Paul Pogba

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8985

Pogba sparer ikke akkurat på kruttet i sin omtale om Mourinho, er ikke ofte jeg følger med på Spurs sine pressekonferanser, det kan bli aktuelt i dag!
post liked by: Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Det kan bli artig med JM nå ja, graver seg enda lenger ned i gjørma tipper jeg. Synd Pogba kom på skjermen etter JM sin PK i går.
LUHG!
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Veldig avbalansert Pogba der, og jeg kan godt forstå at han sa noe tilbake etter så lang tid.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8985

I don't know. I think nothing is impossible, but football depends on the day. Just like that. And you need to be flexible to think about all the possibilities. What if tomorrow Madrid want to do a swap, Hazard for Pogba. It's just an example. And it all four parties like it, why not?
- Mino Raiola

Mino Raiola har selvsagt vært ute på nytt. For å være helt ærlig så håper jeg egentlig at Pogba blir solgt til sommeren. Ja, han har vært fantastisk den siste måneden, men alt det negative rundt han, i tillegg til skadehistorikk og alder gjør beslutningen enkel for min del. Finnes gode spillere med agenter som forstår verdien av å holde kjeft. Det frister mer.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Veldig slitsomt med Raiola/Pogba, absolutt, nettopp derfor jeg ikke skjønner maset om Braut H. til United.

Håper virkelig ikke klubben går for nordmannen.
post liked by: Pink Final
LUHG!
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Var skikkelig gira på Haaland når RB Salzburg solgte han januar 2020. Og han er jo blitt skrekkelig god.

Men etter at han fikk seg Raiola som agent (eller "rådgiver", faren er vel formelt agenten), der de to har reist rundt på turne midt i pandemien for å se hvem som gidder å kaste mest penger etter de... Merker at lysten har falt betraktelig.

Ser gjerne at vi holder oss 100% borte fra alle spillere som har Raiola som agent. Og egentlig generelt alt av spillere som har litt mercenary / "leiesoldat" mentaltiet: Spillere som alltid søker mot der de kan få mest penger og/eller trofeer så fort som mulig, før de drar raskt videre.
post liked by: Blodfink, messilingard, Pink Final
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Enormt med respekt til Paul Pogba og Amad Diallo i etterkant av Fulham-kampen på Old Trafford i går. Ikke den beste kampen akkurat, men dette varmet likevel hjertet i en svært vanskelig tid. Godt å se at selv fotballspillere bryr seg om slikt. Pogba løp ut til noen fans og hentet flagget. Ikke tilfeldig. Stort gjort.

Image

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Endå meir spesielt blir det når Glazers er jøder.
Usikker på det var gjennomtenkt av Pogba og Diallo? 😅
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Hah, det var jeg ikke klar over en gang. Da blir vel begge solgt for 1 pund til sommeren :D

Edit: Når det er sagt, så er det heldigvis en del jøder som også er motstander av slikt galskap som Israel driver med, spesielt akkurat nå, men Glazers er vel neppe av den sorten, siden de bidro finansielt til Trump sine kampanjer.

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Pangaea wrote: 19 May 2021, 23:39 men Glazers er vel neppe av den sorten, siden de bidro finansielt til Trump sine kampanjer.
Hah, det var eg ikkje klar over. Idioter 😂😂
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Trur Pogba blir OGS sitt største problem når ny sesong starter, har lite trua på at han vil ha ny kontrakt og da går han vel for å vente 1 år til så han kan gjøre hva han vil. Hva skal Solskjær gjøre da, vist dem ikke får solgt han, blir nok en inntresant saga det her.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Ja, tror også Pogba går gratis neste sommer, eller så må de selge ham billig nå, evt. bytte til seg en spiller av meget god kvalitet...
LUHG!
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Blodfink wrote: 09 Jun 2021, 12:48 Ja, tror også Pogba går gratis neste sommer, eller så må de selge ham billig nå, evt. bytte til seg en spiller av meget god kvalitet...
Jeg har en følelse av at de venter på at kontrakten skal gå ut.
Real og de andre gribbene skal først prøve å grabbe til seg andre spillere i sommer.
Mtp at klubber ikke har den beste økonomien nå er er en såpass kynisk at man venter til neste år.

Men så får du et annet potensielt problem. Pogba på utgående kontrakt, kommer han til å sutre? Blir han benka? Vil han skape uro?
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8985

Dersom Pogba ikke signerer ny kontrakt og ikke er villig til å være profesjonell ut kontrakten sin er det bare en løsning. Da trener han alene, spiller ikke kamper, får ikke oppholde seg rundt de andre spillerne. Jeg håper i alle fall at Solskjær er tøff nok til å ta de grepene som er nødvendig.

Jeg har vært ganske tydelig på at jeg mener at Pogba burde bli solgt denne sommeren, for jeg tror ikke at han signerer ny kontrakt med klubben. Og jeg tror ikke det vil være en god deal for klubben dersom han signerer en ny kontrakt heller. Nærmer seg 30, skardeplaget og ustabil. Men jeg begynner samtidig å innse at det er få klubber som er villig til/ eller kan kjøpe Pogba nå av økonomiske årsaker.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Er ikke redd for at Pogba selv ikke skal oppføre seg profesjonelt.

Det som derimot bekymrer meg er alle spørsmålene fra journalister, som potensielt kan bidra til uro i sesongavslutningen. Og Raiola... (Med mindre han er for opptatt med Haaland da).

Hadde det vært jeg som bestemte så hadde jeg solgt Pogba på billigsalg nå i sommer: £35-40m. Kvittet meg med Lingard for £25m til en annen Premier League klubb. Også bare lukket øyene og betalt det West Ham krever for Declan Rice...
Post Reply