Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Ronaldo forsvinner desverre ikkje før kontrakten er ute, sommaren 2023. Nettopp fordi har har so høg lønn. Eg trur han aldri vil gå til ein anna klubb for vesentlig mindre lønn, være seg CL eller ikkje.

So vil han da akseptere å være superinnbytter?
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4479
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2931
Liker mottatt: 9681

Jeg er ikke nødvendigvis sikker på det. Det er en mulighet at Ronaldos ego er såpass stort at han vil gå til en klubb i CL for en hver pris. Men man kan aldri være sikker.
LoveUnitedHateGlazers

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Eg trur ikkje det. Han vil ikkje være første fiolin hos andre lag heller av de antatt beste laga, og eg trur ikkje han velger å gå til lag som f.eks Sevilla med årslønn på 50k pund.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4479
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2931
Liker mottatt: 9681

Vel man har alltids PSG som mister Mbappé til sommeren. Neymar, Ronaldo og Messi høres ut som ligagull i Frankrike og kvart/semifinale i CL.
LoveUnitedHateGlazers

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Tviler på at Messi vil ha Ronaldo til PGS eller at Ronaldo vil spille med Messi.
post liked by: Cola2
User avatar

Ryder
Posts: 4772
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2706
Liker mottatt: 11004

Ser ikke for meg de to i samme lag, nei… 😱

Mener å se tydelige tegn på at alderen til slutt har tatt igjen Ronaldo. Fortsatt god fart etter noen meter, men virker ofte stiv, usmidig og reaksjonssvak. Spensten heller ikke på det overmenneskelige nivået den har vært på tidligere.

Ingen skam, det skjer med oss alle. Men på et tidspunkt må noen innse at dette går bare én vei. Fortsatt kan det forsvares å la ham spille/starte, men mest pga manglende alternativer akkurat nå.
Neste sesong vil det ikke være i nærheten av godt nok.
post liked by: Cola2
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2744
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2918

Ryder wrote: 27 Feb 2022, 16:56 Mener å se tydelige tegn på at alderen til slutt har tatt igjen Ronaldo. Fortsatt god fart etter noen meter, men virker ofte stiv, usmidig og reaksjonssvak. Spensten heller ikke på det overmenneskelige nivået den har vært på tidligere.

Ingen skam, det skjer med oss alle. Men på et tidspunkt må noen innse at dette går bare én vei. Fortsatt kan det forsvares å la ham spille/starte, men mest pga manglende alternativer akkurat nå.
Neste sesong vil det ikke være i nærheten av godt nok.
Støtter dette. I går ble han satt opp flere ganger i gode posisjoner til å utfordre, både inne i 16-meteren og utenfor, men han rotet det bort gang på gang. Jeg tenker spesielt på en situasjon midtveis i 2. omgangen (eller kanskje det var på slutten), men jeg finner den ikke igjen blant høydepunktene. Og det er sikkert ikke så rart siden det ikke ble noe sjanse ut av det, tror jeg. Men akkurat da tenkte jeg at dette går bare ikke og jeg kom til å tenke på at det hadde vært bedre med Lukaku på topp, for til å med han ville fått noe ut av den situasjonen.
post liked by: Cola2

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Når Greenwodd forsvart burde ikkje Martial få gå. Mulig denne avtalen allerede var i boks når Greenwood saka kom opp. Husker ikkje rekkefølgen.

Deleted User 430

Martial ble lånt ut 3 eller 4 dager før Greenwood-saken, @Otac.
Greenwood ble i tillegg arrestert på vinduets siste dag, så.. "Alt som kunne gå galt, gikk galt", eller hva man sier..
post liked by: Otac, Cola2, Pink Final

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

@Steinar Stenseth, ok, takk, det gir meining. Litt.
post liked by: Pink Final, Cola2

Deleted User 430

Var derfor de endte opp med å nekte Lingard overgang til slutt. Hadde både Martial og Lingard vært i klubben 31. januar tipper jeg Lingard ville fått dra og Martial måtte ha blitt værende.
post liked by: Otac, Pink Final

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Eg ser at Ronaldo får mykje kritikk for tida, f.eks på den norske supportersida.
Med rette.

