Premier League 2020-2021.

Diskusjon om engelsk fotball
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Chelsea fikk bare 1-1 mot Soton, bra for United.
post liked by: offside, Pangaea
LUHG!
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

LFC har hatt mest ball, men Everton har skapt de største mulighetene og leder fortjent til pause.
Ny skade på en sentral spiller hos Liverpool, så nå er det nesten bare ukjente navn på banen.
Blir de kjørt for hardt på trening, eller hva er det med dem som gjør at de skades alle mann?
post liked by: Pink Final, Buchan
User avatar

Topic author
offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Taper Liverpool så er det også bra, føler vi skal kunne ta sølv i år
post liked by: Elkey, Pink Final, Buchan, Blodfink

Deleted User 429

Liverpool kan fort ende nærmere 12. plass enn 2. plass når denne runden er over.

🎶 Everything 🎶 in its right place 🎶
post liked by: Elkey, Pink Final, Buchan, Blodfink
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Everton ligger veldig dypt.
Forsvarer inn 1-0.
Håper de lykkes, men ikke så imponert over fotballen Ancelotti står for i kveld.
Veldig defensivt.

Edit.
Everton kontrer, Trent Aleksander lager straffe og Gylfi Sigurdsson setter 2-0.
post liked by: Buchan, Blodfink
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Der er nok tapet uungåelig for Liverpool. Imponerende hvor raskt problemene og forfallet har kommet. Fine greier med andre ord.
post liked by: Pink Final, Pangaea, Buchan, Blodfink
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

EVERTON!!! HERLIG!!! Hahahhahhahahhhahhahahahhahahahha

:hah: :hah: :hah:
post liked by: Blodfink
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Torquemada wrote: 20 Feb 2021, 19:24 LFC har hatt mest ball, men Everton har skapt de største mulighetene og leder fortjent til pause.
Ny skade på en sentral spiller hos Liverpool, så nå er det nesten bare ukjente navn på banen.
Blir de kjørt for hardt på trening, eller hva er det med dem som gjør at de skades alle mann?
Jeg tror at Klopp sitt treningsopplegg kan være noe av årsaken, til alle skadene. Det sies at han kjører full trøkk på alle treninger. Liverpool har mange skader men mangler energien de hadde de første sesongene under Klopp.
Uansett en nedtur for Liverpool denne sesongen så langt, som jeg ikke hadde sett for meg.
Men jeg klager ikke 😊
post liked by: Pink Final, Blodfink
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Sir Alex' United brukte jo også å kjøre fullt trøkk på treninger, så det er ikke nødvendigvis et onde. Selv om det har slått ille ut for dem nå -- hvis det er det som er grunnen da. Kan være litt tilfeldig også. Uansett godt å se at de sliter. Det har vært 2-3 kjipe sesonger nå. Eller sju magre år :-|

Kommer det snar 7 'feite' år? (for oss)

Regner med Tuchel ikke var ekstatisk fornøyd med Hudson-Odoi? Han kom inn ved pause, og ble tatt av igjen en halvtime seinere. Ikke ofte du ser det. Virker som en litt spesiell skrue, og det ble jo rabalder rundt ham både i Dortmund og PSG, og visstnok før det også. Kanskje litt Mourinho-aktig personlighet?

Veldig dyktig da, dessverre. Faktisk meget imponerende at han har kommet inn i Chelsea, og to minutter etterpå går de på en seiersrekke.
post liked by: Blodfink
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Er det noen som kan forklare meg hvorfor Everton fikk straffe? Jeg forstår ikke hvordan den situasjonen kan medføre straffe. Skuddet gikk, og han løper i en spiller som ligger nede.
post liked by: Blodfink
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Elkey wrote: 20 Feb 2021, 23:38 Er det noen som kan forklare meg hvorfor Everton fikk straffe? Jeg forstår ikke hvordan den situasjonen kan medføre straffe. Skuddet gikk, og han løper i en spiller som ligger nede.
Jeg er egentlig av samme oppfatning som deg, men samtidig er det en grei straffe som lett kan forsvares. DCL ville banket den ballen i nota om det ikke hadde vært for Trent. Sistnevnte gjorde ikke noe med vilje, men hindret likevel DCL i å sende Everton opp i 2-0.
Men for min del kunne de bare latt den gå, selv om jeg ser flere som mener at Trent hindret DCL bevisst og mener at Trent burde vært utvist. Det er jeg ikke enig i.

Med seier i morgen er vi 9 poeng foran Liverpool på tabellen.

Men jeg blir ikke veldig overrasket om vi går på et poengtap i morgen nå som Chelsea snublet og Liverpool gikk på et stygt hjemmetap. In Bruno we trust..
post liked by: Elkey, Buchan
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Synes det ser ut som om Trent reiser seg litt opp, og flytter ut arma. Klar målsjangs som ble ødelagt.
post liked by: Buchan, Pink Final
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Det er jo fullstendig krise i den andre byen nå, men jeg synes faktisk Liverpool holder et greit høyt nivå, de er bare ikke på plass når mulighetene kommer, og når front 3 ikke funker, er det ikke mye igjen.

Men de vinner jo kontrollert mot RB i CL for få dager siden. Blir veldig spennende å se om de klarer å komme seg i PL før det er for seint.
post liked by: Buchan, Pink Final
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Blodfink wrote: 21 Feb 2021, 11:55 Det er jo fullstendig krise i den andre byen nå, men jeg synes faktisk Liverpool holder et greit høyt nivå, de er bare ikke på plass når mulighetene kommer, og når front 3 ikke funker, er det ikke mye igjen.

Men de vinner jo kontrollert mot RB i CL for få dager siden. Blir veldig spennende å se om de klarer å komme seg i PL før det er for seint.
De er fortsatt gode på ha mye ball innhav, men det de gjør med ballen er ikke så bra lenger. Ikke ofte det blir så veldig store sjanser ut av det. Selv om Salah febrilsk prøver å få straffe.
Nei uff det er mye som går i mot Liverpool nå.
Til og med Alsaker, og spesielt Semb sin kommentering kan ha noe å si på kampresultatet 😀
post liked by: Pink Final
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Snakker om krise, Mourinho er ferdig? Moyes og Lingard i vinden så det ljomer.
post liked by: Belfastboy, Buchan, Torquemada
LUHG!
Post Reply