Paul Pogba

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Regner med at vi får se en aldeles strålende Pogba i hver kamp. Nå som verken han eller de andre spillerene har en Manager å hjemme seg bak.
Nå for vi virkelig se hva han er laget av.
Kanskje dette kan bli kanon bra.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Ikke noe har gledet mit MU hjerte mere enn vist du hadde rett.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Solskjær gjør Pogba til kaptein og lar ham spille fritt håper jeg, da får vi oss noen nedturer innimellom, men når det stemmer blir det noen perler av det også. En proff og motivert Pogba vil man se.
LUHG!

Busby Babes
Posts: 25
Joined: 09 Aug 2018, 14:37
Liker mottatt: 1



Vi begynner å få noe som ligner på en midtbane for første gang på mange år.

Rene K.
Posts: 7
Joined: 09 Aug 2018, 00:34

Strålende kamp igjen av Pogba! Nå ser jeg bare frem til søndag 😃 blir spennende å se hvordan Sanchez kommer til å spille under Solskjær. GGMU!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Det har blitt som man håpet. Virkelig godt levert av Pogba. Tror det blir målpoeng mot Bournemouth også. Steinhard jobbing og godt humør har gjort underverker, vi løper mer enn motstander faktisk, det er lenge siden...
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Ser at de gamle fotball spillerene fra England og andre land ikke liker at det danses litt når Pogba lager mål. Og at det hådhilser og gir en klem før kampen, helst skal man ha mord i blikket da er det skikkelige fotballspillere. For min del kan dem danse klemme synes ikke det er mangel på respekt overfor noen.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Pogba til Real er ingen bombe. Han kan erstattes. Og slett ikke sikkert han havner i Spania heller.

Håper det i tilfelle kjøpes et par lynhurtige midtbanespillere, med kvikke hoder og stor løpsstyrke.
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Trist at han må plumpe ut med slike kommentarer hver landslagspause. Den beste du kan ha på laget i medgang, og kanskje den værste i motgang.
Han har noe å lære av De Gea. Var klar for Real men ble stoppet pga en faksmaskin. Men ikke en gang har han vært ute i media og sagt at han ønsker seg vekk.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Mangler Paul Pogba impulskontroll?
Er det ett eller annet i personligheten hans som gjør det vanskelig å sette grenser (for hva man sier når og hvor)?

Håper nesten det, og at det ikke er et beregnende kynisk utspill.

Jeg er enig med [mention]Buchan[/mention] (nok engang) i tankene om Pogba i med og motgang.

Kanskje, jeg skriver kanskje hadde José Mourinho et poeng angående Pogba.
Den virus uttalelsen virket helt håpløs fra Mou.

Men, Pogba kan virke å ha noen egoistiske holdninger.

Uansett så er Paul Pogba en fantastisk fotballspiller.
Han er på et annet nivå.

Kanskje er han ikke uerstattelig som [mention]Blodfink[/mention] skriver.

Men, det vil være synd å miste de beste spillerne.
Den beste utespilleren imo.
Det er nok av andre plasser på laget som må forsterkes.
Synd om det må gjøres forandringer blant de sterkeste kortene på laget i tillegg.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Han er den beste spilleren på dagens United lag, spesielt når laget ellers fungerer rundt han. Jeg savner litt at han står frem og tar tak når laget sliter. Der er det noe som mangler føler jeg. Og det er da laget virkelig trenger en kriger. Jeg synes ikke han er på det nivået enda.
Men for all del han har vært fantastisk i flere kamper under Solskjær.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Pogba blir godt analysert av gutta over her :)

Han er en av de beste, og utvikler seg stadig.

Men mangler det siste steget opp, Zidane/Scholes/Keane-kvalitet.

Håper han blir, og han sier han er lykkelig i rødt. Tiden for vise...
LUHG!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Enig i alt som blir skrevet om Pogba her. Når laget vårt har en bra dag, så er Pogba som regel blant de beste.. og når laget spiller dårlig, så har som regel Pogba en dårlig dag også. Svært sjelden han utmerker seg positivt når laget sliter, selv om det selvfølgelig har hendt. Kanskje er det fordi han ofte prøver på litt vanskelige ting? Skal sies at dette har blitt bedre under Solskjær og at han gjør ting litt enklere, synes jeg.

Den assisten til Griezmann i går var det høy klasse over. Vi har selvfølgelig sett han gjøre slikt for oss også. Han fant jo Zlatan på lignende vis flere ganger - også Lukaku, men sistnevnte er ikke like sikker foran mål.

Pogba er i ferd med å gå inn i sine beste år som fotballspiller og derfor håper jeg selvfølgelig han blir i klubben i mange, mange år fremover.. men må si jeg er litt pessimistisk med tanke på dette. Jeg tror han er veldig interessert i å vinne Champions League i løpet av karrieren og derfor tror jeg ikke han er vanskelig å be om Real Madrid eller Barcelona kommer med et tilbud på bordet. Når det er sagt så har han heldigvis kontrakt med klubben i noen år til slik at vi ikke trenger å selge han til sommeren, men vil vi beholde en spiller som ønsker å spille for noen andre?

Fyren er ikke uerstattelig, men det er fint å ha en slik verdensstjerne i klubben.. for det lokker andre spillere til å komme til klubben. Hadde vi f. eks fått kloa i Lukaku om det ikke hadde vært for Pogba?

Uansett så går vi en spennende sommer i møte med Mata og muligens Herrera på tur bort - to spillere som har bidratt en del de siste årene og som begge har vært viktige for stallen. Hva betyr det for David de Gea at disse forsvinner? Dette kan tas i en annen tråd.. men det begynner å bli skummelt om plutselig Pogba også skulle forsvinne.

Kan jo være at Pogba ikke har noen intensjoner om å forlate klubben i sommer, men at han ønsker seg til Spania om noen år.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Interessant sak i Manchester Evening News angående Pogba.

På landslaget spiller han lavere i banen, OGS nevner at han kanskje bør bruke Pogba som han brukes på landslaget.

Fans vil ofte ha ham høyere i banen. Men han har altså gode prestasjoner lavt i banen.

Lite utdrag:

"Although Pogba's best position is widely considered to be on the left of a midfield three, the 26-year-old lined up in an axis with N'Golo Kante during France's triumphant World Cup campaign last year in Russia, where he scored in the Moscow final. Pogba performed superbly alongside Nemanja Matic at the start of last season until he suffered a hamstring injury against Basel in September and also played in a duo with Marouane Fellaini upon his United return, but seemed more settled when supplemented by Michael Carrick and Ander Herrera during United's nine-game winning run midway through 2016-17".

Men dette blir kanskje ikke noe problem...jeg tror jaggu han stikker til Madrid...
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Blodfink wrote: 31 Mar 2019, 15:20 På landslaget spiller han lavere i banen
Interessant. Intuisjonen min sier meg at kvaliteten i det franske angrepet er så høy at en Pogba ikke er nødvendig. United på sin side er helt avhengig av å ha Pogba som del av angrepet.
Post Reply