Hei, hvem er du? Introduser deg selv

Alt som ikke passer andre steder.
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Tenkte det var greit å ha en plass hvor vi kan introdusere oss selv. Sikkert mange som kjenner til hverandre fra andre plasser rundt omkring på nettet, men det er kanskje andre nick og navn osv her.

Jeg heter Anders, er 32 år og bor i Oslo. Det er jeg som har startet dette forumet, så hvis noen har klager, forslag og tilbakemeldinger så må dere bare ta det opp med meg.

Jeg jobber i et reklamebyrå hvor min oppgave er å lage det dere helt sikkert helst skrur av i TV pausene. Har vært United fan siden tidlig 90 tallet, rundt 93/94 ish. Legender som Schmeichel og Cantona var avgjørende for det valget.
User avatar

Fred17
Donor
Posts: 13
Joined: 30 Jul 2018, 18:58

Hei, jeg heter Simon, er 22 år fra Drammen. Ble vel fan rundt 2002 når pappa tok meg med på kamp på Old Trafford. United slo Everton 3-0 og scoret alle målene siste 5 minuttene av kampen. Søk dere frem til Scholes sitt mål på Youtube!

Kjempefint forum forresten!
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Ketil her. 38 år gammel. 2 barnsfar.
Vært supporter siden 88/89 sesongen. Mine favorittspillere: Cantona, Robson, Giggs og Scholes. Kunne vel nevnt 10 mann til en disse har fått det til å krile mest.

Vært på Trafford 7 ganger, den siste gangen tok jeg med min 8 mnd gamle datter. 0 tap, 2 uavgjort og 5 seire.
Last edited by Ketil Cantona on 09 Sep 2018, 11:26, edited 1 time in total.
User avatar

Slaraffendriver
Posts: 34
Joined: 27 Aug 2018, 14:15

Jeg heter Erik, 28 år, fra Norge, men bosatt i Helsinki, Finland. United har vært laget mitt siden jeg ble interessert i fotball da jeg var seks år. Vært tre ganger på Old Trafford, men begynner å bli en del år siden sist. Jobber med support og oversetting i et IT-selskap. Foruten fotball så er vel musikk og videospill blant de største interessene mine, men med ei lita tulle på ni måneder er det vanskelig å få tida til å strekke til noen ganger :D
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18047

Jon her, 47 år. 2 barn . Arbeidsleder i mellomstor bedrift.

Begynte i godt voksen alder å dra på kamper, blir ca annethvert år, har vel ca 10 kamper, er ikke sikker faktisk, hahaha. To tap på Old T, resten seiere. Tapene var Chelsea 1-2 i 2010, tapte gullet der. Og City i 2016 1-2, hadde med 7-åring på den.

Roy Keane er min største helt. Ubestridt.

Deretter blir det kanskje Scholes, Solskjær og Lee Sharpe. Som andre her skriver, kunne nevnt 50 stk...

Edit: Beckham må med, lett å glemme merkelig nok. Verdens beste høyrefot imo.
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Hei!

Vegard, 45 år fra Trondheim, pappa til to gutter. United-fan siden 1981. Første OT-besøk i 1996, siden altfor sjelden og kun sporadisk.

Av favorittspillere opp gjennom, kan jeg nevne Mark Hughes, Denis Irwin, Eric Cantona, Roy Keane, Paul Scholes, Nemanja Vidic og Michael Carrick. I dagens lag er det Marcus Rashford med god margin.

Har bakgrunn fra journalistikk, men jobber nå med annen kommunikasjon. Ekstremt glad i musikk, ikke minst den fra Manchester (derav brukernavn og avatar). På fritida er jeg også trener for laget til min eldste (men ikke veldig fotballinteresserte) sønn.

Var også medlem i det gamle forumet og nokså aktiv der, men husker ikke hva brukernavnet mitt var den gangen :P
post liked by: Blodfink
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Velkommen [mention]Ryder[/mention]!

