[CL] Manchester United - Barcelona

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Suarez overspiller - :bomb:
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Er ikke fornøyd med dommertrioen i dag heller...
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Må nesten stille spørsmålstegn ved byttene...kanskje var begge spisser utslitt? Litt hodestyrke siste 5...?
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

jaja, mirakel i Barcelona da, kjør på : :yikes:
LUHG!
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Da vant Barca 1-0.
Jeg mener det kunne endt både 2-1, 1-1, 0-1 som det ble og 0-2.

Fornøyd med innsats og spill.
Flere stod fram, Fred og McTominay mest etter hvert som kampen stod fram,
Smalling vokste seg også god.
Young var svakest i kveld, men også han kom seg litt.
Laget mangler litt kvalitet rent ferdighetsmessig i kveld.
Det ble en jevn kamp, og Barca måtte jobbe hardt.

Jeg koste meg med kamp (når jeg fikk loggget ut av United.no med negative kommentarer i overtall i kommentarfeltet der.
Er det ikke SUPPORTER KLUBB det heter????)
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Mye bra i dag, spesielt av Mc T og Fred, men noe rusk er det jo men gir litt håp om at dem kan vinne de siste kampene å komme på 4 plass.
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Synes vi hadde fortjent et bedre resultat, men var ikke dyktige nok i siste angreps fasen.
Ellers er jeg nesten litt sjokkert over den enorme negativiteten enkelte viser. Ikke her da. Men er enig at det var litt merkelig å ta ut begge spissene.
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Ja [mention]Buchan[/mention] .
Enig både ang kamp og negativiteten inne på United.no.
Hva er det med kulturen som har utviklet seg blant norske/skandinaviske United fans?

Her var det full innsats, riktignok litt manko på kvalitet.
Fansen på Old Trafford responderer på den gode innsatsen og viljen.
På United.no er det negativitet.

Må si jeg skjønner Dag Langerød når han tar opp negativiteten gang på gang.

All negativitet jager folk bort fra United.no, tror jeg.
En liten klikk som styrer der.
Må si jeg beundrer fans av klubber som Leeds og Stoke som har velfungerende forum tross motgang.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

pixma wrote: 10 Apr 2019, 23:03 Mye bra i dag, spesielt av Mc T og Fred,
McT var outstanding :-) Hvem hadde trodd at han var slik en fineschmecker.
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Helt enig @Pink Final United.no er en frustrerende plass mange ganger.
Dag Langerød ble nærmest utskjelt av enkelte fordi han stilte spørsmål om all negativitet 😀
Men nå må vi komme på vinnersporet igjen. Til helgen reiser jeg over så da blir det nok andre boller 😊
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Pink Final wrote: 10 Apr 2019, 23:17 Må si jeg skjønner Dag Langerød når han tar opp negativiteten gang på gang.
Så skal det sies at Dag ALLTID er positiv. Jeg var ofte enig med han før, men sluttet å lese artiklene hans under tiden til Mourinho. Det var så mange grusomme kamper under den fyren og da var det bare håpløst å lese alt det positive Dag klarte å pirke frem.

0-1 var ikke det verste resultatet vi kunne fått i kveld. Med litt mer kvaliteter på siste tredjedel så kunne vi nok fått med oss en scoring også, men det positive er at vi faktisk spilte en bra match og klarte å gi Barcelona litt motstand. Nå tråkket nok Barcelona litt på gasspedalen etter den tidligere scoringen, men uansett.. dette var en veldig solid gjennomføring. Vi får nok se et langt bedre og mer aggressivt Barcelona på Nou Camp, så da må vi nok også opp noen hakk fra dagens prestasjon.. men i neste oppgjør må vi skåre noen mål.

Ellers må jeg bare føye meg i rekken til de som roser McTominay og Fred. Svært morsomt og bra for klubben at disse viser at de kan være å regne med allerede fra neste sesong, spesielt nå som Herrera ser ut til å forsvinne. McTominay spilte mest dypt på midtbanen under Mourinho og her synes jeg han forsvant litt, men under Solskjær har han fått vist frem andre kvaliteter også.. men da som indreløper. Gleder meg til å følge fyren videre. Med Fred har det vært motsatt, der han spilte indreløper under Mourinho.. men den siste tiden fått sjansen dypt på midtbanen under Solskjær. Ikke feil med spillere som kan spille i flere posisjoner på midtbanen.

Når det er sagt så lurer jeg litt på hvor god McTominay er som indreløper i kamper hvor vi har ballen mest.

En tidlig scoring fra Rashford i Barcelona hadde vært noe. :football:

Og helt til slutt. Ashley Young. Huff.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Buchan wrote: 10 Apr 2019, 23:31 Til helgen reiser jeg over så da blir det nok andre boller
Herlig! Ble ingen tur på meg i år. :| Begynner å bli noen år siden sist jeg var over. Må faktisk helt tilbake til Moyes sin tid, så litt irriterende at jeg fikk har fått med meg spillere som Falcao, Di Maria og Zlatan live på Old Trafford. Til høsten blir det tur. Garantert. 8-)
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

[mention]Lingard[/mention] .
Enig ang Langerød, han var altfor positiv til Mourinho.
Nok om det, D.L er meg bekjent ikke her inne - så jeg vil ikke snakke mer om ham.
Poenget var at kommentarfeltet veldig fort blir negativt.
Jeg var selv negativ mot van Gaal, noe både [mention]Buchan[/mention] , [mention]Blodfink[/mention], [mention]Harry Greaves[/mention], [mention]pixma[/mention] og andre som deltok på det forrige Unitedforumet husker.
Jeg håper dog jeg framstod som noe mer objektiv enn utelukkende kritisk :D

Ellers enig ang matchen.
Sitter igjen med en god følelse tross tap.
Det hørte’s at fansen på Old Trafford også var det.

[mention]Buchan[/mention] god tur til West Ham kampen.
Det blir sikkert moro.
(Har selv vært på West Ham en gang, på gamle Upton Park).
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Harry Greaves
Posts: 371
Joined: 30 Jul 2018, 09:49
Liker gitt: 21
Liker mottatt: 472

Synes United leverte en kamp opp mot maksimalt av det man kan forvente, igrunn. På godt og vondt.

Pluss:
* Mange spillere leverer en god kamp, spesielt stopperne, Shaw og Fred-McTominay får godkjent av meg.
* United var gode da de prøvde å stå høyt, de var aggressive og overraskende trygge med ballen midt i banen.

Minus:
* Det store minuset har lite å gjøre med gårsdagen, men vi fikk en indikasjon på at dette laget ikke er veldig bra. Selv i de periodene der vi egentlig vinner det meste av andreballer, bygger nye angrep og kommer til innlegg, så har vi null sluttprodukt i det vi gjør. Sitter hele tiden med en følelse av at Barca har ett eller to gir til å gå på.
* United kom seg altså til kvartfinalen i CL i år, ved å score ett mål på hjemmebane over fem kamper. Det må jo være ny rekord? På toppen av det hele så er mannen som scoret det ene målet, den eneste vi har solgt i vinter.
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Enig med det du skriver her @ Harry Greaves, satt også med samme følelsen, at hadde United scoret så ville Barca giret opp noen hakk. Men det fikk vi aldri svar på dessverre.
Selv om vi ikke hadde skudd på mål. så var Dalot sin sjanse enorm. Der skal det scores.
Og hjemme formen til United i CL, og også delvis i PL er ikke så mye å skryte av. Akkurat det er skuffende.
Post Reply