Paul Pogba

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
Post Reply
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Pogba skal streike seg til RM, vist så skjer så håper jeg at MU lar han streike til kontrakten hans går ut har vært helt konge.
User avatar

Topic author
aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

Nå har han bekreftet at han ønsker seg mye utfordringer. (United.no telefonen min vil ikke kopiere linken.)

Få ham bort og erstatt ham med sultne unge spillere som er villige til å blø for drakta.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Ja det er på tide å selge Pogba, men først så må Real legge penger på bordet :)
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Han kan være så god han bare vil. Få det bort.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Helt klart han må bort, men frykter RM legger inn skam bud på Pogba for at han sier han vil til RM, så vist ikke MU får det dem vil ha for han så la han bare streike til kontrakten går ut. Har vært Pogba fan hele tiden men nu er jeg ganske lei av hele fyren.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Flere som rapporterer om at United ikke ønsker å selge.

Fra United.no

Samtidig som Pogba melder dette, så skriver mange av United-journalistene (som enten har kontaktet noen i klubben, eller har blitt kontaktet av noen i klubben) at United fortsatt tror at franskmannen kommer til å bli.

Vi har hittil sett blant andre Rob Dawson, Simon Stone, Mike Keegan og Simon Peach og James Ducker formidle dette budskapet.
Dette trenger selvsagt ikke å være en oppriktig tro på at han blir – United kan jo ha en viss økonomisk interesse i å gjøre seg vanskelige her. Ifølge James Robson (Evening Standard) er Pogba fullt klar over Uniteds standpunkt, og Robson mener det fort kan være grunnen til Pogbas uttalelser.


Jeg tror selvsagt at United er klare over dette. De ønsker mest mulig penger for Pogba. Skal de si ja vi godtar? Neppe, her er det for Uniteds del snakk om å få mest mulig penger

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Det at United nekter er nok også en av grunnene til at pogba tyr til intervju og presse.
Jeg mener det er for dumt og kreve over 100 mil for han. Du kan ville ha over det men må nok forvente at klubber ikke vil betale så mye.
Burde håpe på så mye som mulig og at real møter kravene men håper de selger han hvis de får bud på over 80.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Verdien på Pogba er høy, i forhold til dagens ville summer. Han var jo toppscorer i fjor og hadde en haug av assists. Han er VM vinner, og uten tvil på sitt beste en av de beste i verden! Syntes det er på sin plass å kreve rundt 100 mill for han. Så får vi se om noen er villige til å bla opp for han.

En annen ting også, tenk hvis vi skulle prøvd å få tak i Pogba, folk hadde krevd blodpris fra oss.... Syntes vi også skal begynne å svare med samme mynt. Vi må ut med blodpriser, vel da får de andre også gjøre det når de skal hente fra oss....
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Jan Åge Fjørtoft på Twitter: Godt poeng.


Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Enig at han kan være god på sitt beste med gode spillere rundt han men han har vist denne sesongen spesielt at han har ofte et dårlig bunn nivå som skjer for ofte. Det kan trekke ned prisen. Han har også blitt snart 3 år eldre siden vi kjøpte han. Ofte de gode litt yngre spillerne som går for mest.
Men real er jo kjent for å bruke penger så vi kan jo håpe.
Er også enig at vi burde også begynne å kreve mye penger fra andre. Eneste problemet er at hvis ingen vil by så høyt og vi beholder han så beholder vi en spiller som ikke vil være i klubben. Som betyr at prestasjonene hans kanskje går ned og at det kan bli dårlig stemning i spillergruppen som han kanskje påfører.

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Selg pogba til real og få varane + 50 mil £.
User avatar

Topic author
aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

Jeg håper virkelig ikke at det er noe i ryktene om at United nå vil gi ham en massiv lønnsøkning for å bli.

Da spyr jeg og melder meg helt ut.

Får vi solgt ham i sommer for en en pris som reflekterer at vi ikke vil selge, og ikke at han sutrer seg bort, er jeg godt fornøyd.
User avatar

Harry Greaves
Posts: 371
Joined: 30 Jul 2018, 09:49
Liker gitt: 21
Liker mottatt: 472

Tror vi skal ta det aller, aller meste som lekker ut med en stor klype salt. Dersom Pogba absolutt vil ut, føler jeg meg trygg på at United nå sitter og forhandler med Real Madrid om en overgangssum, og det som kommer ut i media er nok i større grad en metode klubbene bruker for å drive prisen opp eller ned.

Regner med han drar i sommer til en pris over milliarden, og det er neppe mange som vil savne han. Han ble vår nye Juan Veron. Sånn som han har fremstått i United, så ville jeg valgt f.eks Youri Tielemans over Pogba hver dag i uka.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Det jeg er ganske sikker på , er at denne sagaen kommer til å dra ut. Man ser jo det at avisene bruker dette for hva det er verdt, det interesserer mange folk, og de må jo selge aviser i sommer og få klikks.

Jeg tror status er som følgende; Pogba vil vekk, det har han villet lenge.
Real og Juve er selvsagt interesserte, og følger med på denne situasjonen. De ønsker jo selvfølgelig å betale minst mulig. United på sin side er kanskje ikke interesserte, vi står igjen da med null profiler nesten. Samtidig vet United at de kanskje må selge, vi er ikke i Champions Leauge osv. Da tenker United at vi i det minste må få mest mulig for han, det er en av våre beste spiller og vi ønsker ikke å slippe han så lett.

Real er noen sleipinger, og de er også Juve. Det har vi sett før med forhandlinger med Real. SAF sa han ikke ville selge dem et virus en gang. Hvem glemmer vel ikke De Gea og faks maskinen? Vi husker også sagaen med Ramos? Han brukte United for å få en bedre kontrakt. Real er slue, og de kommer til å opptre på den måten også. Selvfølgelig vil de ha Pogba, det ville de i 2016 også. Men hvor mye er de villig til å betale?

Det neste steget tenker jeg, må jo være at Pogba legger inn en transfer-request, eller at Juve og Real legger inn et bud. Blir jo spennende å se hva evt budet kommer på. Jeg tipper United kommer til å avslå første bud.

Denne sagen kommer til å strekke seg ut i hele sommer, hvert fall så lenge vi ikke har henta inn en erstatter. Det kommer til å bli mye skriverier, så får vi se. Jeg tror dog Pogba drar, men ikke før i slutten av overangsvinudet. Kjenner jeg allerede begynner å bli lei av å lese disse Pogba ryktene.
Last edited by offside on 18 Jun 2019, 09:49, edited 1 time in total.
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Harry Greaves wrote: 18 Jun 2019, 09:44 Regner med han drar i sommer til en pris over milliarden, og det er neppe mange som vil savne han. Han ble vår nye Juan Veron. Sånn som han har fremstått i United, så ville jeg valgt f.eks Youri Tielemans over Pogba hver dag i uka.
Bra sammenligning med Veron. Støtter også forslaget om Tielemans, var vel noen rykter om at Monaco hadde tilbydt han til United? James Maddison er et annet alternativ som jeg tror kunne gjort det bra.

500,000 pund i uka hadde hvertfall vært helt uaktuelt om jeg hadde bestemt.
Post Reply