Ole Gunnar Solskjær

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Det viktigste spør du meg er å bygge et solid forsvar først og fremst. Husker vi slet litt under SAF og han henta inn Vidic og Evra, det gjorde susen det. Ønsker først å se at det kommer inn forsvarsspillere.

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Fabio Capello sagde, at grunden til hans succes var, at han byggede holdet op nede fra og fremover.

Så det er helt klart, at det er nede fra, at holdet skal bygges op. Men samtidig er det vigtigt, at der bliver kigget på hvor United er svagest.

Og for mig, og jeg synes det er mærkeligt hvis man mener noget andet, så må og skal en højreback være absolut første prioritet. Hverken Darmian, Jones, Lindeløf, Valencia, Young eller TFM er gode nok og bliver heller aldrig gode nok derude. Dalot kan muligvis blive god nok, men han er helt klart ikke god nok nu.

Hvordan man så prioriterer resten af positionerne er smag og behag. Men højreback må være det vigtigste for der er United helt klart svagest. Samtidig er det vigtigt at forstærke højre fløjen, midtbanen og midterforsvaret. Og det ville være dejligt med engelske spillere.

Det ser også ud til, at Solskjær prioriterer højre backen. Der er seriøse rygter om Wan Bissaka og Meunier og nu også Trippier. Så det kunne tyde på, at 20Legend vil bygge holdet op fra forsvaret.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18059

Ja, et solid forsvar og keeper er viktig. Det kommer 4 stk inn som skal rett inn på laget. Stopper, back, kant og en indreløper, og så tror jeg at OGS vil ha 1 spiss ekstra også.. Det støtter jeg. Ryktet om at United er villige til å la Lukaku gå tror jeg stemmer.
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Synes det er for mye av sånn gjorde Sir Alex fra OGS, han må da vel ha egene tanker om hvordan MU kan bli et topp lag igjen. Vist han skal følge samme linje som S A ja da er det nok ikke lenge til han er ferdig i MU. Den gammle typen spillere som var da finnes ikke mere. Så håper han slutter med å sammenlingne alt med hva gammel sjefen gjorde det blir bare litt sånn tull.
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Synes OGS begynner å ligne mer og mer på Mourinho. Både ansikt utrykk og hår farge 🙈
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18059

Jeg er enig i at referansene til SAF er pinlige etterhvert, jeg synes OGS fremstår litt liten for jobben nå dessverre...han sliter veldig nå. Blir litt hakk i plata det han sier. Det eneste som kan snu dette er 3 strake seiere.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18059

Blodfink wrote: 25 Apr 2019, 17:57 Det eneste som kan snu dette er 3 strake seiere.
:D

Det eneste som kan snu dette er 2 strake seiere ;P

Om det skulle gå like galt til høsten som de siste 10-11 kampene, og Ed (Down)-ward må betale Solskjær 170 mill NOK eller noe sånt, og si ha det bra, (jeg vil selvfølgelig at OGS skal lykkes og få tid)... men OM det skulle bli så trist, så er det vel en no-brainer å betale det hvite ut av øya for Erik ten Hag...Uttalelsen hans om Ajax` måte å spille på, at Real og Juve virket redde for dem osv. er bare rått. Og han sa også at det bare er vi (Ajax), som takler høyt/lavt press både offensivt og defensivt.

https://en.wikipedia.org/wiki/Erik_ten_Hag
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18059

Om OGS får 5 inn, så har jeg troen på at det kan gå bra. Solskjær har bevist at han kan få til noe med en motivert spillergruppe.

Men det blir tøft for ham...engelsk media lukter blod...
LUHG!

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Det kommer også an på hvilke fem det er tale om.

Hvis det bliver Trippier, Bale, Doucoure, Maguire og en anden så tror jeg ikke vi skal se en så megen forbedring.

Men hvis det derimod bliver AWB, Sancho, Rice, Koulibaly og Eriksen så kan det være enormt godt købt ind.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18059

Ja, håper på dine siste 5 her, Eriksen bor i Madrid snart tror jeg da...

City snapper Bruno Fernandes fra Sporting?...Han ville hevet oss vil jeg tro...men City vil forsterke midtbanen sin de også. Felix vil de sikkert også ha...

Blir krig i Manchester om disse to?...Vinner vi den?...

Men da kanskje det åpner seg med Sancho, har litt trua på at han vil til oss, for å irritere Guardiola litt.
Jeg ante forresten ikke at han kom fra Watford egentlig, trodde han var oppvokst i City.

Docoure motivert er god synes jeg. Men er kanskje litt "off" til tider.

Rice er spennende. AWB også.

Koulibaly håper jeg på. Alderweireld også, hent begge.

Og Luka Jovic, hvis ikke MUFC forstår at de trenger en goalgetter er det noe galt.

Nevner mine to helter McNeil og Barnes igjen også, hhv Burnley og Leicester. Vil gjerne se i alle fall en av dem hos oss.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18059

Offensiv Solskjær på dagens PK, og kanskje drar han noen kaniner opp av hatten i sommer da.
Kan hende vi får inn noen det ikke er skrevet om sier han...litt engstelig for den uttalelsen merker jeg.

Men planen er klar ser det ut til, Woodward vet hvem som skal ut, og hvem som skal inn. Slik tolker jeg mediene og uttalelser fra manageren. 5 mann inn i juni hadde vært noe.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18059

Etter 1.omg mot Hudders i dag så lurer jeg på Solskjær`s autoritet...svaret får vi nå i 2.omg. Phelan virket rasende underveis i 1.omg.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18059

Huff, det ble ikke svaret jeg håpet på...Stakkars mann, virker totalt desillusjonert...kommer til å bli massivt slakta i England...hvor lenge får han sitte.

Ed kan jo ikke sparke ham nå. Nok en gang har man altså malt seg inne i hjørnet.

Jeg skylder ikke på OGS, han blir jo kasta under bussen av en gjeng idioter ute på banen.

Kast ut dritten, så får vi et nytt lag, kanskje OGS får suksess da.
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Blodfink wrote: 05 May 2019, 17:05 Jeg skylder ikke på OGS, han blir jo kasta under bussen av en gjeng idioter ute på banen.
Denne sommeren blir viktig for OGS. Viktig å kvitte seg med alle råtne egg (Pogba og Martial).
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18059

[mention]Elkey[/mention]

Og Shaw...alle managere han har hatt, har kritisert holdningene hans...Pochettino var ikke imponert. I dag så han ut som en pub-spiller...Og han blir årets spiller muligens...(Lindelöf er min kandidat...ingen har vært spesielt gode over en hel sesong...denne kåringen blir vanskeligere for hvert år...men i dag er lista lang over pub-spillere!
LUHG!
Post Reply