Utlånte spillere

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8243

Donny på benken mot Newcastle. Hmmmm. Det var vel ikkje dét han hadde sett for seg...
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8243

Garner har putta for Forest, borte mot sjølvaste Blackburn. Han er visstnok i knallform. Har vi ein klausul om å hente han tilbake?
post liked by: Pink Final, Blodfink, JørgenT
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Ethan Laird har ikke spilt (eller vært på benken) en eneste gang for Bournemouth siden overgangen for en måned siden. Er han skadet?
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18049

Ryder wrote:09 Feb 2022, 22:10Er han skadet?
Yes, hamstring
post liked by: Ryder
LUHG!

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Garner er verkeleg ein spelar eg har sansen for. Kanskje litt "teit" å sei sidan eg ikkje har sett mykje av han på utlån anna enn nokre høgdepunkt og klipp, men han har jo spelt nokre A-lags kampar for United og gjort sakene bra og når han i tillegg gong på gong er ein av dei aller beste og viktigaste spelarane for Forrest blir eg berre meir og meir lysten på å sjå korleis han kan fungere i dagens stall på fast basis.
Er det eit realistisk senario eller er eg ein idealist?
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Veldig vanskelig å spå, men jeg er vel forsiktig optimist. Har ikke sett han spille på lån, men han gjør det unektelig veldig bra, og det er et godt grunnlag. Spiller også fast, så det gir han en sjanse. Samtidig er det stor kvalitetsforskjell mellom Championship og PL, og mellom PL og toppen av PL -- men mindre enn det var for noen år siden. Kvaliteten i Championship har blitt høyere, og det er ikke "alle" som spiller hoof-ball lenger.

Håper at han enten kommer tilbake i sommer og spiller seg inn i troppen, og får en god del førstelagskamper, eller at han går rett på utlån igjen. Ønsker ikke at spillere på kanten av laget skal få nær sagt ødelagt en sesong eller tre med å varme benken. Da er det bedre, særlig for spilleren, å komme seg videre. Men jeg håper han får en reell sjanse i sommer og framover, og klarer å kjempe seg inn. Det avhenger kanskje litt av hva som skjer i sommer også, ang. spillere inn og ut. Solskjær snakket tross alt alltid veldig varmt om han, og tror ikke det bare var PR-snakk. Gjorde det samme med Greenwood før han slo gjennom, men så var riktignok Greenwood et helt hinsides talent (sukk.....)
post liked by: Pink Final
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

20 minutter for Ethan Laird på tampen for Bournemouth i dag.
Håper han rekker å vise seg fram etter skaden, ikke dumt å ha en ung og sulten utfordrer på høyre back neste sesong.
post liked by: Blodfink
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Brandon Williams skal til å knøvle spilleren som har dratt ham ned. Så ser han at det er Christian Eriksen… 😅

post liked by: Pancho P, messilingard, Blodfink, Pink Final

Deleted User 108

Chong har scoret for Birmingham.....
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Martial blir felt av Camavinga og blir skadet av det. Ikke i nærheten av å treffe ballen, og Camavinga hadde allerede gult kort, men det ble ikke engang frispark av det. Helt sinnsykt. Martial fikk gult etterpå for å ha sagt noe til dommeren, som jeg strengt tatt har god forståelse for. Ufattelig at dommere kan gjøre så patetisk dårlig jobb når de dømmer kamper på et slikt nivå, og i tillegg har (eller burde hatt) VAR til å hjelpe dem.

Håper ikke det er en alvorlig skade, men uansett veldig kjipt for Martial der. Sevilla leder for øvrig 2-0 til pause, men burde egentlig fått spille andre omgang med en mann mer etter den idiotiske forseelsen av Camavinga. Klart gult kort etter min mening, når han flyr inn på den måten bakfra/sideveis fra.

Edit: Ancelotti tok av Camavinga ved pause. Sikkert lurt det. Regner med dommerne ser opp igjen sentrale situasjoner på video i pause, og hadde da sett at han gjorde en kjempetabbe. Hadde fort blitt gult på Camavinga i andre omgang da vil jeg tro, hvis han gjorde den minste ting.

Deleted User 430

Pangaea wrote:17 Apr 2022, 21:57 og i tillegg har (eller burde hatt) VAR til å hjelpe dem.
Ikke sett taklingen, men om den ikke kvalifiserte til direkte rødt så kan ikke VAR gripe inn, dessverre.
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Ja, det var bare nok et hjertesukk over hvordan VAR blir brukt, eller ikke brukt. Ett av håpene jeg hadde da det skulle bli introdusert, var at det skulle fikse dommerfeil av denne typen her. Ikke bare millimeter-offside for å sette det litt på spissen. Direkte rødt hadde vært veldig strengt, men han burde definitivt hatt et gult nummer to. Det ble som sagt ikke engang frispark, og Martial, som ble skadet, fikk gult kort og måtte byttes ut. Tipper han var rimelig oppgitt og forbanna i garderoben.

Deleted User 430

Enig i det. Trodde spillere som Smalling og Neymar var "ferdige" som fotballspillere da de introduserte VAR, mtp. holding i feltet og filming, men den gang ei. Er enkelte punkter den har "sviket" på, sånn sett..

Forhåpentligvis er det ikke en alvorlig skade, som du skriver. Nettopp kommet tilbake etter forrige skade og han trenger virkelig noen minutter i beina igjen ut sesongen for å kunne vise seg frem for potensielle klubber mtp fremtiden.
Selv om han har et kroppsspråk kun Berbatov kan elske, så under jeg han ikke den motgangen han har hatt med skader i det siste
post liked by: Pangaea
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8986

Så kampen i går kveld jeg også. Taklingen fra Camavinga kvalifiserte for et soleklart gult kort, det er det liten tvil om. Slik VAR brukes så er det også korrekt at de ikke skal overstyre det. Martial fikk sitt kort etter å ha kastet en flaske vann rett foran dommeren slik at det sprutet vann overalt, sånn sett fortjent med kort for Martial der.

Vi får håpe at Martial ikke har pådratt seg noe alvorlig. For hans egen del så er det selvsagt kjipt med en skade, men for vår del så er vi også avhengig av en spiller som presterer dersom vi skal få solgt Martial til sommeren. Det verste som kan skje for vår del er at Martial kommer tilbake og vi ikke får solgt han videre. Vi trenger virkelig ikke flere spillere som bare vil vekk i troppen akkurat nå.
post liked by: Pangaea
LoveUnitedHateGlazers

Mr H
Posts: 455
Joined: 16 Mar 2022, 15:18
Liker gitt: 108
Liker mottatt: 1347

Amad med mål i dag:

post liked by: Blodfink, Ryder, Pangaea
Post Reply