Men her skal Ragnick ha sin del av skylda også.
Ronaldo har blitt drevet rovdrift på av Ragnick.

Gang etter gang ha man sett Ronaldo i startoppstillinga, når han burda ha vært kvilt.
Alternativer har vi hatt.
Eg trur dette har hatt mykje å sei for den nedadgåande kurva.

So spør nok Ragnick korleis Ronaldo føler seg og slikt, og Ronaldo vil spille og seier tipp topp, men dett må da manager og trener sjå og vite, at so mange kamper på ein 37 åring setter spor.

Dårlig management.
post liked by: Cola2, Blodfink
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2744
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2918

Otac wrote: 03 Mar 2022, 11:51 Eg ser at Ronaldo får mykje kritikk for tida, f.eks på den norske supportersida.
Med rette.

Men her skal Ragnick ha sin del av skylda også.
Ronaldo har blitt drevet rovdrift på av Ragnick.

Gang etter gang ha man sett Ronaldo i startoppstillinga, når han burda ha vært kvilt.
Alternativer har vi hatt.
Eg trur dette har hatt mykje å sei for den nedadgåande kurva.

So spør nok Ragnick korleis Ronaldo føler seg og slikt, og Ronaldo vil spille og seier tipp topp, men dett må da manager og trener sjå og vite, at so mange kamper på ein 37 åring setter spor.

Dårlig management.
Her er jeg uenig, men også litt enig. Og jeg så at dette med "rovdrift" ble nevnt på Red Army (Facebook) også.
Altså, selvfølgelig er det Rangnick som bestemmer hvem som skal spille, men Ronaldo ønsker garantert å spille hvert eneste minutt og sånn har det vært i alle år. De gangene han blir benket eller blir tatt av banen før 90 minutter, så blir det sutring. Og det blir oppslag og rykter i media.

Det ville blitt et voldsomt rabalder om Rangnick hadde benket Ronaldo hver 3. eller 4. match. Det hadde neppe falt i smak hos hovedpersonen selv og den negative energien hadde sikkert smittet over på andre. Kanskje hadde det hjulpet om Cavani ikke var skadet hele tiden..

Jeg så forresten en kort videosnutt på Twitter som tok for seg en del sjanser som Ronaldo har skapt eller vært med å skape siden han kom til klubben. Og tallene hans (målpoengene) kunne vært mye bedre om medspillerne hans hadde vært litt skarpere foran mål, spesielt Bruno har bommet mye i år.. så det spørs om vi hadde vært like misfornøyd med Ronaldo om lagkameratene hans hadde scoret mer.

Men tviler på at Ronaldo er fornøyd med egen uttelling så langt.
post liked by: Cola2

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Ser det RYKTES igjen at Ronaldo vil vekk om United ikkje klarer CL kvalifisering.

I so fall dårlig sjølvinnsikt. Kven vil ha Ronaldo til den lønna, slik som han presterer?
Ronaldo er hos oss til neste år også.

Og so skal eg spå litt. Eg traff jo spot on med Ronaldo fra sesongstart.

Vel, eg spår at Ronaldo blir eit kjempeproblem til neste år(også?). Kor skal vi gjøre av han? Vil han akseptere å være superinnbytter? Vil han lage kvalm i garderoben? Vil han gjøre det vanskeleg for manager når han ikkje får starte?

Som sagt, eg SPÅR at han blir eit kjempeproblem til neste år.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4479
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2931
Liker mottatt: 9681

Jeg er ikke like sikker, skal ikke se bort i fra at Ronaldo syntes Conference League er såpass trist at han er villig til å gå ned i lønn. Jeg har riktignok tatt feil før, men for min del er det fortsatt noe tidlig å konkludere akkurat her.
post liked by: Blodfink, Cola2
LoveUnitedHateGlazers
Post Reply