Ryktetråd 2021

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18053

Haidara kan spille DM au han. Synes han er god (det jeg har sett)
post liked by: Pink Final
LUHG!
User avatar

PAK
Donor
Posts: 82
Joined: 24 Oct 2021, 19:20
Liker gitt: 239
Liker mottatt: 154



Ganske vagt rykte, men vi vil vel ikke det - vil vi vel? 🙈

Deleted User 480

@PAK Nei. Høres ut som dårlige dealer. Kanskje i bytte med Martial, men Cavani for Coutinho ville vært et skikkelig røverkjøp for Barca!
post liked by: PAK
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Neineinei!
Spilleren med verdens største sprik mellom Youtube-highlights og faktiske prestasjoner. Har fått til null og niks i Barca (og var oppskrytt i Liverpool). Skjønnner godt at de vil kvitte seg med ham, da.
post liked by: messilingard, PAK, Pangaea
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18053

Synd om Cavani forsvinner i januar, samtidig er han lite å se på banen. Coutinho skjer vel ikke får man tro. Men om Barca ønsker å hente Martial er det greit for min del.
LUHG!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3803
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16310
Liker mottatt: 10525

Blodfink wrote: 01 Dec 2021, 13:04 Men om Barca ønsker å hente Martial er det greit for min del.
Min del også 👍
post liked by: Blodfink

Deleted User 480

Så bilde av Marcus Rashford som heading på ryktespalten på United.no. Før jeg gikk inn på saken, tenkte jeg "Marcus skal jo Ingen steder". Og det skal jo ikke, heller. Sannsynligvis.

Synes det er synd hvis Cavani stikker allerede i januar. Han hadde vært verdifull det kommende halvåret.
post liked by: Pancho P, Pink Final
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058


The relationship between Maurizio Sarri and Sergej Milinkovic-Savic is at an all-time low. The Serbian may be excluded from the match against Venezia and the farewell to Lazio in the summer seems obvious (and watch out for big offers in January)
Og dermed så begynner nok ryktemølla å gå... Han var jo ryktet til oss veldig mens Mourinho fortsatt var her. Så god at han vil gå inn på de fleste midtbaner.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

red wrote: 21 Dec 2021, 00:15 Og dermed så begynner nok ryktemølla å gå... Han var jo ryktet til oss veldig mens Mourinho fortsatt var her. Så god at han vil gå inn på de fleste midtbaner.
Jepp! Og skal man tro på ryktene så virker det som Rangnick ønsker å hente en ny midtbanespiller til klubben allerede i januar. Veldig spennende.

Flere blir linket ut, der iblant Lingard, van de Beek, Dalot og ikke minst Cavani.. men per dags dato virker det som at samtlige av disse blir værende. Cavani virket først å være enig med Barcelona, men så kom det rykter om at han ble værende. Og Dalot var visst aktuell for flere klubber, men har fått tillit og med Bissaka på skadelisten blir han en viktig mann fremover. Vet ikke hva ståa er med Lingard og van de Beek, men de skal sikkert begge prøve å fortjene en plass i troppen neste sesong. Jeg tror de begge kan være fine stallspillere i troppen neste sesong, men jeg blir heller ikke veldig overrasket om de begge finner seg nye klubber til sommeren, kanskje spesielt Lingard.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Glemte å nevne Martial i forrige innlegg, men det ser ut som han forsvinner ut på lån. Det siste jeg leste var Newcastle, jeg håper egentlig, for hans del, at han prøver seg i et annet land.

Kan ellers bare nevne her at det ser ut som Raphinha drar fra Leeds allerede i januar og at Bayern München blir neste stoppested. Ganske ellevill overgang - og visstnok på tilbud til og med.
Egentlig en spiller jeg gjerne kunne tenkt meg i United også, men det er ikke der vi bør bruke pengene med det første. Jeg leste noen rykter for en stund tilbake om at Klopp også var begeistret for spilleren, så tror vi bare skal være glade for at han forlater England og ikke drar til en av rivalene våre.
post liked by: Cola2, Pancho P
Post Reply