Champions League 2021/22

Resten av verdens fotball diskuteres her, inkl norsk fotball.
Post Reply

Deleted User 480

@JørgenT Det er et vesentlig poeng. Var ikke oppdatert på hvor omfattende skadesituasjonen deres har vært. Så City-PSG, for å se Poch sin tilnærming i går, men velger som regel Borossia, når United ikke spiller. Ihvertfall med en hvis herremann i front. Jeg har også latt meg imponere av deres innsats i Bondesliga. Hvilket var årsaken til at jeg satte Rose på blokka i utgangspunktet. I tillegg har han gjort det bra med blant annet Leipzig. Jeg putter gladelig Rose tilbake på blokka jeg altså. 👍
post liked by: Belfastboy, Pink Final, JørgenT

Vidar Dale Fjeld

pixma wrote: 25 Nov 2021, 07:57 Vist det er slik Posh vil styre MU som han gjør med PSG ja det ser det dystert ut for MU vist han er pri nr1, 7 mann bakom ballen 3 mann står å ser på i midtsirkelen, ganske enkelt helt utrolig hvor lite de 3 super gutta rørte på seg i hele kampen.
Jeg tenker mer at dette summerer opp PSG som klubb. Poch kan ikke spille uten milliardinvesteringene til eierne, og han har, tror jeg, ikke annet valg en å satse på sine 7 andre. For meg er dette en innlysende årsak til problemene innad i PSG:
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Deler den oppfatningen. Tror rett og slett ikke han har mulighet til annet enn å starte med de tre, noe som betyr at du må forsvare deg med bare sju mann. Ingen av dem tar dueller når ballen klareres langt heller. Det går jo greit det mot svakere lag, men mot lag som City holder det ikke og du blir beleiret.
Nå er heller ikke jeg 100 prosent overbevist om Poch, men vanskelig å dømme ham den ene eller andre veien etter hvordan han leder PSG. Tuchel klarte det heller ikke i lengden.
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3804
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16319
Liker mottatt: 10526

Hva Poc gjør med PSG er nok ingen målestokk på hva han er god for, hverken den ene eller andre veien.
Kan tenke meg at de alle tre på topp er også managere.

Så sann sett skulle det ikke være noe problem å frigjøre Poc, når de har mange fra før |P
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Vanskelig å si hvem som har det siste ordet også tenker jeg.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18066

Canto wrote:25 Nov 2021, 12:09 I tillegg har han gjort det bra med blant annet Leipzig. Jeg putter gladelig Rose tilbake på blokka jeg altså.
Du tenker nok på Salzburg her, han var riktignok coach i Lokomotive Leipzig i 12/13, det gikk ikke så bra. Men gjorde det jo bra i Salzburg og Borussia.
LUHG!

Deleted User 480

Sorry. Jepp. Zalsburg. 👍
post liked by: Blodfink
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Ryder wrote:25 Nov 2021, 13:36 Deler den oppfatningen. Tror rett og slett ikke han har mulighet til annet enn å starte med de tre, noe som betyr at du må forsvare deg med bare sju mann. Ingen av dem tar dueller når ballen klareres langt heller. Det går jo greit det mot svakere lag, men mot lag som City holder det ikke og du blir beleiret.
Bra han slipper å bruke Di Maria da vertfall. Ille nok med de tre primadonnaene på topp. Høres sikkert sprøtt ut, men vanligvis vil jeg tro Messi ikke burde spille. Han har ikke vært god på ganske lenge, fra det jeg har sett. Men det er vel kanskje som med Bruno hos oss. Vi vet hva han kan, så derfor har han blitt brukt selv om han ikke har vært i nærheten like god i år. Får håpe det blir et oppsving på både Bruno og resten av gjengen når Rangnick kommer inn og får satt sitt preg på stallen og spillet vårt.
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26229
Liker mottatt: 16750

Champions League 1/8 dels finaler

Kampene er ikke trukket, men repeterer gruppene her.
Lag i bold er potensielle motstandere for Manchester United.

Man City
Paris Saint Germain

Liverpool
Atletico Madrid

Ajax
Sporting Club

Real Madrid
Inter

Bayern München
Benfica

Man United
Villarreal

Lille
Salzburg

Juventus
Chelsea

6 potensielle motstandere, der jeg helst vil unngå PSG og Atletico.
Tar gjerne Salzburg, og et gjensyn med Ralfs tidligere arbeidsgiver.
post liked by: RedTrafford, Pancho P, red
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Foretrukket rekkefølge er vel noe sånt som:

1. Salzburg
2. Benfica, Sporting
4. Inter
5. Atletico
6. PSG

Sporting litt gøy pga gamleklubben til Ronaldo og Bruno.
Og PSG, er jo litt gøy med Ronaldo vs Messi. Ikke så ofte det kan skje nå som de ikke lenger spiller i samme liga.
Men tror det fort hadde vært en kamp vi hadde tapt, selv om laget kan utvikle seg ganske mye før midten av februar.
post liked by: Pink Final, RedTrafford
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Jeg håper virkelig vi styrer unna PSG og Atletico. Det hadde vært så innmari moro med et skikkelig CL-eventyr utover våren, men om vi møter Atletico eller PSG er jeg redd vi er sjanseløs.
post liked by: Pink Final

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Lingard wrote:10 Dec 2021, 02:35skikkelig CL-eventyr
Så med andre ord ein finale?
post liked by: Pink Final, Pwint
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12527
Liker mottatt: 4887

Jaja, da ble det som vanlig PSG vi møter.
Jeg så ikke trekninga, men har fått med meg at det var mye rot med det.
Kan det være rigget?
I så fall bli jeg ikke overrasket. UEFA stoler jeg ikke på for fem øre.
De ville nok ha duellen Messi vs Ronaldo for alt hva det er verdt.
post liked by: Pink Final, Blodfink

Deleted User 429

Det blir ny trekning etter rot i første trekningen. Veldig fint hvis det betyr at det ikke blir PSG.

Deleted User 480

Leser nå at det blir omtrekk. Skulle bare mangle egentlig. Flere feil er gjort.

Det er en underlig blanding av amatørmessig og korrupt. FIFA og UEFA burde ta inn over seg at vi lever i 2021. Latterlig mye av det de driver med.
post liked by: Blodfink
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Ny trekning, da blir det vel Atletico Madrid 😊
Post Reply