GBailey wrote:26 Apr 2022, 11:48
I går var for øvrig PR-teamet til Rashford ute med ny pressepakke til MEN.
Hva var det slags greie? Samme om Scholes i et annet innlegg, hva har han sagt nå?
Som nevnt tidligere har jeg null sans for ****bridge (som ikke engang er hans reelle navn!) og den type agendadrevet klikk-"journalistikk". I hermetegn fordi han og tusen andre online personaliteter ikke er journalister. Samme om en av oss kjøpte inn videoutstyr og satte oss til å spre stæsj på nettet. Samme kompetanse. Eller kanskje bedre. Men neppe like mange seere
Jeg hørte faktisk på en podcast med Andy Mitten her en dag, tenkte jeg skulle se om han tilfeldigvis var innom ryktene rundt Rashford (gjorde ikke det). Han var generell, nevnte ingen navn selvsagt, men han var innom samme greia som kunne passet på ****bridge, og sikkert Howson osv også. Kort forklart, det er én ting å stjele ting eller rapportere løse rykter, det er noe helt annet når du skal generere/avsløre nyheter selv. Da trenger du kilder, gode kilder, og det tar årevis å bygge opp et slikt nettverk.
Etter å ha blitt påminnet om Ronaldo igjen av Dag Langerød i gårsdagens sending, så har jeg blitt mer usikker igjen på hva som foregår, og da særlig om Rashford egentlig er så ille som man skulle tro basert på den siste ukas (ca) dekning. Mistenkte også at Lingard ville ha ut det som ble sagt, via Scholes. Men det kan jo være at Scholes gikk over streken av hva som var intensjonen. Vanskelig å vite. Men det jeg har tenkt mer på, hvis det faktisk er slik at Ronaldo er det største problemet, er at hans "camp" kan ha spredd mye av denne dritten ang. Rashford.
Alt blir mer eller mindre ville spekulasjoner fra vår side ettersom vi har null kilder, og vi må prøve å analysere og konkludere basert på den lille infoen vi har, lese mellom linjene osv. Ikke en særlig presis øvelse ;-)
Men som jeg sa tidligere på kanskje litt mer generelt grunnlag, hvis Ronaldo er hovedproblemet, så må han ut. Enkelt og greit. Litt vanskelig ettersom han har ett år igjen av kontrakten og tjener 50 pengebinger i uka, men vi kan bare ikke ha det slik som det her. Da kommer det til å bli håpløse prestasjoner neste sesong også.
En eller annen dust i United har jo allerede lekket at ten Hag vil ha individuelle (digitale, visstnok) møter med hver spiller før han kommer til United, som selvsagt skaper trøbbel for han siden han fortsatt er ansatt av Ajax og har en tittel å vinne der. Kanskje mest nærliggende å tro at det er en spiller på vei ut, eller med dårlige framtidsutsikter, som lekker slikt, men jaggu ikke lett å vite. Ser ikke for meg at det er en trener el.l. Per nå er det ikke mange spillere i United jeg stoler på ang. slike ting. Klubben lekker som en sil. Det også må det bli slutt på. Jeg hører aldri slikt om situasjoner i Liverpool, Chelsea eller City, så hvorfor har vi så mange slanger i klubben?