Ryktetråd 2019

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Lyon vil ha Bailly.

Longstaff blir neste inn tror jeg.

Sporting takka nei til budet på Fernandes, rundt 30 mill pund leste jeg. Edit. Sporting`s president sier det ikke er mottatt bud, men forhandlinger pågår.

Edit nr 2: Ingen samtaler nevnt av presidenten.

Men tror han kommer, 40 mill?
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

70 mill avslått av Leicester. Maguire.åpen for å dra, men vil ikke presse seg vekk.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Kroatisk avis melder om bud på denne karen. 36 mill pund. Har vært i Barca`s akademi. De ønsker ham også tilbake...Ser jo bra ut han. 21 år. Offensiv midtbane.

LUHG!

Vidar Dale Fjeld

Hvor mange uprøvde spillere på øverste nivå(PL) skal vi handle inn? Herrera er borte og Pogba er Pogba, og per nå er det ingen som umiddelbart styrker laget på vei. Dette sprer usikkerhet hos meg. Hent et anker og midtstopper av kvalitet sier nå jeg...om ikke kan det bli frustrerende måneder fremover.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Det kommer en stopper og et anker vil jeg tro. OGS ser at Matic er ferdig. Men McTominay kan bli bra det. Longstaff og Maguire er vel på gang. Litt usikker på Maguire, Longstaff har jeg troa på.

City og United "kjemper" om Maguire visstnok. Er det nok en gang City som "lurer" oss? (Sanchez og Fred).
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071





LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

90 mill for Maguire. Har kikka litt på klipp fra ham de to siste sesongene. Sterk som en okse. Og ikke så treig som alle skal ha det til. Tror jaggu han slår til. Verdens dyreste forsvarer må jo være god?
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Det går fader meg ikke an. Maguire for 90 millioner? Det er jo galskap. Har United mistet vettet totalt eller? Ikke rart det går dårlig med United om dagen... Jeg håper virkelig at det ikke er hold i disse ryktene.
User avatar

Ivanisevic
Posts: 76
Joined: 30 Jun 2019, 15:43
Liker mottatt: 3

Beklager hvis dette blir i feil tråd (har ikke fått gjort meg 100% kjent med forumet her enda), men er det ikke litt merkelig at ikke United virker å være interessert i Alderweireld? Proven PL-spiller, fortsatt år igjen i tanken, vært klasse i flere år, er veldig billig i forhold til andre kandidater i dagens marked. For meg virker han å ticke veldig mange bokser som United trenger/bør innse at de trenger.

Er ikke like solgt på Maguire personlig. Kan for all del være han vil vise seg å være et godt kjøp (og pengene gjør meg ikke så mye, er ikke mine penger og klubben har mer enn nok å kaste etter spillere) men jeg sitter med en kjip følelse av at det vil vise seg å bare være en liten oppgradering av Smalling. Føler vi trenger mer enn det. I flere år har vi hatt mange midtstoppere som har vært decent eller OK+ men ingen toppspillere eller ledere. Hadde vært gull med en Godin eller noe lignende inn for et par år, lik som vi gjorde med Blanc f.eks.. Det toget har gått nå, men bare som et eksempel. Leder som ville gjort en stor forskjell utenfor banen i tillegg til på banen, både med spillet sitt og med mentaliteten sin, noe Unitedspillerne kunne trenge å forsterke.

Men igjen, kan godt hende Maguire vil vise seg å bli et bra kjøp. Tviler veldig på at det blir noen Van Dijk-boost ut av det, men forbedring blir det uansett garantert.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Elkey wrote: 02 Jul 2019, 19:40 Det går fader meg ikke an. Maguire for 90 millioner? Det er jo galskap. Har United mistet vettet totalt eller? Ikke rart det går dårlig med United om dagen... Jeg håper virkelig at det ikke er hold i disse ryktene.


Sinnsyk verden, europeisk fotball er neste boble som sprekker ifg. finans-analytikerne...
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Ser poengene dine over her [mention]Ivanisevic[/mention] .

Godin er god enda han, så alle kampene hans i Copa America.
LUHG!

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Enig at vi trenger en leder, men kan ikke lindelof være den lederen når han får på seg kapteinsbindet?
En diop eller romagnoli ved siden av tror jeg ville blitt bra.
Hvis vi henter maguire så hadde det vært kjempe gøy hvis han hadde blitt verdensklasse, men de kampene jeg har sett han så har han ikke overbevist meg detsverre.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Diop er spennende, 22 år og selvtillit.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Ivanisevic wrote: 02 Jul 2019, 19:47 Beklager hvis dette blir i feil tråd
Rett tråd.

Når han blir bekreftet inn lager noen en Maguire-tråd ;P

Maguire er et rykte foreløbig, selv om interessen er reel fra MUFC, 70 mill pund avslått!. Maguire leser spillet ganske bra, men må utvikle seg litt mer. Men han er oppe i press, spissen får ikke så mye tid, våre stoppere har en tendens til å rygge inn til DDG...Og så er han rolig med kula. Og kan spille gjennom ledd. Kan bli ok.

Men han blir jo slakta når første feil kommer. Men tror han er sterk psykisk, fysisk er han like god som han derre nederlenderen i den andre byen. Ikke like rask, men er ingen sinke heller. Takler hardt, går hardt i kroppen osv.
LUHG!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Ryktene om Harry Maguire blusset opp igjen i dag.

Må si jeg er ganske positiv til ham.
Skal begrunne hvorfor:

Han er naturlig venstre stopper.
Dermed frigjøres den høyre plassen.
Nesten alle United’s stoppere foretrekker høyre, med unntak av Rojo.

Slik det ser det, er Lindelöf førstevalg av de nåværende stopperne.
Lindelöf er best på høyre stopperplass.

Maguire er duell og hodesterk.
Farlig på dødball i motstanders felt.

Han er veldig ballsikker.
Harry Maguire begynte som midtbanespiller.
Han er ikke bare nok en tung stor koloss av en britisk stopper.
Har gode pasninger, og kan ta med ball forbi motstander.
Han er faktisk ganske rask over litt lengre avstander, men noe treg i vendingen.
Og over de første meterne.

Jeg er positiv til Maguire.
Kunne fått ham ifjor sommer, men Woodward satte seg visstnok på bakbeina.

Kjøpes han nå, kan hele den bakre fireren samkjøres ila sommeren.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Post Reply