[PL] Huddersfield - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Huddersfield - Manchester United

Søndag 5.05.2019
Kampen starter om:



Turnering: Premier League
Sted: John Smith's Stadium, Huddersfield


Head to Head:

Kamper spilt: 3
Man Utd seire: 2
Uavgjort: 0
Huddersfield seire: 1
(Premier League statistikk siden 1992)



Forrige møte:



Pressekonferanse:
// Kommer fredag //

To kamper igjen, skal være utrolig heldige for å få 4. plassen. En ting er hvertfall sikkert, her må det scores mål og kampen må vinnes.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Det blir nytt tap. Jeg har mistet all tro på at United kan vinne noe som helst.

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

United vinder selvfølgelig kampen mod et ellers ekstremt dårligt hold...
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Noen spillere er bedt om å finne ny klubb, andre virker å ønske seg til ny klubb, og noen har tilsynelatende skaffet seg ny klubb... Så hvilke incentiver skal lokke fram en god prestasjon?
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7394
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26242
Liker mottatt: 16757

Huddersfield Town er i ferd med å gjennomføre en av de svakeste sesongene gjennom PL historien.

14 poeng etter 36 kamper med 3-5-28

United SKAL slå dette laget :bump:

Ser man på de historisk svakeste så har:

Derby ‘rekorden’ i 2007/08 med 1-8-29 og bare 11 poeng.
I bortematchen mot dem vant PL mester United kun 1-0.

Sunderland er nest verst i 2005/06 med 3-6-29 og 15 poeng.
I bortematchen mot dem vant United 3-1 i en sesong hvor United var eneste klubb som til en viss grad truet suverene Chelsea.

Aston Villa er tredje dårligst med 3-8-27 og 17 poeng.
I bortematchen mot dem vant United 1-0 i ligarunde 2 og sesongen var 2015/16.
Villa matchen var btw akkurat da det forrige Unitedforumet startet opp.

For kuriositetens skyld tar jeg med en til fra gamle 1 divisjon.
Det var Stoke i deres ‘Holocoust season’ som den kalles i deres kretser :sad:
Sesongen var 1984/85.
Stoke tapte mye penger, og måtte selge unna spillere.
De spilte med masse tenåringer fra egne rekker.
Resten var for det meste innlånte spillere, pluss noen gamlinger som var vrakgods hos andre lag.

Ikke nok med at stallen var skjært til beinet.
De ble også rammet av en influensa epidemi tidlig i sesongen, og måtte be The Football League utsette deres kamper.
Da epidemien slapp taket var det som om Stoke måtte begynne sesongen på nytt,

Manageren deres Bill Asprey ble sykemeldt etter stressrelatert sykdom halvveis i sesongen.
Etter 2 uker kom han tilbake.
Det var ikke penger til flere trenere så Bill Asprey gjorde stort sett alt alene.
Treninger og administrative oppgaver.
Klubbformannen deres døde utpå våren, noen mener pga presset i klubben den sesongen.
Søk opp Stoke City Holocoust season og les.
En helt annen verden enn dagens million lønninger og svære klubbadministrasjoner.

På 42 ligarunder (som det var da) oppnådde de 3-8-31.
Kun 17 poeng av 126.

Hvem de slo?
Ja, du gjettet riktig.
Manchester United på gamle Victoria Ground :bigcry:
Foran sesongens høyeste tilskuertall der, ga Frank Stapleton United ledelsen.
Stoke snudde matchen og tok 1 av sine 3 seiere.

Kun Derby anno 2007/08 er verre enn Stoke 1984/85.

Huddersfield kan faktisk bli nest dårligste lag i PL historien.
Og de matcher lutfattige og uheldige Stoke City anno 1984/85.

Manchester United både skal og vil slå et av tidenes dårligste fotballag - Huddersfield Town anno 2018/19 -.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14251
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22227
Liker mottatt: 18075

Pink Final wrote: 29 Apr 2019, 21:38 Manageren deres Bill Asprey ble sykemeldt etter stressrelatert sykdom halvveis i sesongen.
Etter 2 uker kom han tilbake.
Det var ikke penger til flere trenere så Bill Asprey gjorde stort sett alt alene.
Treninger og administrative oppgaver.
Klubbformannen deres døde utpå våren, noen mener pga presset i klubben den sesongen.
Stakkars folk, pottemakerne fikk virkelig kjørt seg forstår jeg.

Huddersfield må vi jo kunne slå...Alt annet enn 6 poeng mot dem og waliserne i siste er katastrofalt...
Elkey wrote: 29 Apr 2019, 19:20 Noen spillere er bedt om å finne ny klubb, andre virker å ønske seg til ny klubb, og noen har tilsynelatende skaffet seg ny klubb... Så hvilke incentiver skal lokke fram en god prestasjon?
Forstår den @Elkey, det er full renovering i klubben...men jeg tror vi fikser en seier. OM vi skulle spille U eller tape, ja da er det jaggu slutt...
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14251
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22227
Liker mottatt: 18075

Kyndilfan1 wrote: 29 Apr 2019, 18:06 United vinder selvfølgelig kampen mod et ellers ekstremt dårligt hold...
Det skal United fikse, enig.
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Logikken min er at Huddersfield slo Wolves. Wolves slo United. Så hvis Wolves er bedre enn United, og Huddersfield er bedre enn Wolves, så er Huddersfield også bedre enn United... :angel:

Uansett. Jeg håper mange spillere benkes til denne kampen. Spillere på vei vekk bør ikke spille. Lagoppstillingen bør være noe alla:

--------------Romero

Dalot - Jonling - Lindeløf - Shaw

---------- McT - Garner

Chong -----Pereira----- Rashford

------------Greenwood

8-)
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

På en annen side, så burde man ikke utsette akademispillere for den råtne førstelagstroppen før etter sommeren (når problemene forhåpentligvis er ordnet opp i)...
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Gledes til kamp! Føler meg langt ifra sikker på seier, men her er selvfølgelig ikke noe annet enn tre poeng godt nok.

