Ole Gunnar Solskjær

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.

Deleted User 480

PAK wrote: 12 Nov 2021, 18:55
Som sagt, jeg ønsker gjerne å høre hva som er så galt med strukturen til United.

Eneste problemet jeg ser med United er at vi har en manager/trener som ikke evner å få det beste ut av et fantastisk lag!
For å si det først; jeg har begrenset innsikt i næringslivets irrganger og systemer. Det er omfattende og grundig fremlagt her. Jeg er kanskje mer "på gølvet"-orientert. Med et slikt utgangspunkt, så er jeg nok litt skeptisk til at sjefer settes inn fordi de er, unnskyld uttrykket, en priviligerte "rase". Ikke nødvendigvis fordi de aner hva bedriften de styrer egentlig driver med. -Og det er jo ikke bare et Manchester United-problem.

Når kampen mot Glazers var på sitt mest intense, så skulle Glazers stryke fansen med hårene. Hvis jeg husker riktig så skulle bl.a fansen bli representert i styret, men tilsynelatende som statister. Der sitter vel også Sir Alex m.fl. Det er vel et slags "opplyst" enevelde, så lenge Joel Glazer sitter med all avgjørende makt. Dette har jeg forstått er en vetorett på både managere og spillere. Han har vel tilnærmet ingen fotballfaglig peiling.

Jeg ser den med at Solskjær og laget har kommet så langt de kanskje kan, sammen. Det jeg synes er høyst merkelig, er at Solskjær og laget har kommet dit så brått. Sist sesong og egentlig starten av denne, virket det å være harmoni og god tone mellom laget og Ole Gunnar. At spillere ikke gidder å ta returløp, eller holde posisjonen sin, er neppe noe trenerteamet har bedt dem om.

Det er nok slik at andre trenere kunne ført oss oss til topps. Det er jo likevel slik at Ole og laget er gode nok for topp fire. At vi nå er "middelhavsfarere" kan neppe hvile på Ole alene.
post liked by: Pink Final, Cola2, Pancho P, TheMonolith, PAK

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Kva skjedde @Canto ?

Jo, Ronaldo skjedde.
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3314
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 15732
Liker mottatt: 10561

I følge the times jobber United nå med å overtale Zidane til å ta managerjobben. Litt usikker på om han er rette mannen. Han har vel heller ikke et skikkelig spillemønster etc?
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Deleted User 402

Zidane? The Times pleier jo å være relativt godt opplyst. Må si jeg er skeptisk, men hvem vet.

Blir nok mye spekulasjoner, på godt grunnlag eller ei, fremover.

Ser nå at det er Duncan Castles som står bak skriveriene. Han er vel ikke kjent for å være veldig treffsikker?
post liked by: Cola2
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4346
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 19502
Liker mottatt: 12714

Må si meg enig at Jeg er veldig skeptisk til Zidane.
Kommer langt bak Rodgers og Potter på min liste.
post liked by: Cola2

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Det fine med å få Zidane som manager er at då skriver Pogba under ny avtale. 🤮

Deleted User 429

Jan Anders wrote: 14 Nov 2021, 11:26 Ser nå at det er Duncan Castles som står bak skriveriene. Han er vel ikke kjent for å være veldig treffsikker?
Mener han er en av de journalistene som brukte å ofte ha kilder i klubben under Ferguson, men som har mistet dem etter det. Mulig jeg tenker på noen andre.
post liked by: Cola2
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3314
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 15732
Liker mottatt: 10561

Syns det er så merkelig hvis journalister i relativt seriøse aviser bare finner på slike ting.
post liked by: Cola2
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Deleted User 429

Tror ikke jeg vil kalle en eneste avis i Storbritannia for seriøs. Det finnes et par seriøse journalister der, men ingen seriøse aviser.
post liked by: Pwint, Blodfink, Cola2, Pink Final
User avatar

Ryder
Posts: 4929
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2887
Liker mottatt: 11666

Castles hadde gode kilder under Mourinho, ikke sett noe som tyder på at han har det nå. Dessuten har han mistet all troverdighet hos meg etter at han først drev ren kampanje-journalistikk til fordel for Mourinho og det motsatte overfor Solskjær. Sjeldent tydelig agenda.
post liked by: Pwint, Pink Final

Deleted User 429

Det var sånn det var ja @Ryder

Deleted User 430

Jan Anders wrote:14 Nov 2021, 11:26Duncan Castles
Blitt en velkjent "shit poster", som de kalles. Som @Beta sier så er det navnet på journalisten, og ikke avisen, som avgjør troverdigheten på artikkelen og her havner Castles langt ned på listen.
Han klarte å bygge seg et navn under Mourinho, ref. @Ryder sitt innlegg, og det bruker han for alt det er verdt den dag i dag.

Anbefaler alle å lagre denne siden; https://www.reddit.com/r/reddevils/wiki ... lity-guide. Sørger jevnt over for lavere puls når det skrives om United..
post liked by: Cola2, Blodfink, TheMonolith, Pwint, Ryder

Jokke
Posts: 21
Joined: 06 Nov 2021, 20:55
Liker gitt: 5
Liker mottatt: 38

Nå er vel nesten hele midtbanen ute med skade og OGS fomler etter løsninger, så nå er det kanskje på tide å prøve 4-3-3 med ordentlige kantspillere og Donny som indreløper. Det er jo på tide å vrake de som ikke har prestert og 4-3-3 kan umulig bli dårligere enn det det har vært i 3-5-2, så er jeg absolutt ikke en av de som hater Mcfred, men denne sesongen har de stort sett vært elendige, så nå burde de få litt flis i ræva.
Hvis Matic blir for treg så kunne kanskje Lindelöf omskoleres til DM? Han har mange av kvalitetene som kreves for å utfylle den rollen på en bra måte, god ballkontroll, possisjoneringsevne og pasningsfot.
Så tror Loffen bak DVB og Bruno kunne blitt bra, med Varane og Maguire bak, forutsatt at den ene blir skadefri og den andre møter opp.

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Lindelöf spelte, riktignok i sin ungdom som dm om eg ikkje tek heilt feil.

Deleted User 480

Vi er vel etterhvert noen medlemmer I foreningen "lei av kommentarfeltet på United.no". Var en snartur innom i kveld. På et par av sakene er det virkelig ganske hatsk stemning. Det går i alt fra at Ole Gunnar er arrogant, ødelegger/skader spillere til at "United DNA og The United Way" er bare tull, og at hele trenerteamet er talentløse.

Det er jo legitimt å mene at Solskjær og teamet ikke er rett mann/rette menn eller bør byttes ut snart. - Men, jeg synes han får en "shitstorm" der inne som han ikke har fortjent. Han har tross alt gjort mye bra som manager også. Kanskje spesielt i starten, hvor han overgikk de flestes forventninger.
post liked by: Belfastboy, Pink Final, Cola2, Pancho P, Pwint
Post Reply