(Konkurranse) Manchester United - Liverpool

Av og til vil vi ha konkurranser, av og til også premier
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Spørsmålet nå er hvordan vi skal løse konkurransen. For det vil jo komme en ny lagoppstilling når kampen blir spilt. Skal vi resette, eller benytte gamle svar. Begge alternativer fungerer for min del, bøyer meg for flertallet i så fall.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Kommer vel an på hvor lenge kampen blir utsatt, tenker jeg. Blir den spilt mandag, er det best å bruke gjeldende svar (ikke tid til nye), men blir den utsatt til f.eks. midten av mai, må vi kjøre ny runde med svar.

Håper kampen blir spilt i morgen, men vi får se.
post liked by: messilingard

Deleted User 429

Enig med @Pangaea
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Det blir i alle fall ikke spilt kamp i dag. Neppe i morgen heller. Mitt forslag er at det blir ny konkurranse når denne spilles.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Enig i det. Nå snakkes det om midten av mai slik jeg har forstått det, og da er det selvsagt naturlig å stryke denne og ta en ny runde da. Litt surt for de som traff med 11 rette, men de får en ny sjanse ;)
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Ja takk begge deler?

Laget som skulle starte ble presentert, så sånn sett tenker jeg det er naturlig at det gis poeng denne runden. Og når kampen arrangeres / settes opp på nytt i midten av mai (eller når det blir), så kan vi tippe på det også.

(Men Lingard får vel bestemme, jeg ble ikke med i denne konkurransen før etter nyttår, så ingen heder eller ære som står på spill for meg).
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Dersom jeg skal være djevelens advokat nå så går konkurransen ut på hvem som starter kampen. Sånn sett har ikke vilkåret for konkurransen blitt oppfylt.

Ja, jeg er litt smålig.
post liked by: Pangaea
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 429

red wrote: 03 May 2021, 14:06 Ja takk begge deler?

Laget som skulle starte ble presentert, så sånn sett tenker jeg det er naturlig at det gis poeng denne runden. Og når kampen arrangeres / settes opp på nytt i midten av mai (eller når det blir), så kan vi tippe på det også.

(Men Lingard får vel bestemme, jeg ble ikke med i denne konkurransen før etter nyttår, så ingen heder eller ære som står på spill for meg).
Det har skjedd før at spillere blir skadd på oppvarming og at annonsert lag derfor ikke stemmer med hvem som faktisk starter. Synes derfor ikke at det kan deles ut poeng her.
User avatar

Topic author
Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

messilingard wrote: 02 May 2021, 19:02 Spørsmålet nå er hvordan vi skal løse konkurransen.
messilingard wrote: 03 May 2021, 12:54 Det blir i alle fall ikke spilt kamp i dag. Neppe i morgen heller. Mitt forslag er at det blir ny konkurranse når denne spilles.
messilingard wrote: 03 May 2021, 14:19 Dersom jeg skal være djevelens advokat nå så går konkurransen ut på hvem som starter kampen. Sånn sett har ikke vilkåret for konkurransen blitt oppfylt.
Beta wrote: 03 May 2021, 17:07 Det har skjedd før at spillere blir skadd på oppvarming og at annonsert lag derfor ikke stemmer med hvem som faktisk starter. Synes derfor ikke at det kan deles ut poeng her.
Det blir ikke delt ut poeng denne runden. En ganske enkel avgjørelse siden kampen aldri startet.
Litt synd for oss med full pott, men livet går videre. :D Denne tråden kan sikkert slettes etter hvert, så oppretter jeg en ny tråd når kampen skal spilles.
post liked by: Pangaea
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Tenker at det var det mest rettferdige, ettersom kampen tross alt ikke ble spilt, og det er såpass lenge til neste forsøk. Hadde vært annerledes hvis den f.eks. startet, men ble avbrutt og utsatt etter 20 minutter.
post liked by: Lingard
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16754

Lingard wrote: 03 May 2021, 23:36 Det blir ikke delt ut poeng denne runden. En ganske enkel avgjørelse siden kampen aldri startet.
Litt synd for oss med full pott, men livet går videre
Hehe, ja når man en sjelden gang får full pott så setter United fansen inn støtet mot Glazer 😆
Støtter avgjørelsen som ble tatt 👍
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Post Reply