[PL] Watford - Manchester United (20-11-21)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 15121
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 24943
Liker mottatt: 21155

Fansen trenger en god forestilling i morgen. Alt annet enn seier betyr full krise sportslig. Presset er enormt på manager og team. Merker at jeg er såpass oppgitt over MUFC fra A til Å så jeg knapt bryr meg for tiden. Får se om jeg våkner i morra. God kamp til alle som bryr seg masse og til de som evt. har det mer som meg.

Måtte det bli en artig match.
post liked by: RedTrafford, Pwint
LUHG!
User avatar

PAK
Donor
Posts: 82
Joined: 24 Oct 2021, 19:20
Liker gitt: 239
Liker mottatt: 154

Ranieri kan være en nøtt, og kanskje ikke den beste å møte pt. mht. spillestil og hvordan laget har prestert mot defensive lag generelt.

Har likevel trua på at vi drar i land en solid 0-2 seier.

Fotnote
Med solid mener jeg godt organisert og ikke sårbare på kontringer i mot.
post liked by: Pwint
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4530
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2982
Liker mottatt: 9929

Deilig å være ferdig med landslagspausene på en stund. Vi nordmenn har jo tross alt ikke så mye å glede oss til på den fronten. For Uniteds del så kom vel denne pausen på et bra tidspunkt. Jeg tror at mange av våre spillere trengte en pause fra klubbhverdagen.

Jeg er spent på om Solskjær begynner å rotere på troppen nå fremover. Denne kampen burde være en anledning til å gi våre nest beste en sjanse fra start. Om det så bare er for å vise at ingen har klippekort. Jeg personlig ser gjerne Van de Beek fra start. Så kan enten McTominay eller Fred beholde friske bein til tirsdagen. Ikke at jeg har noe særlig forventning om at Solskjær roterer. Jeg ser det mer som svært usannsynlig at han kommer seg ut av blindgaten han befinner seg i for øyeblikket.

Mulig jeg er negativ til Solskjær, men jeg ser ikke helt hvordan han skal snu skuta. Min spådom er at Solskjær sitter på flyet hjem til Kristiansund etter Chelsea. Når det er sagt så blir jeg ikke overrasket dersom vi vinner i dag. Jeg bare tror det blir tøft til tirsdagen og neste helg.
post liked by: Pwint, RedTrafford
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7887
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 28998
Liker mottatt: 19373

Jeg tror heller ikke Solskjær snur skuta nå.
Men tenk om.
Om han snur skuta.
Det vil isåfall være en typisk Busby/Fergie handling, snu situasjonen helt rundt.

Pga det svake spillet i høst vil jeg understreke at jeg ikke tror det skje.
Vil også understreke at en evt seier i kveld ikke nødvendigvis friskmelder laget.

Men, det er lov å drømme.
Og jeg gleder meg til match.
Synes landslagsfotball har blitt drepen, jeg så League one og two sist lørdag.
I ettermiddag er det United igjen.
Har tippet 5-1 til United i konken hos supporterklubben.
post liked by: Pwint
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4284
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 19228
Liker mottatt: 12452

Gleder meg til kamp som alltid.
Spent på om det blir gjort noen justeringer etter mye motgang og en lengre pause.
Vet ikke helt åssen det er med forhåpningene mine til denne kampen.
Vanligvis er Watford ett lag vi bør kunne slå, men akkurat nå så er jeg usikker. Kanskje en jevnspilt kamp.
post liked by: Pwint, Pink Final

Deleted User 429

Pink Final wrote:20 Nov 2021, 13:31 Har tippet 5-1 til United i konken hos supporterklubben.
Jeg har skrudd ned forventningene og bare tippet 3-0 til oss.

Håper pausen har gjort godt. Mulig dette laget bare trenger en liten rekke kamper med gode opplevelser før det begynner å bli sving på sakene igjen. Enda håp for Solskjær, selv om det bare er et lite håp.
post liked by: Pink Final
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7887
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 28998
Liker mottatt: 19373

David de Gea – Aaron Wan-Bissaka, Victor Lindelöf, Harry Maguire, Luke Shaw – Scott McTominay, Nemanja Matic – Jadon Sancho, Bruno Fernandes, Marcus Rashford – Cristiano Ronaldo.
McTominay og Matic på midten, Sancho på høyrekanten.
Angrepet ser spennende ut.

Tom Heaton på benken, ikke Deano.
Tom Heaton, Alex Telles, Eric Bailly, Diogo Dalot, Fred, Jesse Lingard, Juan Mata, Donny van de Beek, Anthony Martial.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Dumt at Cavani er so lite tilgjengeleg som han er. Det kan være eit resultat av at han må sitte på benken på bekostning av Ronaldo. Vanskeleg å vite. Men uansett grunn so har han være for lite tilgjengeleg i år for å få nokon som helst flyt.
post liked by: Blodfink
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4284
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 19228
Liker mottatt: 12452

Fortsatt ikke plass til DVB.
Når det ikke er plass til han mot Watford engang, 4th sist på tabellen etter 1/3 spilt sesong, når skal han få sjansen da? aldri ?
Stakkars gutt, begynner å bli latterlig ;)
post liked by: Blodfink, PAK, messilingard
User avatar

Ryder
Posts: 4921
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2882
Liker mottatt: 11624

Kroken på døra for Donny nå, kan ikke skjønne annet. Dette var på mange måter en av de få kampene det han kunne fått vist seg fram, mot en overkommelig motstander. Hadde håpet på ham og Matic i dag.
Ellers er laget som forventet, gode muligheter for seier. Tipper det ikke blir fest, men at vi vinner 0-2.
post liked by: PAK, messilingard

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Skjønner godt at ikkje OGS vil gamble med Donny no. Om han meiner at han har en betre 11 enn med Donny med, so skal han sjølvsagt spille med denne. Dette er ikkje tiden for prøving og feiling. OM han har rett i at det er den beste 11eren, er ein anna diskusjon.
post liked by: Pink Final
User avatar

Ryder
Posts: 4921
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2882
Liker mottatt: 11624

Dette er det dårligste laget vi kommer til å møte på lenge. Stoler ikke OGS nok på ham til å la ham spille mot Watford, stoler han ikke på ham punktum.
post liked by: PAK, messilingard

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Ryder wrote: 20 Nov 2021, 15:50 Dette er det dårligste laget vi kommer til å møte på lenge. Stoler ikke OGS nok på ham til å la ham spille mot Watford, stoler han ikke på ham punktum.
Meiner du at OGS skal stille med ein annen 11er enn SIN antatt beste, slik ståa er no?
post liked by: Pink Final
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7887
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 28998
Liker mottatt: 19373

Watford har det dårligste engelske forumet jeg har lest på hos våre motstandere.
På den annen side har de en av PLs beste Home Ends, Rookery End.

Kom igjen nå Man United.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Ryder
Posts: 4921
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2882
Liker mottatt: 11624

Otac wrote: 20 Nov 2021, 15:57
Ryder wrote: 20 Nov 2021, 15:50 Dette er det dårligste laget vi kommer til å møte på lenge. Stoler ikke OGS nok på ham til å la ham spille mot Watford, stoler han ikke på ham punktum.
Meiner du at OGS skal stille med ein annen 11er enn SIN antatt beste, slik ståa er no?
Verken McTominay, Matic eller Fred har vært gode i år - mange vil si tvert imot. Det er de tre som har blitt rundspilt i kamp etter kamp i det siste. Det kan godt hende Solskjær mener dette er det beste laget - men det sier i så fall også alt om hva han mener om Donny.
post liked by: messilingard
Post Reply