Game of Thrones

Sett noe kult? Eller hørt noe bra?
Post Reply
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 796

Noen som følger med på dette? Hva er tankene om den siste sesongen?

User avatar

Harry Greaves
Posts: 371
Joined: 30 Jul 2018, 09:49
Liker gitt: 21
Liker mottatt: 478

Synes det har blitt tynn suppe. Nå er historien såpass bra bygget opp at det uansett ikke blir dårlig underholdning, men jeg har vært skuffet over de 1,5 siste sesongene. Det er ganske tydelig at GRRM ikke lengre sitter med historiefortellingen her.
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 796

Harry Greaves wrote: 01 May 2019, 14:24 Synes det har blitt tynn suppe. Nå er historien såpass bra bygget opp at det uansett ikke blir dårlig underholdning, men jeg har vært skuffet over de 1,5 siste sesongene. Det er ganske tydelig at GRRM ikke lengre sitter med historiefortellingen her.
Det samme tenker jeg. Manusforfatterne har blitt feige. Kan vel heller ikke forvente at manus blir like bra som bøkene. George R.R. Martin har jobbet på denne historien i tiår, man kan virkelig ikke forvente at noen Hollywood forfattere skal klare å bringe det videre når de kun har 1/2 år på seg til å skrive ferdig. Når et er sagt da, så mener jeg at de kunne vært tøffere med hovedkarakterene. De tar altfor enkle løsninger, spesielt med episode 3 sesong 8.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1919
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2524

3 episode var helt grusom, mørkt filma og nesten bare rot. Men blir jo å følge med til den bitre enden siden man har sett alt fra 1 episode.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2911

Jeg nyter fortsatt serien. (kanskje ikke like vanskelig å underholde meg) :angel: :yikes:

Jeg trodde selvfølgelig at vi kom til å miste flere av de virkelige hovedkarakterene i episoden som var, men det er fortsatt noen episoder igjen. Jeg synes hvertfall ikke at forrige episode var grusom, den var bra.. men mørk, det var den.
Post Reply