[CL] Atlético de Madrid - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Det var to flotte mål, av to unge lovende spisser.
Men jeg er ikke noe mer fan av AM etter denne kampen.
Last edited by Buchan on 23 Feb 2022, 23:44, edited 1 time in total.
post liked by: Pink Final, Pancho P, Belfastboy, Ryder
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Det er jo sånn de er hele tiden. Shithousery satt i system. Litt gøy når de gjør det mot Liverpool, ellers er det ganske fælt å se på. Mye av grunnen til at jeg ikke vil se Simeone på OT.
post liked by: Pink Final, Buchan, Pancho P, red
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Grusom prestasjon i store deler av kampen. Men 1-1 er greit med hjem i baggen. Fred viser nok en gang at han er alt for dårlig.
Glory Glory Manchester United!!!!

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Mykje dårlige balltap i første omgang av Pogba, Rashford og Fred. Uansett, de hadde touch på ballen i det minste….
post liked by: Pink Final, Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Angående sabotering av spill så dreiv United med akkurat det samme som AM utover i kampen, det lønner seg, de beste lagene i verden tar gule kort i stedet for kontring i mot og baklengs...Man kan jo mislike det, men det er jo sånn fotballen spilles for tiden.

Ellers så var det jo vintage Simeone/AM i første omgang, sjeldent jeg har sett United dårligere enn det.

Glimrende resultat ble det på oss. Litt flaks skal man ha. Elanga er det nye håpet, Rashford må ha en restart, der er det tomt.

Fred kan ikke spille DM egentlig, han må spille der han spilte etter Matic` innhopp.

Enig i at Maguire bør blokkere eller følge Felix, han sover ikke lenge, men lenge nok til at Felix uten press lager et fint mål.

Men alle sleit jo voldsomt utpå der. Bedre i 2.omg. Helt åpent foran returen. Var jo veldig godt at det ikke var like dårlig i 2.omg. AM gikk litt tomme, men smeller den i tverrligger på tampen. Kunne jo blitt en scoring på United også.

Lindelöf klarte seg bra, men ble sliten utover, fort utvist, så bra han ble bytta. Med 2-0 til pause ville det blitt tungt, tverrliggeren var kompis i kveld.
post liked by: Pink Final
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Steinar Stenseth wrote: 23 Feb 2022, 22:56
pixma wrote:23 Feb 2022, 22:42 Herlig mål av Elanga, og så fikk Bruno til noe for første gang i kampen.
Mulig jeg er litt for lite politisk korrekt her, men jeg må innrømme lo litt av akkurat den skrivefeilen.. 😏
[/quo :hah:
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Dette var fine ord om Elanga fra RR.

Han spiller som om dette er en drøm som går i oppfyllelse for ham. Det er bare glede og moro å se ham spille fotball. Jeg skulle ønske at noen av de andre spillerne ville bruke ham som en slags rollemodell, sier tyskeren til BT Sports.

– Ikke fordi han nødvendigvis gjør alt riktig, men fordi han koser seg ute på banen. Det er det det handler om. Jeg skulle ønske vi koste oss mer ute på banen.

Ellers så virket United energi løse spesielt i første omgang. Og savnet av en krigende McTominay var stort.
Mulig at helgens vannpolo kamp enda satt i beina.
post liked by: Pink Final
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3803
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16302
Liker mottatt: 10523

1-1 borte mot AM er vel ett helt ok resultat synes jeg.
Så ikke kampen, men har lest litt her og der på morgenen, så for meg virker det som resultatet var bedre enn kampen for vår del.

Uansett så lever videre CL spill videre og vel så det👍😎
post liked by: Buchan, Pink Final
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Buchan wrote: 24 Feb 2022, 06:52 Dette var fine ord om Elanga fra RR.

Han spiller som om dette er en drøm som går i oppfyllelse for ham. Det er bare glede og moro å se ham spille fotball. Jeg skulle ønske at noen av de andre spillerne ville bruke ham som en slags rollemodell, sier tyskeren til BT Sports.

– Ikke fordi han nødvendigvis gjør alt riktig, men fordi han koser seg ute på banen. Det er det det handler om. Jeg skulle ønske vi koste oss mer ute på banen.
Han fortjener å bli trukket fram. Holdningene hans har fått mye skryt, også fra Solskjær. Elanga er tydeligvis en spiller som jobber steinhardt, gjør som han får beskjed om og skjønner hva som må til for å lykkes. Så er nåløyet trangt, men deilig med en spiller som i alle fall innser verdien av hardt arbeid og ikke tror ting går av seg selv.
post liked by: Pancho P, Buchan
Post Reply