Champions League 20/21

Resten av verdens fotball diskuteres her, inkl norsk fotball.

Deleted User 429

Folka som styrer oljefondet må skjerpe seg. Flaut å ikke engang stille lag i bedriftsligaen.
post liked by: Blodfink
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Bayern savnet virkelig Lewandowski i dag, sløste med sjansene.
Mbappe er nok et nivå over Haaland. Hadde ikke sagt nei takk til han.
post liked by: Blodfink
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Han er god i engelsk da, om så intervjuet som ble vist på viasport nå. Tydelig at han har skaffet seg en privatlærer slik at han kan være klar for å gå til en engelsk klubb. For det der er mye bedre enn det en bråkete forstadsskole i Paris kan ha lært han.

Men tror vi er nødt til å vinne PL eller CL før vi klarer å tiltrekke oss spillere som han og Haaland. Vise at vi klarer å vinne noe stort uten Fergie.
post liked by: Blodfink
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Jeg vil også heller ha henta Mbappe enn Haaland, bare liker ham bedre rett og slett. Uavhengig av stats og alt.
post liked by: red, Buchan
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Blodfink wrote: 08 Apr 2021, 00:14 Jeg vil også heller ha henta Mbappe enn Haaland, bare liker ham bedre rett og slett. Uavhengig av stats og alt.
Er vel bare L-pool som er aktuelt vist han skulle til PL noen gang kunne jeg huske jeg leste en gang. Så han blir nok ikke å se i PL da for så mye penger å lønn går nok ikke i L-pool, heldig vis får man vel si.
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Neymar burde få støtte hjul har problemer med å holde seg på beina.
Generelt så sliter de fleste PSG spillerne med det, å så utrolig vondt de for hele tiden 😊
post liked by: Pink Final

Deleted User 108

Enig @Busby Babes
Psg er et grusomt lag å se på. Faller som fluer selv om de kan skape noe ved å holde seg på bena. Neymar og Di Maria er tragiske. Synd at så gode fotballspillere og lag skal ødelegge for seg selv med slik tåpelig oppførsel.
post liked by: Pink Final
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Skuddfinta, gammmal og god, funker stort sett alltid. I både angrep og som forsvarsspiller - finte klarering, så hopper motstanderen og er borte vekk. Bruno og Bailly er vel de som bruker den mest i United. Mbappe og Neymar bruker den mye.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Elendig dommer i Paris til tider, kjerringa Maria slipper unna med stygg ettersleng, og så får PSG frispark for at Navas flyr ned egen spiller...

Men mye gode ballberøringer blant disse spillerne. Bayern nærmer seg 0-2 nå. Det blir det eller en kontring og 1-1 fort muligens
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Bayern nølte litt mye inne i boksen. Burde ha kunne trøkka inn 0-2
post liked by: Pink Final
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Synd Bayern ikke klarte dette, men uten Lewa og Gnaby ble det vanskelig.
Chelsea, PSG og sannsynligvis City i semien. Verre kan det nesten ikke bli. Hvis nå Liverpool også går videre da tror jeg at jeg logger av.
post liked by: Blodfink, offside, Pink Final
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Buchan wrote: 13 Apr 2021, 23:03 Synd Bayern ikke klarte dette, men uten Lewa og Gnaby ble det vanskelig.
Chelsea, PSG og sannsynligvis City i semien. Verre kan det nesten ikke bli. Hvis nå Liverpool også går videre da tror jeg at jeg logger av.
Huff, clash of the cash hele veien.
Nå håper jeg at Real vinner hele turneringen.
post liked by: Pink Final
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

offside wrote: 14 Apr 2021, 10:36 Huff, clash of the cash hele veien.
Nå håper jeg at Real vinner hele turneringen
Real er i grunn godt sponset av konge og by de au....Det er langt mellom de idealistiske strukturer i fotballen.
post liked by: offside, Pink Final
LUHG!
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Blodfink wrote: 14 Apr 2021, 11:17 Real er i grunn godt sponset av konge og by de au....Det er langt mellom de idealistiske strukturer i fotballen.
Hvis jeg skal velge en vinner ar av de gjenstående lagene må det bli Real.

Paris unner jeg ikke å vinne kun pga Neymar.
Chelsea, unner ikke de flere trofeer.
For å ikke snakke om City.

Pest eller Kolera gitt :P
post liked by: Blodfink, Pink Final
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

offside wrote: 14 Apr 2021, 10:36
Buchan wrote: 13 Apr 2021, 23:03 Synd Bayern ikke klarte dette, men uten Lewa og Gnaby ble det vanskelig.
Chelsea, PSG og sannsynligvis City i semien. Verre kan det nesten ikke bli. Hvis nå Liverpool også går videre da tror jeg at jeg logger av.
Huff, clash of the cash hele veien.
Nå håper jeg at Real vinner hele turneringen.
Takk for et godt argument for å fortsette å ikke følge med på denne turneringen. Har rett og slett veldig liten interesse når United er ute. Kommer ikke til å se ett minutt, men sjekker nok resultatene i etterkant.
post liked by: Pink Final

Deleted User 429

Dortmund kan også fortsatt vinne. Må nesten heie på dem selv om det kan være en ulempe for oss at de da vil være med i CL neste sesong.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Dortmund er vel slik jeg ser det en klubb som har godt av å bli jekket litt ned. Gjør meg ingenting dersom de ikke er CL til neste år. For å ikke snakke om at de blir rammet økonomisk selvsagt.
post liked by: Pink Final
LoveUnitedHateGlazers
Post Reply