Ajax Amsterdam

Diskusjon rundt spesifikke klubber. Engelske og internasjonale.
PS: Alt om United i eget forum

Deleted User 595

PSV ledet 3-0, men rakner litt nå. 3-2.

Ikke at det har noe å si. Ten Hag vinner sin tredje ligatittel på rad.
post liked by: Blodfink, RedTrafford, Pangaea
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3804
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16325
Liker mottatt: 10526

5-0 til slutt. 🏆
Herlige scener fra Amsterdam
post liked by: Blodfink, Pangaea
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987



Ajax fansen er noe for seg selv!
post liked by: Blodfink, Pancho P, Pangaea
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

messilingard wrote:11 May 2022, 22:52 Ajax fansen er noe for seg selv!
Sånt gir meg troen på menneskeheten. Elsker det.
post liked by: Pancho P, Pangaea, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Pangaea
Posts: 2677
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4790

Så slutten av kampen mellom Ajax og Herenveen i går, og må si jeg likte det lille jeg så. Selv på 3-0, 4-0 (5-0 kom litt seint, hah) var det godt med bevegelse, mange samtidige løp, og flott pasningsspill. Får ETH tid, så håper jeg å se noe lignende i United. Utfordringen er at i PL får spillerne mye mindre tid på ballen, og nesten alle er topp-topp atleter. Der Herenveen ikke klarte å gjøre allverden med presset sitt, så gjør nok lag i bunnen av PL det, slik som Burnley og Leeds (om de overlever).

For en stemning da!! Hårene reiste seg her av å høre den lydmuren fra Ajax-fansen. Helt rått, og kult å se en slik masse med folk agere nesten i unison. Erik ten Hag fikk vertfall en verdig avskjed, det er sikkert :)

Mon tro hvordan det går der i gården med ten Hag på vei ut, og sikkert mange av stjernene deres på vei ut også. De må nesten bygge et nytt lag der - igjen - bare noen år etter siste gyldne generasjon forsvant til ulike hjørner av Europa. Slik har "matkjeden" i fotballen blitt, på godt og vondt. Endringer i PSV også til neste år, men skal ikke se bort fra at det blir PSV som har noen titler framover nå, mens Ajax får opp et nytt lag.
post liked by: RedTrafford, Pink Final
Post Reply