Hvem blir United´s neste manager

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.

Deleted User 108

Enig i at Solskjær ikke har gjort noen bragd @Elkey .
Hassenhüttl i Southampton er imponerende. Brendan Rodgers gjør en kjempejobb.
Mange mente Southampton burde sparke manageren etter 0-9 eller hva det ble mot Leicester. Det er nok ingen i Southampton som angrer på at Hassenhüttle fikk fortsette.
Ønsker meg han i Leipzig etter Solskjær jeg akkurat nå.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Roberto Martinez er den siste jeg ville hatt i United. Pratmaker. Tok Wigan fra 11. plass under utskjelte Steve Bruce til tre nedrykkskamp-sesonger på rad (der den siste endte i nedrykk) og en seiersprosent på 29.

Han har FA cup-seieren og en okei 5. plass med Everton som eneste meritt med klubblag. Å ta Belgia til semifinale i VM er nærmest minstekrav i mine øyne, med tanke på kvalitetene i det laget. Spiller for spiller har Belgia f.eks vært mye sterkere på papiret enn England de siste årene.
post liked by: Pink Final
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Mcilroy wrote: 16 Nov 2020, 22:22 Enig i at Solskjær ikke har gjort noen bragd @Elkey .
OGS har nå vunnet med Molde, ikke at jeg skal sammenligne med England. Men tenkte nå først og fremst på Pochettino :-)

Uansett. Enig i at det finnes bedre alternativer enn Martinez :-)
post liked by: Belfastboy, Pink Final
User avatar

The Rock
Posts: 87
Joined: 07 Nov 2020, 10:26
Liker gitt: 15
Liker mottatt: 5

Føler meg sikker på at Poch blir vår neste manager.
Skulle ikke forundre meg om Woddy har allerede en avtale klar med han.
Mulig Solskjær blir ut sesongen, men blir nok maks det å.
Blir det flere tap og lite seiere fremover så er han nok ferdig om ikke lenge.
Jeg mener ikke her å være negativ men mener Solskjær har vist for lite. Vært her i 2 år nå og ikke godt nok.

Deleted User 429

Vanskelig å spå 20 år frem i tid synes jeg 😊
post liked by: Belfastboy, Pink Final, Elkey

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Med Pochettino blir det NØYAKTIG samme oppskrift som OGS og de tre managerene før han.
Og Glazers og Woodward får NØYAKTIG den tålmodigheita fra oss supportere til å få arbeidsro til å vri penger ut av klubben i to år til.

Eg har også NULL tru på at ein sportsdirektør skal gjere det betre.

Deleted User 108

Beta wrote: 18 Nov 2020, 15:33 Vanskelig å spå 20 år frem i tid synes jeg 😊
Da går jeg for Rashford 😂👍
post liked by: Belfastboy, Pink Final
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Sikkert mer passende her enn i rykter-tråden...

Som vertfall noen andre, så håper jeg inderlig at Solskjær klarer å snu trenden fra det siste. Samtidig føles det som det er begynnelsen på slutten, på vei utpå planken, og at det handler om timing for Uniteds styre sin del. Angående neste manager, så er jeg faktisk veldig glad for at det IKKE ble Conte. Selvsagt en god manager, men det hadde blitt feil for United. Vi gjorde tre feil etter Sir Alex før vi ansatte en riktig manager -- selv om det ser ut til han ikke klarer å ta oss hele veien tilbake dit vi bør være. Skal ikke påberope meg enorme kunnskaper om mannen, men jeg er imponert av det Ten Hag gjør med Ajax. Først og fremst i Europa selvsagt, men de gjør det jo også helt greit i hjemlig liga. Dobbeltseier mot Dortmund er definitivt godt gjort. De spiller riktig type fotball, og han satser på ungdommen. Okay, det er en del av strukturen i Ajax uansett, men virker som Ten Hag også står for den linja. Til tross for at de mistet en del store talenter de siste årene, etter den helt utrolige CL-sesongen med knapt semifinaletap, så har de altså gjort det meget bra igjen i år.

Riktignok er United i en helt annen klasse, det er en enormt mye større klubb med veldig mye mer medieoppmerksomhet, mye større primadonnaer/egoer, villere agenter, osv osv. Ikke sikkert han vil klare å håndtere noe slikt. Men uansett om United er eller blir interessert, så tror jeg han vil gå over til større oppgaver og klubber enn Ajax. Jeg synes faktisk Ten Hag virker som et mer interessant og riktig valg enn Pochettino. Har liksom aldri blitt helt overbevist av ham. Presterte jo å bli nummer to i en ett-lagsliga i fjor. Så skal det sies at det har nesten full pott hittil i år, så det er veldig godt gjort, men de har slitt litt mer i CL.

Jeg er en av dem som har forståelse for at Donny van de Beek får få muligheter av Solskjær, fordi han sjelden har gjort det godt når han spiller, men hvis Ten Hag kommer til United, så skal vi ikke se bort fra at Donny får litt flere minutter ;) Hvis ikke han hopper over til en annen båt i januar da.
User avatar

Andtho01
Posts: 711
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 2247
Liker mottatt: 2252

Thomas Tuchel har i alle fall lyst til å bli trener for oss.. Han er ferdig i Bayern til sommern. Håper virkilg ikke at vi ender opp med Tuchel
post liked by: Belfastboy, Rød Pølse, Blodfink
User avatar

10Hag
Posts: 1345
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3296
Liker mottatt: 4352

Det blir heldigvis ikke Tuchel. Det tror jeg vi kan være nærmest bombesikker på. 😲

Ser for meg at Ten Hag får neste sesong til å vise hva han kan.

Og så litt ren, vill gjetning fra min side; Vi sliter med å kontrollere kamper også neste sesong fordi vi er for avhengige å spille på overganger. Så kommer en ny manager til 2025/26.
post liked by: Blodfink
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Ser for meg noenlunde det samme, @10Hag.

Med mindre vi skulle kollapse helt på oppløpet (eller INEOS aner et spilleropprør el.l), tror jeg han vil få sjansen ett år til uavhengig av om vi blir nr 3, 4, 5 eller 6. Han får en fair sjanse under en bedre struktur.

Men det er såpass mange røde flagg etter hvert, såpass mange vedvarende strukturelle svakheter, at jeg ikke blir overrasket dersom framgangen heller ikke blir kjempestor neste år. Men - alle kan lære og forbedre seg, ETH inkludert.
post liked by: 10Hag, Rød Pølse, RedTrafford, Andtho01
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18053

Xavi Alonso, det hadde det vært moro å snyte Liverpool, Bayern og Real for. Rimelig sikker på at Bayern ligger langflate de og.

Vi støvsuger jo rivaler for deres beste folk. Why not Alonso?

Tror han er United-supporter egentlig.
post liked by: 10Hag, RedTrafford, Andtho01
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Hehe, tror nok Bayern er et mye mer realistisk alternativ.

Ellers bør vel Inters Simone Inzaghi begynne å bli svært interessant for de aller største. Inter går særdeles godt om dagen, og spiller god fotball.
post liked by: Blodfink

Alf banan
Posts: 252
Joined: 17 Apr 2020, 12:43
Liker gitt: 18
Liker mottatt: 487

Nagelsmann er min kandidat.
post liked by: Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18053

Jepp, Inzaghi går litt under radaren, han ble litt lansert som kandidat her inne tidligere.

Nagelsmann er vel kanskje på blokka han au ja.

INEOS-gjengen er jo visstnok fans av Potter da. Det er jo ikke jeg egentlig.
post liked by: RedTrafford
LUHG!
Post Reply