Ryktetråd 2019

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Blodfink wrote: 07 Jul 2019, 01:11 Ja, det er jeg enig i, så også det med Lingard og Pereira. Men spillerne totalt sett kan være det vi har å rutte med, ikke helt betryggende synes jeg.

Som du sier så er vi svake på høyre kant. Håper James slår til. Lingard blir ikke noe bedre tror jeg...

Om Matic er førstevalg på DM må han steppe opp spillet sitt mye...

Om Maguire kommer så blir han selvfølgelig førstevalg, han spiller venstre og svensken høyre vil jeg tro. Vi har for mange stoppere, og ingen av dem er gode nok mener nå jeg...Ikke i verdensklasse er vel det jeg mener.

Om United ikke henter 3 til, er jeg pessimist foran sesongen. Vi trenger en offensiv MB og en DM, pluss en stopper. Shaw burde også få konkurranse, enig der. Om Fred kunne få til noe blir det en "ny" spiller der...

Om Pogba og Lukaku forsvinner, hvem skal score målene vi mister der? Skulle gjerne sett en topp målscorer inn også.
Darmian, Rojo, Young, Alexis, Lingard burde alle være solgt (og det skulle de have været for 2-3 sæsoner siden). Samtidig skulle man også have forsøgt at sælge Jones, Bailly, Pogba, Matic og Lukaku. Og så købt erstatninger. Muligvis er det ikke så nemt som i Football Manager, men det være trods alt være lidt begrænset hvor svært det kan være at købe nye spillere. Også selvom United nok er nødt til at betale lidt mere end andre klubber (det kan Woody så kun takke sig selv). Men erstatninger, der for længst burde være købt: AWB, Rice, Tielemans, Eriksen, Toby A, de Ligt, Sancho/Pepe/Felix, Longstaff. Så er der andre spillere som Fernandes og så en backup til venstre back.

Men værst af alt er, at de eneste rygter på spillere ud er Pogba og Lukaku. På den anden side hvem gider købe de overbetalte primadonnaer, der ikke har niveau til top 10 i de store fem ligaer?
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Kyndilfan1 wrote: 07 Jul 2019, 13:04 Darmian, Rojo, Young, Alexis, Lingard burde alle være solgt (
Støttes.
Kyndilfan1 wrote: 07 Jul 2019, 13:04 Samtidig skulle man også have forsøgt at sælge Jones, Bailly, Pogba, Matic og Lukaku. Og så købt erstatninger.
Ja, det burde vært ryddet opp.

Av de 10 spillere som er nevnt her, forsvinner maks 4? Pogba, Lukaku , Bailly, Rojo? Blir jo bare vill gjetting fra min side, men noen må ut, om ikke det er slik at alle i troppen, plutselig har fått motivasjon til å gi alt for prosjekt OGS...
LUHG!

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Blodfink wrote: 07 Jul 2019, 13:10 Av de 10 spillere som er nevnt her, forsvinner maks 4? Pogba, Lukaku , Bailly, Rojo? Blir jo bare vill gjetting fra min side, men noen må ut, om ikke det er slik at alle i troppen, plutselig har fått motivasjon til å gi alt for prosjekt OGS...
Hvis vi ser på truppen fra sidste sæson så er to spillere væk (Herrera og Valencia). Og jeg tror ikke, at der bliver mere end to mere, der bliver solgt (og det er hvis jeg er optimistisk). Og i så fald vil det være Pogba og så enten Lukaku eller Darmian.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Ketil Cantona wrote: 07 Jul 2019, 12:06 Har vært tålmodig til nå, men nå går det raskt frem mot sesongstart. Kun 1 måned igjen.
Enig her. Fint med James og Wan-Bissaka, men nå er det ikke lenge igjen til de første kampene i pre-season.. og jeg håper vi får på plass et par spillere før den tid. Men en avgjørelse angående Pogba må nok skje snart.. Jeg orker ikke en slik saga på ny. Hvis Real Madrid virkelig ønsker spilleren så får de se til helvete og punge ut det som skal til, slik at vi kan kjøpe en erstatter raskt!

