Manchester Uniteds neste manager

Et norsk forum for diskusjon om alt Manchester United.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Vet for lite om de fleste til å ha noen bastant mening. Men utvilsomt noen sterke navn der, hadde vært ideelt med noen som kan få mest mulig ut av stallen slik den er, og ikke trenger å rokkere voldsomt for å få det til å fungere.
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Nytt sterkt resultat for ten Hags Ajax. Fem strake seire i CL-gruppa. Men vi får se.. ifølge ryktene så er Pochettino førstevalget, så det blir spennende å se hvordan hans stjernegalleri gjør det på Emptihad i kveld. Som oss har de faktisk en underveldende midtbane, men et helt vilt trekløver fremst.
post liked by: Belfastboy

Deleted User 480

Ser United.no har en oversikt over en del aktuelle vikarer i kveld. Det jeg trekker ut av det, er at Garcia virker å være et godt valg. Laurent Blanc nevnes som en runner up. Jeg synes dog at midt på tabellen i Qatar, og en seiersprosent på 33, ikke er så betryggende. Så ser jeg Bruce har meldt sitt eget kandidatur. DER kjenner jeg at jeg er litt skeptisk.
post liked by: Belfastboy
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18044

Bruno Lage bør de jo ta en prat med, spiller artigfotball i PL. Wolves har tatt like mange poeng siste 7 som Chelsea og City. Starta sesongen med tre 0-1 tap mot Leicester, Spurs og oss. Burde jo ha vunnet alle tre.
post liked by: Pangaea
LUHG!
User avatar

Salte25
Posts: 274
Joined: 21 Jul 2019, 00:21
Liker gitt: 136
Liker mottatt: 97

Blodfink wrote: 23 Nov 2021, 00:13 Artig da, managerløse United vinner alt, revolusjonerer fotballen..
Eg må seia at eg har ledd litt av denne dei siste dagane, @Blodfink , og støtter sjølvsagt dette forslaget dersom det er gjennomførbart. Det hadde jo vore ganske så feitt med flat struktur og totalt anarki. Det neste bør i så fall vera at pengesirkuset forsvinn frå fotballen, men det skjer nok dessverre heller ikkje med det fyrste.

Men ja, ufatteleg trist med Solskjær. Eg var aldri for å erstatta Solskjær med Pochettino mens han framleis var United-manager, men no når han er ferdig, ser eg på Poch som det kanskje tryggaste og mest realistiske valet. Ten Hag er sjølvsagt spennande, men kanskje litt meir risikabelt? Ellers har eg sans for Potter, men det er eit stort steg frå vesle Brighton til Manchester United. Vanskeleg dilemma det her, for eg har ei kjensle av at det kan gå begge vegar nesten uansett kven som vert tilsett. Så lenge det ikkje vert Zidane eller Rodgers, er eg relativt nøgd. Og glad det ikkje vart Conte; fyren verker rett og slett slitsam.
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Blodfink
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Dersom en skal tro på lista over de fem kandidatene til jobben, synes jeg det ser ut som om det faktisk er noen med fotballkunnskap som står bak - og ikke Woodward. Murthough/Fletcher?
Ikke de mest spektakulære navnene, men stort sett veldig solide og mer eller mindre tilgjengelige.
Spørsmålet er jo hvorvidt noen av dem er såpass «uegoistiske» at de sier seg villig til å sitte bare noen måneder? Gulrota er vel eventuell fast ansettelse dersom det går virkelig bra…
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Salte25 wrote:24 Nov 2021, 22:34 Eg må seia at eg har ledd litt av denne dei siste dagane, @Blodfink , og støtter sjølvsagt dette forslaget dersom det er gjennomførbart. Det hadde jo vore ganske så feitt med flat struktur og totalt anarki. Det neste bør i så fall vera at pengesirkuset forsvinn frå fotballen, men det skjer nok dessverre heller ikkje med det fyrste.
Måtte også le av den der, hadde vært litt av en revolusjon og romantisk historie. Kan jo også prøve oss på drafting i PL. Men for å starte litt forsiktig, for å sjekke om ideen slår an, er det sikkert best med et prøveprosjekt. Tilfeldig valgt selvsagt, men hvert lag i PL kan jo velge en spiller fra Liverpool og så ser vi hvordan det går?

Vidar Dale Fjeld

Etter rykter å dømme har snart United ringt rundt til halve verdens befolkning for å høre om de kunne være interessert i å ta over som manager frem til sommeren...ikke bli overrasket om dere får en henvendelse...Kaos i Manchester United? ikke tale om...Tipper de får inn en med helt andre fotballpreferanser enn den de ansetter til sommeren...

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Forsiktig @Vidar Dale Fjeld, eg har tidlegare sagt at topp topp managere vil vegre seg for å komme til United. Blei sabla ned. Mange her inne er som organisasjonen til United. Nekter å ta inn over seg åpenbare ting. Ikkje alle sjølvsagt.

Deleted User 108

Har alle disse takket nei til United da @Vidar Dale Fjeld , @Otac
Spennende hvis dere har inside information om slike ting.
Jeg synes det høres greit ut å sondere terrenget jeg og høre om evn planer for resten av sesongen. Vi er jo ikke engang 1/3 inn i den. Men det ser mørkt ut for klubben hvis deres informasjon om at alle har takket nei etter å ha snakket med United.
post liked by: PAK, Pink Final, Belfastboy
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16738

Jeg ble spurt om manager jobben, men takket nei.
Manchester United har for kritiske supportere 😜
post liked by: PAK, Belfastboy, RedTrafford
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

PAK
Donor
Posts: 82
Joined: 24 Oct 2021, 19:20
Liker gitt: 239
Liker mottatt: 154

Leste om ditt kandidatur @Pink Final - i Se & Hør 😅
post liked by: Belfastboy, Pink Final
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16738

😁@PAK.

Det må innrømmes at Joel, Avvy, Ed og Richard ble skeptiske da jeg insisterte på å få med meg Kidd, Whiteside og Keane.
Keane som innpisker i garderoben.
Whiteside hjelper Keane, samt at Norm ville blitt trener teamets link direkte til hardcore fansen.
Og Kidd som sjakk hjernen på taktikk tavla.
Selv skulle jeg bidra som historie forteller på sengekanten til laget på Lowry.

Brødrene Glazer var dog livredde for Keane og Big Norm.
Dessuten hadde ingen av dem noengang hørt om Brian Kidd.
😆😀
post liked by: Belfastboy, Ryder, PAK, Otac
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3803
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16302
Liker mottatt: 10525

Leser i ryktespalten idag at Poc ikke er første valg lenger, men Ten Hag har inntatt førsteplassen.
Det er jo ikke så rart, med tanke på PSG tapte igår og Ajax vant.
Det skulle jo bare mangle ar det skulle noe mer til😁
post liked by: Pink Final

Deleted User 402

Det er jo fullstendig såpeopera i alle kanaler for tiden. Får håpe det er noe mer kontroll hos de som skal ta noen beslutninger....
post liked by: Pink Final
Post Reply