Midtbanen til United

Et norsk forum for diskusjon om alt Manchester United.

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Lingard wrote: 01 Sep 2021, 13:37 Phil Jones er det bare å avskrive med en eneste gang. At han fungerte som ryddegutt på midtbanen i et par kamper som 20-åring betyr overhodet ikke at han har sjans til å klare en lignende jobb 120 måneder senere, der han har vært skadet i sikkert 100 av de.
Vel, er ikkje ueinig i at det er "noget" fjernt å tenke det, men ganke bastant påstand at det er SÅ uaktuelt?
Merk også "Revitalisert". Ein redusert og potensielt sliten PJ kan vel neppe spele nokon stad som helst. Må hugse at han er ikkje eingong 30 og det medisinske aparatet og fysiske trenarane i United (eller alle PL klubbar for den del) er blant dei beste på både trening og opptrening. Ein spelar som Zlatan (utan nermere samanlikning) fekk jo sin renessanse først ETTER fylte 30 også med ein liten skadeistorisk, dog utan samanlikning atter ein gong.
Det er nok berre eg som "theorycraftar" her, men det kan vel ha skjedd meir utrulege ting idrettshistoria? (Pluss at det er ein gøyal tanke og hadde vore "kult" for PJ sjølv).
post liked by: Pink Final
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Jeg personlig mener i alle fall at det er fullstendig uaktuelt! (men sitter selvfølgelig ikke med fasiten) :D Jeg nekter å tro at f. eks han kan gjøre en bedre jobb enn spillerne vi har fra før av.

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Ja, var litt fri fantasi.
Men noko som ikkje er det er jo situasjonen på midten. No som Mc Tominay er skada er det duka for Matic show på fulltid? Såvidt eg har observert verkar han trygg og stabil om dagen. Skal kanskje ikkje basere for mykje på vage minner av yt videoar, men såg eit intervju med ein spelar (som eg sjølvsagt har gløymt) som nemnte det at den vanskeligaste midtbanespelaren å møte var Matic, riktig nok litt tilbake i tid, men fotballintelligensen han har sannsynlegvis ikkje blitt verre sidan den gong. Kan jo tyde på at han gjer ein god jobb som kanskje ikkje alltid reflekterast i skyhøge stats?
Litt meir fantasi tenking her, men kunne ein midtbane med både Pogba og Bruno som meir sentrale offansive midtbanespelarar vore ein ting?
Ein slags 4-1-2-3? Med Sancho, Ronaldo, Greenwood/Rashford som vandrande angriparar?
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

JørgenT wrote: 03 Sep 2021, 07:43 Ja, var litt fri fantasi.
Men noko som ikkje er det er jo situasjonen på midten. No som Mc Tominay er skada er det duka for Matic show på fulltid? Såvidt eg har observert verkar han trygg og stabil om dagen.
Tror ikke McTominay er ute spesielt lenge, heldigvis. Men sist mot Wolves spilte vi med Fred og Pogba sentralt og jeg tror uheldigvis (?) Pogba kommer til å spille mye sentralt denne sesongen. En posisjon han har vært veldig ustabil i prestasjonene for oss. På papiret skulle man tro at Fred og Pogba er det beste vi kunne spilt med sentralt, men det har vist seg at Pogba fungerer bedre både med McTominay og kanskje spesielt Matic. I fjor var det som regel Fred og McTominay som spilte sentralt - og de gangene Pogba spilte sentralt var det som oftest med Matic (mener jeg å huske).

JørgenT wrote: 03 Sep 2021, 07:43Litt meir fantasi tenking her, men kunne ein midtbane med både Pogba og Bruno som meir sentrale offansive midtbanespelarar vore ein ting?
Ein slags 4-1-2-3? Med Sancho, Ronaldo, Greenwood/Rashford som vandrande angriparar?
Dette er vel drømmen, ja. :) En slags 4-3-3. Jeg vet ikke om det finnes en midtbanespiller som er SÅ god defensivt som gjør at vi kan spille med Pogba og Bruno som indreløpere. Men det er i hvert fall derfor jeg er positiv til et kjøp av Declan Rice, men nå mister vi sikkert Pogba gratis neste sommer.. så da er Pogba-problemet ute av verden.
Jeg har lest noen rykter om at det kan bli mer 4-3-3 på oss denne sesongen, men vet ikke hvor mye jeg tror på de. Solskjær virker veldig låst til den faste og trygge 4-2-3-1-formasjonen. Det hadde ikke vært feil å eksperimentere litt 4-3-3 mot antatt svakere lag. Med de rette spillerne er det en formasjon jeg har veldig stor sans for.
post liked by: JørgenT

Vidar Dale Fjeld

Jeg savner Paul Scholes og Roy Keane, den ene for sin innflytelse på spillet, den andre for sin kompromissløse stil på både mostander og medspiller. Og så kan Eric C rusle rundt der fremme...
post liked by: Pink Final, Blodfink
Post Reply