Isco og Bale har blitt nevnt som spillere Real er villige til å gi slipp på, spesielt Bale.. og disse styrker ikke bare troppen vår, men også førsteelleveren. Solskjær og co ønsker selvfølgelig å bygge litt nytt, men kanskje må det noen nødløsninger til denne sommeren hvis Pogba får det som han vil? Jeg liker Lingard og Mata.. (og kommer sikkert til å få sansen for James), men at disse tre skal være de eneste alternativene på høyrekanten liker jeg ikke. Det kan jo være at Bale har et par gode sesonger igjen :thumb_up:
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Isco er greit, Bale er jo helt ferdig, så ham i EM-kval for Wales, værste jeg har sett.
LUHG!

Game
Posts: 2
Joined: 30 Jun 2019, 14:52

Problemet slik jeg ser det er at markedet virker rimelig skrella for talent. Ikke har vi særlig tiltrekningskraft lengre til å hente noen av de som var attraktive heller, så de har gått andre steder. Vi må satse (for) ungt å bruker det vi har på talenter som ikke har slått igjennom enda. Men vi har neppe et scoutingnettverk som har greid å plukke opp noen av disse heller, så det ser mørkt ut.

Sist jeg husker vi så like jævlig ut før en sesong var den første til LVG. Men han solgte unna mye bøss i det minste, og la litt føringer for fremtiden med en ny tropp. Er vanskelig når vi har bomma på nesten hver overgang siden den gang, for sannheten nå er at vi trenger noen i nesten hver posisjon og ikke minst en helt ny ryggrad/kjerne. Midtbanen vår feks er ikke-eksisterende.

Eneste håpet er at typer som Sanchez finner tilbake litt av gløden. Da kanskje vi greier en 4 plass på en optimal sesong, selv om det ser vanskelig ut å skulle hamle opp med Tottenham. Liverpool og City kan vi bare glemme. Det er nesten så vi hadde hatt godt av en ordentlig søplesesong midt på tabellen slik at Woodward røyk og halve troppen gikk på fretex, så kunne vi reboota og starta på nytt. Ikke som et "topplag" men som en gammel storhet med ambisjoner igjen. Må nesten bare gjøre som Liverpool gjorde, slette alt det gamle og begynne fra skratch. Er ikke så lenge siden de hadde en langt dårligere tropp enn det vi har nå, men så tok de grep og omstrukturerte klubben. Det må vi også gjøre, men det skjer ikke endringer før vi har en ordentlig katastrofal sesong.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Game wrote: 08 Jul 2019, 15:14 Sist jeg husker vi så like jævlig ut før en sesong var den første til LVG. Men han solgte unna mye bøss i det minste, og la litt føringer for fremtiden med en ny tropp.
Jepp, det skal jaggu LvG ha.

Ellers støtter jeg det du skriver [mention]Game[/mention] , i tillegg mener jeg det er totalt krise, når OGS skal ha flere møter med en spiller som IKKE vil være i United...Paul P styrer alt kan det se ut til. Det er i grunn bevis nok for at MUFC er på HELT GALE veier...Trist.

Eneste som kan redde dette er 3-4 til inn, (som vi ikke får tak i)?...Og ut med 5 av vrakgodset nå. Og så må det samme gjentas neste sommer.
Og gjerne inn noe kvalitet i januar også. Det er det man forventer av MUFC, fordi alle konkurrenter som sliter, satser fort for å komme tilbake. City kjøper Rodri. Liverpool kan slappe av litt, fordi de er der vi var en gang i tiden. Men de har da signert en ung talentfull forsvarer foran nesa på Bayern f.eks.

Ed the deadwood og Matt Judge: Har tenkt det samme som deg, det går skikkelig dårlig denne sesongen, og de må vekk. Foreløbig er denne sommeren helt lik de foregående...