Spørs om vi kanskje får se Lingard og Martial fra start i denne, siden ingen av de ble involvert sist? Og så kommer etter all sannsynlighet Smalling tilbake i midtforsvaret sammen med Lindelöf. Synd Bailly ble skadet.

- - - - - - - - -David de Gea - - - - - - -

Young - Smalling - Lindelöf - Shaw

- - - - - Herrera - Matic - Pogba - - - -

- - - - Lingard - Lukaku - Martial - - - -
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Tviler på at vi får se Martial, han må jo ha egen trening for han klarer nesten ikke å røre seg når det er kamp, gutten er en rått peis. Begynner å få et negativ holdning til de fleste på laget noen unntak er det jo men ikke mange.Kampen vinner MU vist dem får det første målet vist ikke så blir det X eller tap.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7394
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26242
Liker mottatt: 16757

Huddersfield er vel et lag som prøver å spille fotball.
De legger seg ikke bare bakpå.
De spiller seg ut bakfra, de angriper bredt med backene, de forsøker å angripe ved å lage pasningstrekanter.
Ambisiøs fotball, men de mangler kvalitet til å gjennomføre på dette nivået.

Tror United bør presse dem høyt, bruke bredden og rommene bak backene deres.
Jeg tror Hudds gutta vil gjøre feil under press.

Viktig at United får mål i første omgang.
Har jo vist seg at laget ikke orker/er mentalt sterke nok til å gjennomføre 90 gode minutter.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Harry Greaves
Posts: 371
Joined: 30 Jul 2018, 09:49
Liker gitt: 21
Liker mottatt: 472

Er en del signaler som må sendes her nå. Huddersfield er Championship-nivå og bør slås med tre-fire mål. United har -8 i målforskjell i forhold til Chelsea, vinner man denne 5-0 og Chelsea vinner 2-0, så er det -5 (minus fire i praksis da United har scoret mer). Da kan United gå forbi Chelsea på sesongens siste dag om vi slår Cardiff 3-0 og Chelsea taper i Leicester. Tror heller ikke Arsenal tar full pott på de to siste, Burnley borte i siste runde kommer de til å tape.

Så det er et marginalt håp, men det må vinnes og det må vinnes med mange mål.

De Gea bør ut av laget, samme gjelder Lukaku og Martial. Herrera og Mata kan få fornyet tillit:

Romero

Dalot
Smalling
Lindeløf
Shaw

Herrera
Matic

Lingard
Pogba
Mata

Rashford
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14251
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22227
Liker mottatt: 18075

Elkey wrote: 29 Apr 2019, 22:59 Logikken min er at Huddersfield slo Wolves. Wolves slo United. Så hvis Wolves er bedre enn United, og Huddersfield er bedre enn Wolves, så er Huddersfield også bedre enn United...
he he he. Håper du tar feil :yikes:

Martial: Håpet er at han forstår at kjeften han fikk av OGS, er for å motivere og teste hva han er laget av.

Det forstår han nok ikke...hvis han har forstått hva som kreves, så beviser han det søndag.

Er han ikke i troppen så er det ut porten i sommer.

Enig i hvordan Huddersfield spiller [mention]Pink Final[/mention], de spilte faktisk Liverpool lave i noen stunder i 1.omg. Burde ha scoret 1, eller t.o.m kanskje 2. Men så rakner de. Og Liverpool som nok er det best trente laget kjørte over dem etter hvert...Vi må som du sier helst score alle 5 i 1.omg...

Angående fitness: Jeg så en film fra Liverpool`s sommertrening i fjor. Når spillerne kom tilbake etter ferie, var det første de gjorde rett ut å løpe til de ikke orket mer. Klopp og teamet sto med stoppeklokker og motiverte dem til å orke litt mer hele tiden.

James Milner grusa alle btw. Klopp ble spurt om hvem som kom til å holde lengst, han gjetta riktig.

Solskjær planlegger samme stil, han har jo sett Liverpool trene sommerstid i Spania når han var i Molde. Det er jo bare å kopiere, Liverpool er som United under SAF, gir seg aldri...Det er dit vi skal igjen.

Det blir kanskje Rojo i midtforsvaret, Smalling er vel ikke klar muligens.

Er spent på uttaket til Solskjær, vi må vinne, og da må han svelge noen kameler muligens. Glad jeg ikke er i hans sko...
LUHG!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Blodfink wrote: 30 Apr 2019, 17:21 Det blir kanskje Rojo i midtforsvaret, Smalling er vel ikke klar muligens.
Håper ikke du får rett i dette. Jeg har egentlig ikke hatt noe imot Rojo mens han har vært i United. Det han har levert for oss på venstrebacken sett under ett, har nok ikke vært godt nok.. men i midtforsvaret har han hatt flere gode kamper, men dette er lenge siden nå. Per dags dato synes jeg han virker ukonsentrert (mer enn vanlig) og noen kilo tyngre enn han burde. Han var heldig som unngikk rødt mot Chelsea. Jeg frykter han får se det røde kortet hvis han starter i helgen og det virker ikke som han bryr seg heller. Men hvis vi ikke har andre alternativer.. så må man vel bare kjøre på med argentineren.

Skal ellers bli spennende å se om Martial blir involvert. Jeg skrev i går natt at jeg trodde han kom til å få tillit fra start i denne, men er mer usikker nå. Det er jo ikke helt bra hvis vi skal avslutte sesongen med å ha Martial ute i kulden, men hvis hodet ikke er på rett plass.. så fortjener han ikke bedre.
Post Reply