Ryktetråd 2019

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
Post Reply
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

RaoulDuke wrote: 16 May 2019, 09:16 Sanchez kan være på vei bort
Gledelig om dette snart blir bekreftet. Generelt sett håper jeg virkelig United klarer å bli ferdig tidlig med alle overganger - inn såvel som ut.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Heeeeelt rått om Sanchez er en av de første som forsvinner. FOR en spiller han var for Arsenal de første sesongene og FOR en flopp han har vært hos oss. Helt, helt sykt. Synd det ikke ble som mange av oss hadde håpet på, men for en seier det blir for klubben om han forlater oss nå.. og ikke minst for han selv. Han må jo ønske å dra en plass hvor han kan bli verdsatt. Hos oss og i England blir han jo kun latterliggjort, men skal ikke se bort ifra at Inter og Italia kan passe han bra.

Leser forresten rykter nå om at Sanchez og Mata fort blir de eneste offensive som forsvinner og at f. eks Lukaku og Martial blir i alle fall ett år til. Disse to og Lingard må bruke kommende sesong på å vise at de ønsker å være i klubben. Ikke akkurat feil tankegang fra Solskjær, da det blir ekstra vanskelig om han skulle ha solgt Lukaku, Martial og Pogba i tillegg. Vi er nok flere som er lei av Pogba, Lukaku og Martial.. men de har selvsagt den klassen som skal til (i alle fall Pogba og Martial) til å være i klubben.

Jeg må si jeg er litt overrasket over å se Lingard på lista over navn blant dem som har kniven på strupen. Før jul leverte han til godkjent, men etter jul har det vært fryktelig tynt. Håper han kommer sterkere tilbake neste sesong. Vi som følger klubben tett ser jo at det er mye klasse i fyren. Det er ikke uten grunn at han England-supportere gjerne ser Lingard spille før f. eks Alli for England.

I tillegg virker det som Wan-Bissaka virkelig er en av de spillerne vi ønsker å få på plass og det er positivt.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22206
Liker mottatt: 18044

Lingard styrer mye med businessen sin? Må få hodet tilbake til United. Uansett så må han heve spillet sitt mye, for at jeg skal stritte i mot et salg.

En Lingard i form er jo litt verdifull, men han mister formen for ofte imo.
LUHG!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Blodfink wrote: 16 May 2019, 15:40 Lingard styrer mye med businessen sin? Må få hodet tilbake til United.
At Lingard har en business utenfor fotballbanen har jeg ingenting imot. Profesjonelle fotballspillere har ekstremt mye fritid, noe må den brukes til. ALT i livene deres kan ikke handle om fotball. Vet ikke med Lingard, men tror ikke han har noen barn heller?

Det er jo bare et par måneder siden det kom ut en artikkel hvor det sto at flere spillere i Premier League behandles for avhengighet av Fortnite - og spør du meg så er det da bedre å drive med noe annet.. enn å sitte å spille tv-spill når man ikke er på trening.

Aner ikke hvilke spillere det er snakk om, men i artikkelen ble Dele Alli nevnt.. og han hadde jo en dalende formkurve denne sesongen. Det samme kan man egentlig si om Shaqiri. En spiller som i en periode var svært viktig for Liverpool. Plutselig ble han bare utelatt av tropp (tror jeg) og fikk lite innhopp. Vår egen Lingard har også hatt en dalende formkurve, men han har i det minste vært plaget med skader..

Uansett, vi får håpe at flere av spillerne våre viser seg fra sin beste side kommende sesong. Liten tvil om at Lingard må opp noen hakk om han ønsker å bli værende, men det er han ikke alene om. :football:
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22206
Liker mottatt: 18044

Ja, noe skal de bruke tiden på, haha. Stemmer det, leste noe om Alli og noen flere ang. Fortnite. Lingard må gjerne drive business, men om det går utover United så mener jeg det er feil. Da må klubben finne ut hvor prioriteringene hans ligger.

Lingard er mange hakk under de beste spillerne i verden allerede, må trene hardt for å henge med. En Lingard i form er som nevnt en spiller som vi kan ha bruk for, men han lever farlig ja [mention]Lingard[/mention]
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22206
Liker mottatt: 18044

de Ligt blir jo overvektig, som faren sin, leste jeg at United fikk rapporter om...

Aktuell likeså, spennende:

https://www.telegraph.co.uk/football/20 ... s-de-ligt/
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22206
Liker mottatt: 18044

Sean Longstaff, Newcastle nytt rykte, på T.markt

Dybala også høyt opp

Og denne karen:

https://www.transfermarkt.co.uk/carlos- ... ler/534620
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22206
Liker mottatt: 18044

Sessegnon., United skal ha kontaktet Fulham.
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Blodfink wrote: 18 May 2019, 10:22Sessegnon
Lurer på om ikke TV2 sin PL-podkast nevnte han som en av sesongens største skuffelser... men det ble vel også nevnt at man ikke kan ha u20 spillere i en slik kåring, siden de ennå er langt unna å fullbyrde talentet sitt.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Rash usikker på at OGS er rett man til å få MU i toppen igjen så venter med å skrive ny kontrakt, er også usikker på om ikke MU var litt for snar med å gi han fast jobb.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

pixma wrote: 18 May 2019, 14:29 Rash usikker på at OGS er rett man til å få MU i toppen igjen så venter med å skrive ny kontrakt, er også usikker på om ikke MU var litt for snar med å gi han fast jobb.
Hvor leser du dette?
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

pixma wrote: 18 May 2019, 14:29usikker
Jeg har lest det samme, men usikker på hvor. Det samme gjaldt for DDG visstnok.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Nu har vist broren til Rash sakt at det bare er oppspinn, så da så.

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Blodfink wrote: 17 May 2019, 21:40 Sean Longstaff, Newcastle nytt rykte, på T.markt
Jeg kan ikke huske hvem, men det var en af journalistene i England (muligvis Simon Stone) meddelte, at United under ingen omstændigheder er interesseret i ham.
User avatar

Topic author
Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Ryktes at Sanchez kan havne i Italia, et av de beste ryktene så langt. Måtte det vise seg å bli en realitet.
Post Reply