Deleted User 108

Kan presentere meg jeg også da kanskje.
Jeg heter Stig, er snart 48 år. Trønder fra Orkanger. Hatt Nils Arne Eggen som lærer på Orkdal videregående skole. Hadde et leserbrev for ikke lenge siden på united.no hvor jeg skrev om min kjærlighet til United og hvordan jeg vokste opp med klubben i mitt hjerte.
Gift og to barn. Sett United over 100 ganger og skal flytte til Manchester når jeg blir pensjonist.
User avatar

Dellgren
Posts: 1
Joined: 17 Aug 2018, 10:07

Jens her, fra Danmark med bosat i Oslo siden 2007.
45 år, fan siden 1980erne, da United havde danskere i truppen (Jesper Olsen og John Sivebæk).

Blev alvor da de købte Schmeichel.

Gift og har to barn.
Ser næsten alle Uniteds kampe på TV og er på kamp ca. 2 gange om året.

// Jens
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Velkommen begge to [mention]Mcilroy[/mention] og [mention]Dellgren[/mention]. Bra med litt nye mennesker her. Si gjerne fra om det er noe dere savner eller lurer på.

God helg!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18047

Herlig med flere brukere her ja, [mention]Mcilroy[/mention] og [mention]Dellgren[/mention].
Dellgren wrote: 25 Oct 2019, 02:56 Blev alvor da de købte Schmeichel.


:thumb_up:
Mcilroy wrote: 24 Oct 2019, 23:20 Sett United over 100 ganger og skal flytte til Manchester når jeg blir pensjonist.
:thumb_up:
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Dellgren wrote: 25 Oct 2019, 02:56 fan siden 1980erne, da United havde danskere i truppen (Jesper Olsen og John Sivebæk).
,

Jesper og John ja, jeg husker det var kult også for en nordmann at det var dansker i United, på tide med en Great Dane igjen, og en nordmann selvfølgelig. Braut H. eller Ødegaard er mine norske kandidater.

Hvilken danske kan du se for deg i United?
LUHG!

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

47 år. Sunnfjording, bosatt med samboer og eit par barn i Ålesund. Ingeniør i båtbransjen.

United supporter etter min bestefar, på tidleg -80 tallet. Av alle so var det Gordon Strachan som var den første store helten.
post liked by: Blodfink, Pangaea

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Hei! Akkurat blitt medlem her og tykkjer det er ein fin stad å kunne diskutere og diverse anna! Treng slikt for norske fans også!
Må vel først byrje med å seie at eg har vore og er lesar av United dot no og derav fått nyss i at dette foraet eksisterer med m.a. PinkFinal i spissen som har nemnt "Unitedforum". Ellers gøy at det sto at eg skulle skrive FULLT namn på den første målskoraren i CL finala 99, men fekk feil på "Edward Paul Sheringham" ;)
Uansett. Som det kjem fram er namnet Jørgen. ca. 32år og vore United frelst sidan rundt 98. Starta med diverse fotballkort og søskenbarn som var interesserte i engelsk ball. Fleire haldt derimot med ein annan raud klubb frå Mersyside, så var jo litt flaks at eg landa i den "riktige" leiren.
Berre vore i Manchester to gonger (på kamp), og begge gongane var det lag frå byen Liverpool som var på besøk, men tek gjerne turen igjen når reising blir noko lettare å gjennomføre!
Brukar ikkje å "skrike høgast" verken når det gjeld støtte eller i offentleg fora, men både trua, håpet og kjenslene er så absolutt trygt forankra som supporter.
Ha ein ellers fin dag.
post liked by: Pink Final, Buchan, Blodfink, PAK
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Mann 33 år, gift og jobber som avdelingsingeniør innenfor IT.

Ble United fan på barneskolen, var vel rundt 1996 / 1997.

Valget sto vel mellom Newcastle og Manchester United. Syntes Newcastle hadde så fine drakter på den tiden.

Men så var det jo United over alt, og alle gutta i klassen spilte fotball og snakket om United hele tiden.
Beckham, Giggs, Schmeichel Solskjær, Cole, Cantona med mer.
Man fikk fotballkort, blader og alt det som måtte være. Var ingen tvil om at United dominerte det markedet der og hadde nok en stor påvirking.

Det ble så klart United!
post liked by: Blodfink, Pink Final
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

offside wrote: 01 Jun 2021, 08:58 Ellers gøy at det sto at eg skulle skrive FULLT namn på den første målskoraren i CL finala 99, men fekk feil på "Edward Paul Sheringham"
Haha oookay. Her må jeg gjøre en endring ser jeg.

Velkommen til forumet!
post liked by: Blodfink
Post Reply