deleted User 595

Inntrykket av de Jong er at han er helprofesjonell, og aldeles ikke vil gå til United for å så ikke yte maks, eller spre dårlig stemning. Det er ikke Pogba 2.0 vi kjøper her.

Det er og fullt mulig at de Jong vil til United, og at dette er et politisk spill.

Gir svært lite mening at United holder på med denne dealen over så lang tid, om de ikke vet at de Jong vil komme!
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Eriksen ryktes å annonseres straks, innen en time.
Får se om det stemmer. Ser ingenting på United.no per nå.
post liked by: Pangaea, Blodfink, Schmeichel
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 1016
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 9634
Liker mottatt: 3221

GBailey wrote: 15 Jul 2022, 15:29 IDet er ikke Pogba 2.0 vi kjøper her.
Håper jo du har rett, men frykten er der.
post liked by: Blodfink
Kong Eric Cantona

Mr H
Posts: 487
Joined: 16 Mar 2022, 15:18
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 1441

Hadde nesten vært morsomt om vi trakk oss ut fra de Jong dealen. Da tror jeg fort mye av aktiviteten i Barca nesten kunne kollapse.
post liked by: RedTrafford, Blodfink, Cola2

Deleted User 595

GBailey wrote: 15 Jul 2022, 15:33 Eriksen ryktes å annonseres straks, innen en time.
Får se om det stemmer. Ser ingenting på United.no per nå.
Stemte fint det! Eriksen er vår. Bekreftet nå.
post liked by: RedTrafford, Pangaea, Belfastboy, Pink Final, Can2, Blodfink, Cola2
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 1016
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 9634
Liker mottatt: 3221

@GBailey Fikk nyheten først av deg! Du er Tier 1 eller Fabritzio 2.0 😁👍

Veldig bra med Eriksen inn, synes jeg. ⚽️🌞👍
post liked by: Pangaea, Blodfink
Kong Eric Cantona
Post Reply