Dybala skulle jo være tilgjengelig, det er klasse, hvorfor ikke få kloa i han, og få Poggebassen tilbake til Juve?

Om det kommer inn en stopper, to MB, en høyrekant OG en spiss så skal jeg holde kjeft, men ikke før jeg ser hvem som kommer...

Eller så må OGS utføre mirakler...Jeg er svak for unge talenter og samarbeidet dem/OGS. Men vi må ha inn noen sjefer med pondus og rutine.

Dybala, B Yedder, Maguire, Rakitic og Longstaff. Bare nevner noen av de vi har vært linka til. Sancho og selvfølgelig, eller Pepe...
LUHG!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16744

Bare et lite aber her [mention]Game[/mention] og [mention]Blodfink[/mention] .
Med en svak sesong er det nok manageren som ryker.
Jeg ønsker Woodward bort fra det fotballfaglige, men jeg tror han sitter trygt.
Kun Avram og Joel Glazer er over ham i hierarkiet.
Tror det sitter veeeldig langt inne for de to «gutta» å fjerne Woodward av FOTBALL messige årsaker.

Nei, det blir nok en Woodward som rynker på nesa og brynene og fjerner Solskjær.
Dessverre.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Er nok sant som pink final sier. Så lenge glazer sitter så sitter nok woodward.
Men tror de holder på Solskjær minst 2 sesonger til.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Ja, du har rett i det [mention]Pink Final[/mention] , råttenskapen sitter fast i eiere, styret og administrasjonen.

Fansen og deres organisasjoner må ut på gatene i gulgrønne vester, akkurat som noen andre gjør i andre sammenhenger.

Og så må Old T boikottes, sesongkortene har de, men et tomt Old T bør være nok for å få råttenskapen VEKK.
LUHG!
User avatar

aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

Ivanisevic wrote: 02 Jul 2019, 19:47 er det ikke litt merkelig at ikke United virker å være interessert i Alderweireld?
Jeg har tenkt at det kan være lurt å hente ham nå. Vi trenger rutine og pondus i midtforsvaret mens vi venter på å se om Bailly og Tuanzebe blir gode nok. Han vil være en kortsiktig overgang, men det er ikke alltid galt.
User avatar

aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

Har noen hørt noe som helst om Rojo/Darmian?

De må nødvendigvis være på vei ut, og kan umulig være spesielt dyre?
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16744

aregran wrote: 08 Jul 2019, 18:13 Har noen hørt noe som helst om Rojo/Darmian?

De må nødvendigvis være på vei ut, og kan umulig være spesielt dyre?
Utfordringen er nok lønna de har.
De får neppe samme lønnsbetingelser andre steder.
Er nok ikke overgangssum som stopper salg av disse to.
Mer at de ikke vil ned i lønn, noe de nok må ved klubbytte.

Flere spillere er i den situasjonen.
Sanchez den mest åpenbare.

Nydelig situasjon Woodward og hans menn har satt klubben i. :cry2:
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

Pink Final wrote: 08 Jul 2019, 18:28 aregran skrev: ↑16 minutter siden
Har noen hørt noe som helst om Rojo/Darmian?

De må nødvendigvis være på vei ut, og kan umulig være spesielt dyre?
Utfordringen er nok lønna de har.
De får neppe samme lønnsbetingelser andre steder.

Er nok ikke overgangssum som stopper salg av disse to.
Mer at de ikke vil ned i lønn, noe de nok må ved klubbytte.

Flere spillere er i den situasjonen.
Sanchez den mest åpenbare.

Nydelig situasjon Woodward og hans menn har satt klubben i.
Det må da virkelig være en mindre dårlig løsning å gå med på dekke lønnsdifferansen heller enn å sitte og ruge på dem en sesong til?

Vi begynner å merke at klubben har kompensert for manglende CL-spill ved å tilby høyere lønn...
User avatar

aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

Da kan vi stryke en mann fra lista: Tielemans er offisielt klar for Leichester.
https://www.thesun.co.uk/sport/football ... confirmed/
Post Reply