[PL] Manchester United - Liverpool (24-10-21)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18057

Om United unngår juniorfeil, klarer å markere på dødball, følger løp og evner å vinne dueller og returer etc. så skal jeg ikke klage så mye selv om det skulle bli et dårlig sluttresultat.

United har jo nok gode spillere til å kunne true Liverpool. Håper Pogba starter selv om mange mener at han taper kampen nærmest på egen hånd :hah:
post liked by: RedTrafford, Pink Final
LUHG!

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

@Blodfink, hadde Pogba giddet so hadde han sikkert vært en av verdens beste spillere. Slik Pogba er idag so ville eg heller ha hatt en Henderson-type på laget. Å han er jo ikkje noko spesielt god fotballspiller, men har fandenivoldsk innstilling.
post liked by: RedTrafford, Blodfink
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

3 - 1 Ronaldo Hat Trick!!
post liked by: Pancho P
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Det ble ingen overraskelser fra start.. annet en at Pogba er vraket. Men kanskje ikke så overraskende
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2593
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 11867
Liker mottatt: 7619

Dette mener jeg er et ekstremt sterkt lag. Og jeg blir oppriktig glad av å se Rashford i Startoppstillingen.
post liked by: Pancho P
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18057

Ja, når man ser lagene på papir så virker jo nesten United best. Men det er ute på matta det skal spilles. Har bittelitt trua, United må ha litt flyt og høy konsentrasjon .
post liked by: Pwint, Pancho P
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Er fryktelig nervøs i dag. Selv om at midtbanen til Liverpool ikke ser spesielt skummel ut så er den løpssterk som få. Liker at Pogba er på benken, føler han kan gjøre mer impact mot slutten av kampene når motstandere har fått løpt fra seg. I tillegg så er Rashford og Greenwood veldig mye bedre kontra.

Uansett så lever disse derbyene sitt eget liv. Liverpool er kanskje favoritter, men her kan alt skje!
post liked by: Pancho P
LoveUnitedHateGlazers

Vidar Dale Fjeld

Kan gå begge veier dette, men føler at Liverpool har et mer homogent lag og at grunnspillet og energien på midtbanen blir utslagsgivende. Så jeg tenker at det blir en knepen Liverpoolseier...og med mine tips blir det vel motsatt og United vinner 1 - 0
post liked by: Blodfink, Pancho P
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Når man ser på tabellen, så er kun seier godt nok i dag. Blir det tap, så har United 14p på 7plass. Det vil være 8p bak Chelsea som ligger på topp.

Håper det blir en skikkelig start på kampen fra United sin siden, kan ikke jogge rundt slik som mot Atalanta i 1. omgang. Da blir det fort tap.

Midtbanen vår er svak, og jeg stoler ikke helt på Maguire. Han bør heve seg mange hakk. Blir det nok en svak kamp fra kapteinen, så begynner han virkelig å se ut som et bomkjøp til den prisen. Bruno bør også heve seg noen hakk fra kampen mot Atalanta, da var det en del som ikke stemte helt i avlevering av ball.
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Med unntak av Varane, så er nok det vi starter i dag på papiret vår beste og mest balanserte 11er.

Får håpe ikke for mange av de egentlig sliter med småskader, og at det mest var spill fra Ole sin side.
post liked by: Pancho P
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8244

Plutseleg blei eg litt meir optimistisk. Fabinho er ute, noko som vil gjere kampen lettare for Bruno. Det er også livsviktig at Fred og McTominay spelar saman på midtbana. Eg trur også det er ein fordel at AWB får jobben med Jota i staden for Mané. Dessutan stiller Pool med Konaté i midtforsvaret, og han har ikkje mange kampar frå start. Det viktigaste er uansett at Milner og TTA blir utfordra gang på gang og at dommaren er oppmerksom på førstnemnde sine tjuvtriks.
post liked by: Blodfink
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Schmeichel
Posts: 441
Joined: 23 May 2019, 11:40
Liker gitt: 693
Liker mottatt: 1091

Føler at dette er en ganske åpen kamp, føler at her kan egentlig alt skje utenom 3-0/4-1 seier til United. Kan dog skje andre veien i verste fall, men tviler. Da tror jeg vi har maks uflaks, for Solskjær pleier å være flink til å motivere til disse kampene virker det som.
post liked by: Pancho P
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18057

Jota og Salah må klines til litt i taklinger fra start.
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Håper vi får satt opp Rashford mot TAA så ofte som mulig. Har hatt godt tak på ham

Vidar Dale Fjeld

Er redd for at Ole driver litt rovdrift på spillerne sine og rullerer for lite...og litt mange sliter med smårusk når en må vente til kampdag med å konstatere dette...
Post Reply