Premier League 21/22

Diskusjon om engelsk fotball

Deleted User 480

Jeg skal ikke gå inn i polemikken rundt hendelsene ifm banestorming. Det jeg dog vil si er at det tydelig er flere fans som oppsøker bortelagets spillere, og det skal faktisk ikke skje, som andre har nevnt. Banestorming skal ikke skje.

Konsekvensen er jo i værste fall, som en av dere skrev et sted, gjerder rundt arenaene. Det hadde vært mega trist hvis de intime banene i England "forsvant". Det er en del av sjarmen med fotballen, etter min mening.

Det er også påfallende at bl.a. City slipper unna med nesten hva det skal være. Sånn sett litt kjipt hvis Villa ikke forfølger dette.

Absolutt også en tanke som @Harry Greaves sier å la de involverte spille kamper for tomme tribuner.

Enig i det @Pangaea skriver. United blir straffet for mildere forseelser enn dette.

Det hadde vært interessant å se en statistikk over hvor mange forseelser (i bred forstand) som gikk mot Man. United, der vi enten ble hardere straffet eller snytt, ift hva det faktisk var grunnlag for. Føler at det er mye. -Uten at det tar fra spillerne den labre innsatsen i store deler av sesongen.
post liked by: Pancho P, Pink Final, Pangaea
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26214
Liker mottatt: 16727

Harry Greaves wrote: 23 May 2022, 10:26 For tjue år siden førte jo hendelser som denne og den på Goodison til at tribunen ble stengt for fans i noen kamper. Er ikke det en løsning, da? La City og Everton spille sine neste hjemmekamper for tomme tribuner. Det er jo noe som faktisk vil svi for klubben også.
Godt forslag.

Som historie interessert, husker du hvilke matcher/eksempler på matcher der tribunen ble stengt?
Altså for omtrent 20 år siden.

(Deler av Stretford End ble jo stengt i 1972, etter at en kniv ble kastet mot en Newcastle spiller).
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Harry Greaves
Posts: 371
Joined: 30 Jul 2018, 09:49
Liker gitt: 21
Liker mottatt: 472

Ikke i England, men det var veldig vanlig i Italia og Spania.
post liked by: Pink Final
Post Reply