Premier League 2020-2021.

Diskusjon om engelsk fotball
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Pink Final wrote: 08 Feb 2021, 07:40 Jürgen Klopp er en usympatisk type i motgang.
Er dette bare en formdupp for Liverpool?
Eller er de allerede på vei ned igjen?
Hvor lenge holdt det i Dortmund under Klopp?
5-6 sesonger.
Ingen tvil om at han er en god manager, i vertfall i medgang.
Sikkert verdens kuleste i medgang, men nå synes det blir litt vel mange latterlige unnskyldninger. For å forklare Allisons sine tabber i går, så mente han at Allison muligens hadde kalde bein. At de tapte mot City er vel ikke den største bekymringen, det er vel heller måten de fremstår mot f.eks Brighton. Tror nok tittelen er tapt for Liverpool, men de kan fortsatt komme på andre plass. Bortsett fra City så er det jevnt fra 2 - 9 plass. Så det kan skje mye enda.
post liked by: offside, Pink Final
User avatar

Topic author
offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Buchan wrote: 08 Feb 2021, 08:08 Bortsett fra City så er det jevnt fra 2 - 9 plass. Så det kan skje mye enda.
Jepp enig @Buchan , det er helt åpent.
Tror det kan bli litt av et rotterace inn, og årets sesong er merkelig nok fra før av.
Jeg avskriver dog Aston Villa, og hvis vi forsetter så har jeg troen på at vi kan lande inn en 2 plass.
Vi bør hvertfall klare topp 4 i år.
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

I kamp om å sikre plassen blandt topp 4, så er det fryktelig irriterende med to tapte poeng mot Everton, og 3 tapte poeng mot Sheffield U. Føler også at det burde ha vært hentet 3 poeng mot Arsenal.

Dette er 7 poeng som United egentlig burde ha hentet, og da vært nærme City. Men vi mangler den høye stabiliteten City viser.
post liked by: Blodfink

Vidar Dale Fjeld

Jeg synes alle managere har unnskyldninger når eget lag taper jeg...men ser det som helt naturlig at manageren som styrer en supporters eget lag har mye mer goodwill når det kommer til uttalelser om eget lag, hendelser, situasjoner osv, kontra andre. Vårt lekke forsvar kan bli vår akilleshæl...men jeg føler dette er litt OGS som manager. Han er best på det offensive...det så vi igjen i Molde. Men vi forsvarer oss som et lag, da kan vi ikke legge all skyld på forsvaret alene.
post liked by: Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18059

Kan se bra ut etter neste runde mtp. topp 3. City slår sikkert Spurs, om vi gjør jobben borte mot WBA, og Leicester skulle klare minst en U hjemme mot Liverpool, begynnner det å bli en viss avstand ned til 4. plass.

Så får vi bare se om West Ham og Villa klarer å henge med, men regner med at Chelsea havner foran begge.
LUHG!
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Synes det begynner å bli mer og mer tydelig at Klopp ikke takler motgang. I tillegg har han flere forsøk med mindgames hvor han får svingdøra midt i rekka med ostepop. Hvis de taper neste kamp, så kommer det til å rakne helt.(ja, det er ønsketenkning)
post liked by: Pink Final, Elkey, Blodfink, Pangaea
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Da har jeg benket meg for å se at Leicester forhåpentligvis greier å vinne mot LFC. Fornuften min sier at en uavgjort er å foretrekke, slik at Leicester ikke får 3 poeng. Kjenner jeg meg selv rett, så vil jeg uavhengig av fornuft, ende opp med spontant gledesutbrudd hver gang ballen havner i mål bak keeper til LFC.
post liked by: Blodfink, Pink Final
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18059

Torquemada wrote: 13 Feb 2021, 13:42 Leicester forhåpentligvis greier å vinne mot LFC.
Alcantara ser mer og mer ut som en flopp au. Bra at flere bommer med innkjøp.

Men det ser ut som både Leicester og LFC ønsker å slippe inn mål. Makan til rotekamp. Schemichel holder buret rent foreløpig, utrolig at den ene der ikke ble mål.
post liked by: Pink Final
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Etter 11 minutter så har Sala prøvd 2 ganger å filme seg til straffer, sikker ikke noe som blir å nevne det i pause praten.
post liked by: Blodfink, Torquemada, Pink Final, Pangaea
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18059

Om United skal ha tak i en god midtbanespiller, så lanserer jeg Ndidi igjen. Synes han er ganske komplett.
post liked by: Pink Final
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18059

Vardy kunnne jo lett vært tomålsscorer au...tre faktisk
post liked by: Pink Final
LUHG!
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

pixma wrote: 13 Feb 2021, 14:05 Etter 11 minutter så har Sala prøvd 2 ganger å filme seg til straffer, sikker ikke noe som blir å nevne det i pause praten.
Det ene forsøket burde ha blitt belønnet med gult kort for filming.


post liked by: Pink Final, Blodfink
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Tror Thiago vil vise seg å være en bra signering (uheldigvis) så fort de får tilbake van Dijk, samt kan begynne å bruke Hendersen og Fabinho på midtbanen igjen.

Men inntil det er det bare å glede seg over at de for tiden presterer dårligere enn de har gjort på mange år.
post liked by: Pink Final
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Æsj....

(Da MÅ det komme et mål fra Leicester)
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Voldsom til "glød og entusiasme" i kommentarene fra Øyvind Alsaker nå. Synes han er vemmelig uproff....
post liked by: Pink Final, Blodfink, Pangaea
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18059

Tielemans kan få assist på den...men Liverpool har kommet nærmere og nærmere. Får håpe på en kontring med Vardy i enden. For tabellen er det jo faktisk greit med LFC-seier. Selv om 7 poeng ned til Liverpool med seier over WBA hadde vært ålreit au. Men nå kan det bli 4 ned til både Lei og Liv.

Leicester taper jo stort sett når de møter LFC...6 tap og 1 U siste 7...
post liked by: Pink Final
LUHG!
Post Reply