En liten takk til United.no

Forslag til hvordan vi kan gjøre forumet bedre. Si ifra her!
Post Reply
User avatar

Topic author
Schmeichel
Posts: 441
Joined: 23 May 2019, 11:40
Liker gitt: 693
Liker mottatt: 1091

Noen husker kanskje at jeg for en tid tilbake skrev et litt kritisk innlegg om supporterklubben og hvordan de for noen år siden sørget for at vi ikke lenger hadde et ordentlig forum å diskutere på. Selv om jeg fortsatt står for det, synes jeg aldri det er for sent å prøve å gjøre det godt igjen heller. Om det var noe av intensjonen aner jeg ikke, men dette har United.no uansett gjort et godt stykke på vei, og det synes jeg ikke skal gå ubemerket og utakket hen.

Som en del sikkert allerede har lagt merke til, har United.no nå stengt kommentartfeltet for en del utvalgte eller vilkårlige artikler, på grunn av mye hets og uakseptable kommentarer. I den forbindelse har de valgt å reklamere for forumet, som et alternativ for diskusjon rundt klubben vår. Jeg vet ikke om det er etter oppfordring her inne eller på eget initiativ, men jeg synes uansett dette er noe de fortjener både kudos og ros for! Det synes jeg er positivt, selv om det er på et uheldig grunnlag at det angivelig er så mye negativitet og hets hos supporterne at det skjer som en konsekvens av det. Til gjengjeld synes jeg kulturen her er mange ganger bedre.

Jeg synes på et personlig plan at både kritikk og ros er noe man skal gi så lenge det er konstruktivt og/eller fortjent. Kritikk har jeg da allerede gitt, og da er det bare på sin plass å gi ros når de gjør noe veldig positivt også! Så får vi bare krysse fingrene for at dette innebærer at ikke alle nettrollene da ender opp her, men jeg tror det er mye lettere å ha kontroll over her inne og at pågangen nok uansett ikke vil bli like massivt som i kommentarfeltet hos United.no. Håper dette er tildels permanent, og at det vil gi en vesentlig boost til forumet både på kort og lang sikt, for jeg synes det er veldig gøy å skrive her!
post liked by: Pancho P, Cola2, Pink Final, Pwint, Ryder, RaoulDuke
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4387
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2786
Liker mottatt: 9233

Flyttet innlegget over til riktig underforum.
LoveUnitedHateGlazers
Post Reply