Re: Tvilsomme eller rett og slett korrupte forhold

47
Vidar Dale Fjeld skrev: 25 nov 2021, 18:38 Og det betyr at vi fotballinteresserte ikke ser på VM? Gjør vi det har vi like mye skyld som Peter, David og de ryggløse.
Med all respekt, dette er bullshit. At en helt vanlig fotballinteressert 14- eller 60-åring fra Mogadishu, Bodø, Santiago eller Bilbao har lyst til å se på VM kan da virkelig ikke sammenlignes med milliardærer som sper på skyhøy formue med ytterligere 500 millioner for å drive reklame for møkkaregimer.

Vanlige folk og fotballfans har NULL med dette å gjøre, og null skyld.

Re: Tvilsomme eller rett og slett korrupte forhold

50
Dette var en meget interessant tråd, takk til dere alle sammen for spennende bidrag (og lesing for min del).
En ting jeg har merket meg er at jeg synes Manchester City sine eiere ser ut til å være veldig dyktig på å unngå negativ omtale. Men jeg fant en god artikkel på Josimar, som har sitt utgangspunkt i en serie på Amazone Prime. Dette er gjengen som står bak suksessen til "the noisy neighbours":
https://www.josimar.no/artikler/the-men ... side/5040/

Her avslører man blant annet trafficking, mishandling og drap på barn.
I tillegg så er dette et regime som fortsatt bryter menneskerettigheter og har blant annet steining som en av henrettelsesmetodene som benyttes.
Svar

Gå tilbake til «Internasjonal fotball»