Ryktetråd 2022

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Det eneste ryktet jeg har sett (som ikke er std bullshit fra Metro, The S*n, osv), er dette:



Og fra noen dager tidligere:



Kontrakten hans med Borussia Mönchengladbach går ut til sommeren og han er DM, så derfor nesten et obligatorisk rykte...

Av rykter blant egne spillere så kan det vel være at Diallo sendes ut på lån igjen. Det har også vært skriverier om at AC Milan er interessert i Bailly. Ikke helt umulig at Lingard forsvinner om det rette budet kommer heller (enten fra Newcastle eller West Ham, noen har også skrevet om Tottenham).
post liked by: Pink Final
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Har aldri sett Zakaria spille og skal ikke uttale meg om kvaliteten - men 7 mill euro er lommerusk i dagens fotball, rart om vi ikke slår til på det dersom vi i utgangspunktet er interessert.
Men noen må ut, ikke først og fremst pga økonomi men stallstørrelse - dessverre virker det som en vanskeligere øvelse om dagen...

Når det gjelder både Lingard, Martial, Henderson og Bailly virker det som klubben helst vil vente til sommeren?
post liked by: Pancho P, Pink Final
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Dersom Ragnick er interessert i Zakaria så ser jeg ingen grunn til at vi ikke skal handle nå. I alle fall når prisen rapporteres å være såpass billig. Angående spillere ut så virker det som om Ragnick ikke er villig til å gi slipp på noen. Her bør den sportslige ledelsen overkjøre han og regelrett tvinge han til å redusere størrelsen på stallen. Det er bare tull for vår del å ha nesten 30 spillere hvor halvparten av de ikke er fornøyde med sin situasjon. Donny blir ryktet bort, men jeg tror det er hans eget team som forsøker å få i gang ballen der.
post liked by: Pancho P, Pink Final, Blodfink, RedTrafford
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18059

Whitwell i The Athletic mener på at det jobbes med en midtbane inn denne mnd. etter Rangnicks ønsker.

Liker ryktet fra Italia om Ruiz i Napoli også. Maste litt om han i fjor. Stabil, fysisk god balltriller.
post liked by: Pancho P, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Vi må etter alle solemerker handle flere midtbanespillere før neste sesong uansett (Pogba og Donny bort, Matic fases ut mer eller mindre frivillig). Så ser ingen nedside ved å starte nå, selv om vedkommende ikke nødvendigvis står aller øverst på ønskelista.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18059

Simone Inzaghi, spennende han au, Rangnick er visstnok imponert. Inzaghi har vært trener i 10 år nå, (startet i U-avd i Lazio), og enda et stykke igjen til 50 år.

Har gjort det bra i Lazio, og nå Inter.
post liked by: RedTrafford
LUHG!

Deleted User 429



Fjørtoft-intervju med Haaland, som ikke er fornøyd med at Dormund-ledelsen driver og snakker om fremtiden hans i media. Romano tolker dette til at en overgang kan skje NÅ, men høres vel mer ut som at Haaland nå vil be om å bli solgt i sommer. Uansett interessant.

Deleted User 480

"Frykter" vel at Haaland er en marionett oppi det hele. Er vel Mino Raiola som først og fremst meler sin egen kake. Igjen.
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Klarer ikke helt like Haaland etter at han valgte Raiola som agent. Ender nok opp i Real Madrid eller City uansett. Anser sannsynligheten for at han ender opp hos oss som 0. Og det er egentlig helt greit, Raiola får melke en annen klubb. Vi er uansett snart ferdig med Pogba noe som er utrolig deilig, skal bli godt å få ryddet i stallen til sommeren!
post liked by: Blodfink, Pangaea, RedTrafford
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18059

Heller ikke spesielt interessert i Brauten lenger, og har aldri tenkt at han ender i United. Når han var i Molde og Østerrike var det mer interessant.
post liked by: Pink Final, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Skulle han kommet til oss, måtte det vært fra Zalsburg. Nå er vi sjanseløse. Lever greit med det.
post liked by: Blodfink
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

messilingard wrote: 15 Jan 2022, 00:09 Klarer ikke helt like Haaland etter at han valgte Raiola som agent. Ender nok opp i Real Madrid eller City uansett. Anser sannsynligheten for at han ender opp hos oss som 0. Og det er egentlig helt greit, Raiola får melke en annen klubb. Vi er uansett snart ferdig med Pogba noe som er utrolig deilig, skal bli godt å få ryddet i stallen til sommeren!
Tror heller ikke han kommer til oss. Var kanskje en sjanse da Solskjær var her, og jeg vet Rangnick også har litt historie med ham, med nå tror jeg sjansen er lik null. Tipper han går til City dessverre. De trenger ikke å bry seg om økonomiske spilleregler og kan lage falske sponsoravtaler til krampa tar dem. De heller er sikkert ikke kjempe-keen på Raiola og den melkinga som det medfører, men jaja.. vi får se.

Helt ærlig synes jeg Haaland er en klyse, som faren, så kanskje like greit vi slipper å må forholde oss til å 'måtte' like fyren hvis han kom til oss. Ser fram til at Pogba og Raiola forsvinner til sommeren også, så det er jo bonus. Selvsagt er fyren en fantastisk fotballspiller, og det trenger vi virkelig, men slik ståa er nå, så er vi rett og slett ikke attraktive nok -- tror jeg.

Dessuten er det andre steder vi trenger å investere tungt heller enn i angrep. Å gå en sommer til uten seriøse forsterkninger i midtbaneleddet vil være nesten kriminelt.

Deleted User 480

@Pangaea Er enig i at Haaland kan ha klysete og usympatiske sider, men samtidig tror jeg han er mer sammensatt. F.eks. er han veldig raus med medspillere og er i stand til å glede seg stort på deres og -lagets egne. Han har temperament på godt og vondt og vondt. Han krever mye av seg selv, men er fullt kapabel til å snakke på seg gule kort også. Så har han noen meninger og holdninger jeg ikke støtter han på. Når det er sagt hadde jeg digget å se han i United. (Hadde det ikke vært for dotten Raiola.)
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Hadde sikkert lært meg å elska ham jeg også, hvis han kom til United. Det blir som med Keane og Cantona i tidligere tider. Kunne være noen skikkelige rasshøl, men de var VÅRE rasshøl:D Pluss, de var i ypperste verdensklasse, og det hjelper jo. Helt fantastiske spillere.

Dessverre (eller ikke), så blir det neppe en problemstilling, da jeg tror Brauten forsvinner et annet sted, og jeg mistenker City. Det blir selvsagt surt, for han vil banke inn mål på bestilling der også -- eller i Real Madrid eller hvor han nå havner. Han er tross alt en potensiell arvtaker til verdensherredømmet til Ronaldo og Messi.

(Veldig kjekt for oss som er norske, hvis vi bare klarer å stable sammen et brukbart lag bak ham. Men jeg lever veldig godt med å IKKE være i VM i slavearbeid-Qatar)

Deleted User 430

Hmm...

post liked by: Blodfink
Post Reply