Re: [PL] Manchester United - Liverpool (24-10-21)

16
Om United unngår juniorfeil, klarer å markere på dødball, følger løp og evner å vinne dueller og returer etc. så skal jeg ikke klage så mye selv om det skulle bli et dårlig sluttresultat.

United har jo nok gode spillere til å kunne true Liverpool. Håper Pogba starter selv om mange mener at han taper kampen nærmest på egen hånd :hah:
LUHG!

22
Er fryktelig nervøs i dag. Selv om at midtbanen til Liverpool ikke ser spesielt skummel ut så er den løpssterk som få. Liker at Pogba er på benken, føler han kan gjøre mer impact mot slutten av kampene når motstandere har fått løpt fra seg. I tillegg så er Rashford og Greenwood veldig mye bedre kontra.

Uansett så lever disse derbyene sitt eget liv. Liverpool er kanskje favoritter, men her kan alt skje!
Støtt MUST
LoveUnitedHateGlazers

24
Når man ser på tabellen, så er kun seier godt nok i dag. Blir det tap, så har United 14p på 7plass. Det vil være 8p bak Chelsea som ligger på topp.

Håper det blir en skikkelig start på kampen fra United sin siden, kan ikke jogge rundt slik som mot Atalanta i 1. omgang. Da blir det fort tap.

Midtbanen vår er svak, og jeg stoler ikke helt på Maguire. Han bør heve seg mange hakk. Blir det nok en svak kamp fra kapteinen, så begynner han virkelig å se ut som et bomkjøp til den prisen. Bruno bør også heve seg noen hakk fra kampen mot Atalanta, da var det en del som ikke stemte helt i avlevering av ball.

26
Plutseleg blei eg litt meir optimistisk. Fabinho er ute, noko som vil gjere kampen lettare for Bruno. Det er også livsviktig at Fred og McTominay spelar saman på midtbana. Eg trur også det er ein fordel at AWB får jobben med Jota i staden for Mané. Dessutan stiller Pool med Konaté i midtforsvaret, og han har ikkje mange kampar frå start. Det viktigaste er uansett at Milner og TTA blir utfordra gang på gang og at dommaren er oppmerksom på førstnemnde sine tjuvtriks.
Svar

Gå tilbake til «Kamptråder»