Premier League 2020-2021.

Diskusjon om engelsk fotball

Deleted User 429

Fantastisk assist til 0-3 også! Håper Lingard kommer tilbake i Solskjærs lag i denne formen!
post liked by: messilingard, Blodfink
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Ja nå er han faktisk ekstremt god.
post liked by: Pangaea, Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Hvis det ikke kjøpes nye kantspillere i sommer så håper jeg Lingard kan fungere som rotasjon på en av kantene. Nå fikk både Rashford og Greenwood seg scoringer i går, men de kan begge være ganske så anonyme når de først spiller. Ikke feil med litt kvalitet på benken som kan komme inn å gjøre noe annerledes.. spesielt Rashford har vært skremmende svak i en lengre periode nå.

Men jeg regner med vi sikrer oss en eller annen kantspiller i sommer og da blir situasjonen litt annerledes. Vi skal ikke se bort ifra at hovedpersonen selv nyter situasjonen i London og ønsker dette videre.
post liked by: Blodfink
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

messilingard wrote: 05 Apr 2021, 21:56 Ja nå er han faktisk ekstremt god.
Username checks out! :D

Han har virkelig imponert etter at han gikk på lån, og man kan jo lure litt på hvorfor han ikke fikk flere sjanser for oss om han spilte i nærheten så bra på trening. Men... noen ganger trenger en spiller et nytt miljø for å blomstre igjen, og kanskje det var akkurat det Lingard trengte. Veldig hyggelig å se han gjøre det så bra. Til tross for "hatet" mot ham i det siste, har jeg litt sansen for ham. Sikkert delvis fordi han kommer fra akademiet, men synes han har gjort mye bra for klubben opp gjennom årene også.
post liked by: Blodfink
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Pangaea wrote: 05 Apr 2021, 22:13 Username checks out!
Nåja, det nok noe gammel det navnet her. Vurderte en periode å bytte det, men kan ikke si at jeg angrer på at jeg har beholdt det.

Jeg også tror han trengte en miljøforandring. Komme seg vekk fra Manchester og United. Er ikke det samme presset i West Ham heller. Uansett, han er jo en likanes type. Unner han mer suksess enn Di Maria for å sette det på spissen.
post liked by: Pangaea, Blodfink
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 430

Moro å se at Lingard blomstrer i nye omgivelser. Virker som det passer han bra å spille for et lag som har ca 40% ballinnehav i snitt, da han får brukt styrkene sine på riktig måte.

Vi har, dessverre, sett hvordan det ikke har fungert over en periode på ca 4 år i et lag som skal styre kamper, så jeg må innrømme at jeg håper han blir solgt for en grei penge til sommeren. Han fortjener en fin karriere i et lag som spiller på hans styrker. Ikke benkesliting på et lag som skal bli best i både land og kontinent.
post liked by: Lingard, Pangaea
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Steinar Stenseth wrote: 06 Apr 2021, 00:11 Moro å se at Lingard blomstrer i nye omgivelser. Virker som det passer han bra å spille for et lag som har ca 40% ballinnehav i snitt, da han får brukt styrkene sine på riktig måte.

Vi har, dessverre, sett hvordan det ikke har fungert over en periode på ca 4 år i et lag som skal styre kamper, så jeg må innrømme at jeg håper han blir solgt for en grei penge til sommeren. Han fortjener en fin karriere i et lag som spiller på hans styrker. Ikke benkesliting på et lag som skal bli best i både land og kontinent.
Støtter dette. Han kommer til sin rett når han får et hav av rom foran seg og da hjelper det å spille for et lag som kanskje ofte har mindre ballinnehav enn motstanderen.

Lingard har funnet seg godt tilrette i West Ham og det virker som han og Rice har klikket bra sammen. Så det spørs om Rice egentlig er lysten på nye eventyr til høsten..
post liked by: Blodfink

Deleted User 430

Lingard wrote: 06 Apr 2021, 09:35 Støtter dette. Han kommer til sin rett når han får et hav av rom foran seg og da hjelper det å spille for et lag som kanskje ofte har mindre ballinnehav enn motstanderen.
Er akkurat det. Enkelte spillere passer bedre i en annen spillestil, uten at det betyr at de er dårlige spillere. Han presterte ekstremt svak for oss de siste årene, men ikke nødvendigvis en dårlig fotballspiller.
Håper Solskjær og ledelsen "tar en SAF" og gir egenproduserte spillere muligheten for en overgang til andre, mer passende, klubber for en mindre sum/grei penge, i stedet for å prise dem ut av markedet.
post liked by: Blodfink, Pangaea
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Det er akkurat det som gjør meg mest skeptisk til Haaland (når en må betale så latterlig mye for å få han). De målene han scorer er gjerne når Dortmund gis en god del rom, noe han ikke vil være i nærheten av å få hos oss. (I tillegg så får du Raiola og det kontinuerlige bråket om hvor han skal dra etter oss).
post liked by: Blodfink, Pangaea
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Lingard er jo veldig god på noe - f.eks føring av ball i fart, der er han en nytelse å se på. Brukbar avslutter.
Men selv i sine beste stunder for oss ble han litt avslørt når det gjelder pasningsfot og spilleforståelse (mange feilpasninger og ikke minst feilvalg).

Hadde vært perfekt å få tilbake en Lingard som er toppklasse, men tillater meg å tvile. Han er en veldig god fotballspiller, men spørs om ikke West Ham eller lignende lag (nr. 5-10 i PL) er et mer riktig nivå for ham enn et lag som skal kjempe helt i toppen.
User avatar

Topic author
offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

City taper hjemme mot Leeds med en mann mer.

Er sikkert ikke veldig motiverende for City, de vant ligaen i februar. Nå er det bare transportetappen igjen
post liked by: Pink Final
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

City er nok bare å glemme.

Krysser fingrene for at Villa og Palace kan få til noe i dag. Villa uten Grealish, så tviler vel egentlig på at de får med seg noe hjem fra Anfield.
post liked by: Pink Final
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

8 strake seiere nå United, og 3 tap på siste 6 for City, så er ligagullet United-rødt igjen :D
post liked by: Pink Final
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Villa leder 1-0. Keepertabbe av Allison. Liverpool på feil side av VAR-guden, et annulert mål med millimeter-margin. Folk kan mene hva de vil om VAR, jeg nyter det når det går i mot Liverpool!
post liked by: Pink Final
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Perfekt slutt på 1. omg Liverpool-Villa når hjemmelaget får annulert mål på grunn av offside. VAR brukte akkurat lang nok tid til at Klopp begynte å bli skikkelig rød i fjeset. Satser på at dette smitter godt over på spillerne, slik at Villa vinner kampen.

At Leeds vinner mot City er jo flott, men jeg regner med at det betyr lite.
post liked by: messilingard, Pink Final
Post Reply