Ryktetråd 2019

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Agenter og spillere gnir seg i hendene, alle skal ha Alexis-lønn...klubben har skutt et stort hull i egen fot...
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Den Sanchez saken blir nok et stort problem for MU så lenge han er der. Klubben er blit styrt av amatører de siste årene, ser ut som det meste som kunne gå galt med MU har gått galt.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Ja, klubben må øse ut til forsterkninger (igjen)…

Håper de lykkes med under 26-strategien. Sancho, Hudson-Odoi, D. Rice, Bruno Fernandes, Varane og Ndidi fra Leicester som defensivt anker.

Da kan de som ryktes ut: Mata, Herrera, Pogba, Matic, Lukaku og en av stopperne dra.

Edit. Retta opp Ndidi, han er jo i Leicester, ikke Everton..
Last edited by Blodfink on 07 Apr 2019, 14:40, edited 1 time in total.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

João Felix og Wan-Bissaka må legges til.

Litt av ei ønskeliste jeg har...håper noen av de kommer inn porten i sommer, hehehe
LUHG!
User avatar

aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

Jeg liker ryktene om Sancho. Perfekt United-signering, selv om det vil kreve et absurd høyt bud for å få Dortmund til å selge.

Varane-ryktene klarer jeg ikke å ta seriøst. Han har nok lært av Ramos og bruker United for å forhandle frem en ny kontrakt i Real. Det hadde vært fantastisk å få han til United, men jeg klarer ikke tro på det.

Bale? Om overgangssummen og lønna passer til at han er skadeplaget og over 30. Noe det helt sikkert ikke kommer til å gjøre.

Coutinho? Hørtes ekstremt urealistisk ut. Hvor mange venstrevinger trenger vi egentlig?

Denne sommeren håper jeg vi henter 2-3 spillere som vil gå rett inn og forsterke laget, og ikke en haug med stallfyll. Midtstopper, høyreving og sentral midtbane bør prioriteres.

Og så bør vi ta den ordentlige opprydningen i stallen som har blitt utsatt alt for lenge.

Det er vel helt klart at Valencia forsvinner.
Rojo og Darmian bør virkelig selges, skjønner ikke hvorfor de enda er i stallen.
Sanchez bort. Om vi så må kjøpe ham ut av kontrakten.
Minst en av de andre midtstopperne bør bort om vi henter en ny der. Bailly er kanskje den som er lengst unna førstelaget nå, men har inntrykk av at han har mye høyere potensiale enn Smalling/Jones.

Jeg håper vi får Mata og Herrera til å bli, uten å betale absurd høy lønn. Fine spillere å ha i stallen, og virker som bra folk.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Ryktene i dag: Ronaldo har visstnok et ord med i laget på hvem Juve skal kjøpe...Og han vil ha Joao Felix...

United speider masse på Felix ifg. ryktene...kjøp fort! Tror han blir den neste store.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Trippier vil jeg IKKE ha, Pochettino er lei av feil han gjentar så jeg et sted.
Jeg har også sett det. Han er jo greit god, men ikke forsterkning nok...

Han er ikke god nok defensivt synes jeg, bra fremover til tider, og en god høyrefot.

Wan-Bissaka er først på ønskelisten visstnok, jeg sier meg enig. Meunier er også på lista, hent begge.

Young 3.valg og kan fokusere mer på å holde orden i troppen. Han skal jo være dedikert og en viktig fyr i garderoben.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Pepe fra Lille er visstnok på lista til OGS, kult.

Regner med OGS og Phelan er på kamp nord i London i kveld også.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Ferdinand inn som director muligens, han vil hente Danny Rose regner jeg med. Det er helt greit, trenger en utfordrer til Shaw. (Ferdinand har uttalt at Rose er PL`s beste VB). Og Shaw er fortsatt ganske ung.

Donny van de Beek er også en vi bør hente? Offensiv midtbane med enorm løpskapasitet begge veier.

Husker også Daley Blind ble hugget av mange fans, jeg mener han burde vært beholdt, han er jo fotballspiller...har basiskunnskapene som OGS etterlyser, var en av få som hadde litt ro, sleit med tempo til tider, men det handlet også om Mourinho...var bra under LvG...retur til Old T...?

Edit : Og der putta van de Beek
LUHG!

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

United skal IKKE købe Blind tilbage. Han er ikke god nok, men han er god nok til et hold som f.eks. Leicester.

Hvad med dette transfervindue:

Midterforsvar: de Ligt 40 mio £, Alderweireld 25 mio £
Højre back: Meunier 25 mio £, Wan Bissaka 30 mio £
Defensiv midtbane: Rice 35 mio £
Central midtbane: van der Beek 40 mio £ og Ndombele 40 mio £
Højre fløj: Sancho 80 mio £

Det er 315 mio £. Da United har 250 mio £ i budgettet skal der sælges nogle spillere:

Lukaku 75 mio £
Valencia, Herrera og Mata gratis
Pereira 10 mio £
Alexis 20 mio £ (Kina?)
Rojo 8 mio £

Det vil sige ca. 200 mio £.

Så kan holdet i næste sæson i PL være:

DDG
AWB, de Ligt, Alderweireld, Shaw
Rice
Pogba, vd Beek
Sancho, Rashford, Martial

Dette holde spiller så EL:

Henderson
Meunier, Smalling, Lindeløf, Mitchell
McTominay
Fred, Ndombele
Chong, Greenwood, Gomes

Og så har United også Lingard, Jones, Young, Garner.
User avatar

Harry Greaves
Posts: 371
Joined: 30 Jul 2018, 09:49
Liker gitt: 21
Liker mottatt: 472

De Ligt for 40 millioner?

Den kan du doble. Kanskje også triple.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

de Ligt går til Barca, eller Real...det er jeg ganske sikker på. Vil koste en milliard ganske sikkert.

Vi får se, men jeg er pessimist når det kommer til overganger og United...

Tror ikke vi får Sancho heller...

Håper, men tror ikke...

Ndombele, Pepe, Alderweireld får vi kanskje tak i? Og Rice, McNeil og slike spillere. Han unge blonde venstrekanten i Leicester virker også meget god. Husker ikke navnet.

Jeg tror frustrasjonene såvidt har begynt...men håper jo at våre elendige eiere og elendige Downward har lært...at vi ikke er McDonalds, men Manchester United...
LUHG!
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Tror dette er gode kjøp om det lar deg gjøre.







User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Helt klart, Fernandes og Felix er typer som ligner litt på det City og scouserne har. Felix blir dyr tror jeg, er vel aktuell for alle storklubber.

Men håper det dukker opp rykter rundt yngre engelske spillere også. Sancho, Dwight McNeil og Harvey Barnes, (det er han blonde fra Leicester). Les om han i linken:

https://www.lcfc.com/players/14716/Harv ... es/profile
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Nye navn:

Dembele/Lyon, før det Celtic/Fulham. Fostret opp i PSG. Rykta til oss tidligere. 18 mål i år. 22 år

Tielemans, 21 år, Leicester.

Barella, 22 år, Cagliari.

Barella:

LUHG!
Post Reply