[PL] Manchester United - Brighton & Hove Albion (15-02-22)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Ronaldo gjør ein del bra i denne kampen, det skal han ha. Flott!
post liked by: Pink Final, Blodfink, Pancho P, Buchan, Ryder

Deleted User 480

Synes rent faktisk det er en del som er bra i dag:
1. Både Ronaldo og Fernandes er kvitt måltørken.
2. Ja. Det kunne blitt 1-1, de hadde noen store sjanser. Samtidig hadde Sanches et par redninger av De Gea-klasse. Kunne like gjerne vært 3-1 til oss.
3.Ja. De kjører på og angriper, likevel skaper vi mest i andre omgang. Og vi vinner også sjanse-statistikken totalt i kampen.
4. Det er lenge siden jeg har sett vi spille så mye som et lag som i noen av angrepene i dag.
5. Vi VIL vinne denne kampen.
6. Vi får selvtillit.
post liked by: Buchan, Otac, red, Pangaea, Blodfink
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2518
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12977
Liker mottatt: 8251

Otac wrote: 15 Feb 2022, 23:23 Ronaldo gjør ein del bra i denne kampen, det skal han ha. Flott!
Kva har du gjort med den 'ekte' @Otac??? 😬😬😬
post liked by: offside, Otac, Pangaea, Blodfink
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Jeg må si at jeg liker Ralf, hadde han bare vært litt mer offensiv så kunne det vært gøy med United.
Men det er jo dritkjedelig fotball rett og slett

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Pancho P wrote: 15 Feb 2022, 23:26
Otac wrote: 15 Feb 2022, 23:23 Ronaldo gjør ein del bra i denne kampen, det skal han ha. Flott!
Kva har du gjort med den 'ekte' @Otac??? 😬😬😬
☠️

Rett skal være rett.
post liked by: Pancho P, Buchan, Blodfink
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Sjansesløseriet kunne kostet dyrt, og jeg hadde ikke blitt sjokkert hadde det blitt 1-1 på slutten.
Men heldigvis gikk det rett vei denne gangen.
post liked by: Pancho P, Blodfink
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

offside wrote: 15 Feb 2022, 23:30 Jeg må si at jeg liker Ralf, hadde han bare vært litt mer offensiv så kunne det vært gøy med United.
Men det er jo dritkjedelig fotball rett og slett
Ingen ting av det han har gjort før tilsier at han ikke ønsker offensiv fotball. Heller tvert imot. Men det er mye å jobbe med, både taktisk og mentalt, med dette laget. Ikke minst med å ha en slags defensiv soliditet og ikke gå fullstendig opp i liminga.

Virker helt klart at press-spillet er ofret for å holde på en defensiv balanse, ettersom vi ikke har verken DM eller stoppere til å spille et aggressivt og offensivt forsvarsspill.
Når det er sagt hadde vi tross alt flere matchavgjørende brudd høyt i banen i dag.
post liked by: Pancho P, red, offside, Pangaea, Blodfink
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Enig @Ryder , det er en mental sperre. Det er den som jeg mener er det viktigste å få vekk.
post liked by: Blodfink
User avatar

Pangaea
Posts: 2677
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Veldig godt med en seier, og den VAR viktig :P

Spiller ikke akkurat briljant, men er tross alt det beste laget utpå der sett over ca 100 minutter, og det var ikke bare de Gea som hadde verdensklasseredninger. Den fra Ronaldos heading er også helt hinsides!

Ikke ble vi avblåst for offside da Ronaldo scorte heller, så det er et stort pluss i boka...

Hvis.. hvis.. hvis.. men hadde vi vunnet mot Burnley og Southampton slik som vi burde gitt sjanser og spill, så hadde vi faktisk ligget likt med Chelsea, med "bare" en kamp mer spilt. Men så ujevne som vi har vært så er vi nok alle fornøyde om vi klarer 4. plass. Det er egentlig bare det det handler om nå og ut sesongen. CL er bonus. Men håper vi kommer oss forbi Atletico vertfall.
post liked by: Pink Final, Blodfink, RedTrafford
Post Reply