Spurs fullt på høyde med Liverpool på Anfield nå, men ligger under...
Funfact: Alsaker nevnte statistikken til Spurs på bortebane mot de andre topplagene:
På 7 år (!) har de holdt nullen 1 gang. (Old Trafford denne sesongen). Om jeg hørte rett.
Bra med Spurs-tap, mindre bra med Liverpool-seier. Dilemmaer hele veien...håper i grunn at Spurs får 1-1...selv om de da har et poeng på oss pluss bedre målforskjell.
Tottenham
-
Topic author - Donor
- Liker gitt: 29118
- Liker mottatt: 23540
Jubla som besatt når dommeren blåste av City-Spurs i kvartfinalen CL nå. Ingen ekte trippel på City, og ingen quadruppel heller. Kongekamp btw. Nå tror jeg Liverpool tar serien faktisk...huff
LUHG!
Det var så deilig å se Tottenham slå de ut, jublet selv! Det gøyeste var jo å se Pep juble, for så å skjønne at han hadde tapt.
Utrolig artig kamp, en av de gøyeste jeg har sett på lenge. Nå blir det jo spennende og se til helgen om City får seg en knekk eller ønsker en revansje.
Utrolig artig kamp, en av de gøyeste jeg har sett på lenge. Nå blir det jo spennende og se til helgen om City får seg en knekk eller ønsker en revansje.
-
- Liker mottatt: 3
Ja... Jeg er spændt på denne sommers transfervindue.
Når det er sagt så tror jeg ikke, at United overhaler Spurs. Spurs har et let program, og jeg tror de vinder resten af kampene. Vi skal håbe på, at Arsenal som minimum taber mod Leicester ELLER Wolves. United skal bare vinde over Chelsea og så ellers få ligeså mange points i de andre kampe og det tror jeg er muligt.
Når det er sagt så tror jeg ikke, at United overhaler Spurs. Spurs har et let program, og jeg tror de vinder resten af kampene. Vi skal håbe på, at Arsenal som minimum taber mod Leicester ELLER Wolves. United skal bare vinde over Chelsea og så ellers få ligeså mange points i de andre kampe og det tror jeg er muligt.
-
Topic author - Donor
- Liker gitt: 29118
- Liker mottatt: 23540
Tja, Foyth skal jo ut for den vel?
Son-episoden er fullt kaos, men det er jo ikke første gangen dommere er dårlige i år.
Blir bra med VAR, det laget som klarer å tilpasse seg vinner ligaen? Pep og Klopp kommer til å spekulere i VAR, bare vent, det må vi au.
Everton i siste for Spurs, et Spurs i full oppløsning. Good news for United.
Son-episoden er fullt kaos, men det er jo ikke første gangen dommere er dårlige i år.
Blir bra med VAR, det laget som klarer å tilpasse seg vinner ligaen? Pep og Klopp kommer til å spekulere i VAR, bare vent, det må vi au.
Everton i siste for Spurs, et Spurs i full oppløsning. Good news for United.
LUHG!
-
- Liker mottatt: 3