Ryktetråd 2021

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Real er desperate, rart og se det her. Det samme er vel Barcelona også sånn økonomisk sett.
De to klubbene har enormt med gjeld, og det skal vel en stund til før de kan komme seg på beina igjen.
Bra er det, har ikke sansen for måten de har holdt på med.

Under normale omstendigheter hadde de vel neppe sluppet både Varane og Ramos så lett.
Håper at det er noe hold i Varane ryktene, vi trenger en toppstopper og jeg tror Varane og Maguire kunne blitt et meget solid par bak der.

Da vil det eneste som gjenstår for United at de der fremme leverer flere mål.
Var altfor tynt med mål der oppe fra vår angrepsrekke.

Jeg håper faktisk på en spiss til jeg, men det er kanskje litt for optimistisk...
post liked by: Pink Final

Deleted User 430

Beta wrote: 02 Jul 2021, 12:35 Jeg håper det er helt slutt på de tider og at folka i RM lærer seg litt økonomisk fornuft fremover.
Jeg har også et håp om at faktisk nissen finnes... :D

Tror aldri vi vil få oppleve økonomisk fornuft fra den kanten der. Kreditorer lemper på kravene, suksessen (les CL) uteblir og det handles over en lav sko igjen neste sommer med nye lån basert på fremtidig økonomisk vekst og vipps er vi tilbake til start..
post liked by: Pink Final, Buchan
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Real Madrid lever sånn sett både på lånte penger og tid, kreditorer kan utsette krav, men stort sett skal renter betales. På et tidspunkt blir de utgiftene såpass store at gjelden enten må refinansieres eller reduseres. Med mindre Perez finner en måte å øke inntektene betraktelig på så burde utgiftene reduseres dersom gjelden ikke skal vokse seg for stor, for kjapt. Det er nok mest sannsynlig dette Perez har forstått og at det er derfor han pusher såpass hardt med Superliga-prosjektet.
post liked by: Pink Final, Buchan
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Må si jeg syntes det er hyggelig med dagens lesning.

Lee Grant får ny kontrakt, han er visst en flott person i garderoben og sikkert mye av grunnen til at han fikk kontrakt.
Tom Heaton hentet til klubben, det er jo flott syntes jeg.
Juan Mata fikk ny kontrakt.

For min del tyder dette på at Solskjær er en lagbygger. Andre hadde hevet Grant og Mata på dør. Sånn sportslig trenger vi de ikke, men det er viktig med det menneksklige aspektet og ha spillere som vil være her og som bidrar til en positiv kultur i klubben. Det er jeg sikker på at Mata og Grant gir.
Gøy at vi også henter tilbake Heaton.

Liker hva Solskjær gjør.
post liked by: Pink Final, Buchan

Deleted User 429

offside wrote: 02 Jul 2021, 16:52 Sånn sportslig trenger vi de ikke, men det er viktig med det menneksklige aspektet og ha spillere som vil være her og som bidrar til en positiv kultur i klubben.
Både Mata og Grant kommer til å bli fine tilvekster til trenerteamet etterhvert. Regner egentlig med at de sånn halvveis er med i det allerede, selv om det kanskje ikke står i kontraktene deres (noe det forsåvidt godt kan hende at det gjør uten at vi får høre om det).
post liked by: Pink Final, Buchan, offside
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18057

Liker Goretzka-ryktet, ville vært helt fantastisk. Men han vil helst bli der han er...
LUHG!
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Stadig mer rykter rundt Varane....

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Er Camavinga det vi trenger, og/eller er det eit teikn på at Pogba forsvinner?
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18057

Camavinga er vel en investering i talent/fremtid, tror ikke det har noe med Pogba å gjøre, Romano mener det ikke er noen aktivitet rundt Pogba pr. nå.

Om dette vinduet gir Sancho/Varane/Camavinga kan jeg ikke klage, jeg har jo masa om de to yngste i 3 år snart.

Men om de 3 holder til å vinne noe er usikkert. Men det gir jo et lite håp om videre progresjon.
LUHG!

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Enig med deg @Blodfink, med desse tre inn og om Pogba eller Martial ikkje reiser so er det eit ok vindauge.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Sjølv om def midt ikkje er godt nok.
post liked by: Blodfink
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Veldig spent på om interessen i Camavinga er reell. Eller rettere sagt, om vi faktisk kan være i ferd med å signere ham (alle storklubber er sannsynligvis interessert). Sendte faktisk en epost til supporterklubben for ca 2-3 måneder siden og spurte om Camavinga var noen vi kunne sikre oss i sommer, og om de evt hadde noen indikasjoner på det. Fikk ikke svar. Men nå kan det jo hende noe er på gang.

Kan ikke nok om ham til å vite at det blir en kjempesignering (på litt sikt), men tenker at når et så stort talent kan være tilgjengelig for 30 mill euro, så er det galskap å ikke sjekke ut mulighetene.

Nedsiden, kanskje, er at han ikke er en holdende midtbanespiller. Det er heller en box-to-box, og det har vi strengt tatt i både Fred og McTominay. Likevel synes jeg det er interessant at vi er interesserte. Godt mulig det er backup for hvis Rice blir for dyr og dermed umulig. I motsetning til før, virker det nå som vi jobber med mange planer/spillere samtidig, og ikke dette "en tanke i hodet samtidig" tullet. Greit at det er menn i ledelsen, men det må da være måte på! :D

Vidar Dale Fjeld

Varane hadde jeg tatt hver dag for 3 år siden...siden den gang er han blitt dårligere og dårligere og gjør store tabber. Kanskje kan han blomstre i nye omgivelser, men...
post liked by: Blodfink
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Vidar Dale Fjeld wrote: 07 Jul 2021, 10:13 Varane hadde jeg tatt hver dag for 3 år siden...siden den gang er han blitt dårligere og dårligere og gjør store tabber. Kanskje kan han blomstre i nye omgivelser, men...
Altså det er jo litt fishy at de ønsker å selge særlig ettersom at de mista Ramos. På den andre siden har de stor gjeld.
Men Real er utspekulerte, kan jo være noe i at Varane er past his prime? Jeg aner ikke, jeg følger ikke så mye med på annen fotball. Det jeg har sett av han virker han som en meget solid stopper. Men har jo flashback fra kampen mot City hvor han mister ballen.

Mulig Real pønsker på noe her, og mulig Varane også bruker United for å presse opp lønnen sin.
post liked by: Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18057

Pangaea wrote: 06 Jul 2021, 22:30 Nedsiden, kanskje, er at han ikke er en holdende midtbanespiller. Det er heller en box-to-box, og det har vi strengt tatt i både Fred og McTominay.
Skal United ta stegene helt opp må de ha 22 mann med verdensklasse. Såpass tøft er det blitt på toppen. Fred og McT er ikke nok tror jeg. Med aggressiv forsvarslinje og oppgraderinger så kan kanskje OGS slutte med 2 ankere på midten...Håper det
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Ikke at Camavinga er verdensklasse nå, men han har muligheten, og så er han jo ung med et ubestridt talent, i tråd med Uniteds politikk.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Varane er ikke førstevalg for min del heller, United øyner en "billig" løsning...Men han hever seg forhåpentligvis om han blir henta, er jo meget god, men det glipper, som det gjør for alle stoppere, hyppigheten det skjer er det viktigste.
LUHG!
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Skjer visst ting i Varane forhandlingene....
Post Reply