Richard Arnold

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.

Deleted User 480

Vet ikke om folk fulgte med på "Game of Thrones" . Der florerte både bakvasking og bacstabbing. Med mer eller mindre overrraskende skyldige. Det sies jo at det ikke er røyk uten ild, men likevel Lee Grant som gladelig stilte opp som materialforvalter/skiltholder og what not - virket strålende fornøyd. Ville heller mistenkt Kathy i resepsjonen eller Ole Gunnar. Er Grant reneneste "Littlefinger"?

Aner ikke hva jeg skal mene om Arnold's "stunt". Utover å si at, hvis det stemmer, virker det rart at han sier at vi er i en fryktelig vanskelig situasjon, samtidig som det ikke er noe problem å fremskaffe penger til spillerkjøp.
Hvorfor sier han at alle kampene sist sesong var ille? De var jo ikke det. Det snudde jo på et tidspunkt.
post liked by: Pink Final
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7531
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26879
Liker mottatt: 17403

Hvilken grunn har Lee Grant til å lekke info?

Svært vondt å tro etter bl.a å ha hørt UTD Podcast med ham.
Men, egentlig dette samme hvem det er - bare det tar slutt.
Er jo også et sidespor til Richard Arnold.

Har ikke satt meg så veldig inn i dette stuntet på puben.
Førsteinntrykket mitt er at jeg liker det, folkelig.
Synes Arnold også gir inntrykk av å være mer mann enn Woodward.
post liked by: Cola2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pangaea
Posts: 2714
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3863
Liker mottatt: 4931

Pink Final wrote: 19 Jun 2022, 09:32 Navnga han virkelig Henderson, Lingard og Pogba som de som har lekket til media?
Så vidt meg bekjent så navnga han ingen. Men sa litt rundhåndet at de fleste som lekket til media nå er ute. Da anser jeg det med 99.8% sikkerhet at han refererte til Lingard og Pogba.

Jeg har ikke sett videoene fra denne seansen, men det krever jo litt mot å gå dem i møte slik han etter rapportene har gjort. Tviler veldig sterkt på at noe slikt er regissert fra han eller klubbens side. The 1958 "leker ikke" for å si det slik. Så har Arnold fått nyss i planene, og møtte dem på puben i stedet for å få en mildt sagt kjip opplevelse rett utenfor huset. Modig gjort. Selvsagt ikke første gang han svarer på slike spørsmål. "Alle" vet hva folk vil spørre om, og som en intelligent fyr har han svart på det flere ganger før, eller vet hva han kom til å svare. Så det ligger en delvis forbereding inni der, og sikkert derfor noen mener han nærmest kom med et manus.

Fra det jeg har lest virker det likevel som han har vært relativt åpen, uten å si ting som får han i trøbbel. Som noen av dere har nevnt allerede, tror jeg også han var klar over at seansen ble filmet, eller vertfall visste det var en stor fare for det (film/lyd). Langt fra hverdags at et stort selskaps CEO gjør slike ting, og alle har "kamera" på seg, så ganske sikker på han var klar over at ting kom til å komme ut på et eller annet vis. Sikkert en kalkulert risiko, og som vi har sett har det stort sett vært positive tilbakemeldinger.
post liked by: Pink Final, Cola2, Ryder, messilingard
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18977

Jeg støtter Mitten i det han skriver om at Arnold gjør en så god jobb som han kan, under de omstendigheter han jobber under, at man ikke bør skyte på ham men på Glazers. Nyter virkelig at Mitten også er av de som slakter Glazers og nevner den mildt sagt groteske og suspekte måten de fikk tak i eierskapet på.

Plussartikkel på United.no. så gjengir ikke noe spesielt mer enn det overskriften antyder.
post liked by: RedTrafford, Pink Final, Rød Pølse, Cola2, Belfastboy, Pwint, Can2
LUHG!
Post Reply