Ole Gunnar Solskjær

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Blodfink wrote: 13 Jan 2021, 18:05
Buchan wrote: 13 Jan 2021, 17:44 I lengde så tror jeg at City og Liverpool blir for sterke. Men forhåpentligvis så er avstanden opp poengmessig mye mindre.
Men denne sesongen kan alt skje, ingenting hadde vært bedre enn at det bikket Uniteds vei
Ja, det der reiser også et spørsmål: Har City og Liverpool blitt mye dårligere, eller har United og 5-7 andre lag blitt mye bedre?
City er siget nå, blir spennende å se fremover.
Liverpool har på langt nær den sesongen til nå, som de har hatt de to forrige sesongene. Det skyldes nok endel pga skader, men de har ikke samme energien lenger føler jeg. Kanskje merker de trenings regime til Klopp og er slitne. Kanskje det også har en innvirkning på alle skadene, uten at jeg vet. De har også blitt det laget alle vill slå, slik at flere lag kjemper med nebb og klør. Unntaket er vel kampene mot topp lagene, der pleier Liverpool å være gode. Det for United sette en stopper for på søndag håper jeg.
Det er jo mye jevnere nå enn på lang tid, noe som er bra for spenningen. Tror nok flere lag har blitt bedre.
Føler jo at United har tatt steg i riktig retning denne sesongen.
post liked by: Blodfink, Pink Final
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18046

Buchan wrote: 13 Jan 2021, 18:40 City er siget nå, blir spennende å se fremover.
Håper de går på ei mine nå mot Brighton, men de har sett altfor gode ut etterhvert ja...Men får ta det over i City-tråden, haha
post liked by: Buchan, Pink Final
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Blodfink wrote: 13 Jan 2021, 18:47
Buchan wrote: 13 Jan 2021, 18:40 City er siget nå, blir spennende å se fremover.
Håper de går på ei mine nå mot Brighton, men de har sett altfor gode ut etterhvert ja...Men får ta det over i City-tråden, haha
Ja, lett å spore av her 😊
post liked by: Blodfink, Pink Final

Deleted User 429

Buchan wrote: 13 Jan 2021, 18:40
Blodfink wrote: 13 Jan 2021, 18:05 Ja, det der reiser også et spørsmål: Har City og Liverpool blitt mye dårligere, eller har United og 5-7 andre lag blitt mye bedre?
City er siget nå, blir spennende å se fremover.
Liverpool har på langt nær den sesongen til nå, som de har hatt de to forrige sesongene. Det skyldes nok endel pga skader, men de har ikke samme energien lenger føler jeg. Kanskje merker de trenings regime til Klopp og er slitne. Kanskje det også har en innvirkning på alle skadene, uten at jeg vet. De har også blitt det laget alle vill slå, slik at flere lag kjemper med nebb og klør. Unntaket er vel kampene mot topp lagene, der pleier Liverpool å være gode. Det for United sette en stopper for på søndag håper jeg.
Det er jo mye jevnere nå enn på lang tid, noe som er bra for spenningen. Tror nok flere lag har blitt bedre.
Føler jo at United har tatt steg i riktig retning denne sesongen.
Det er jo også mulig at treningsopplegget til Klopp og trenerne hans passer dårligere akkurat denne sesongen med kort oppkjøring og kamper tett i tett. Han rullerer jo ikke så mye på laget heller, så laget ligger vel gjerne på grensen til hva de greier i en vanlig sesong.
post liked by: Blodfink, Pink Final
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Beta wrote: 13 Jan 2021, 19:54 Det er jo også mulig at treningsopplegget til Klopp og trenerne hans passer dårligere akkurat denne sesongen med kort oppkjøring og kamper tett i tett. Han rullerer jo ikke så mye på laget heller, så laget ligger vel gjerne på grensen til hva de greier i en vanlig sesong.
Jeg liker å innbille meg om at han er en type, med en personlighet, som sliter ut spillerne over tid. Dette er bare begynnelsen på slutten for Klopp.
post liked by: Blodfink, Pink Final
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18046

I følge Mitten så ønsker ikke Solskjær noen sportsdirektør, og sånn som det går om dagen stresser ikke jeg med det heller.
post liked by: Buchan
LUHG!
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Ser heller ikke noe grunn for en sportsdirektør akkurat nå. Solskjær har et godt apparat rundt seg, og har signert fornuftige spillere. Synd han ble motarbeidet av Glazers i sommer, og som alltid er det DER problemet ligger. Hjelper ikke med verdens mest imponerende sportsdirektør hvis han ikke har reell makt og innflytelse.

Synes artikkelen du refererer til var interessant, og jeg er spent på hva slags rolle Fletcher etter hvert får. Virker som en imponerende trener, og mener det var Eivind B Holth som også hadde veldig positiv omtale av Fletcher som trener (i en av Monday, Bloody Hell videoene).

Sto ikke så mye om det i den artikkelen, men Kieran McKenna gjorde en meget god jobb med akademilagene før han ble førstelagstrener. Får håpe alle blir i United i mange år framover, og ikke vil av gårde for å bli manager selv.
post liked by: Pink Final, Buchan, Blodfink
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16743

Nå er det vel ingen som tviler på Solskjær lenger?
Ihvertfall ikke at han har endret kulturen i laget og klubben.
Er så stråååålende fornøyd med at han er vår mann.🎉
post liked by: Pangaea, Belfastboy, Buchan
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

You are my Solskjær... my Ole Solskjær :bump: :strong:
post liked by: Belfastboy, Buchan, Pink Final

Deleted User 402

Takk, Ole Gunnar! For første gang på noen år er det jeg som kan sende småspydige meldinger til utvalgte kompiser:-)

Dette går rette veien og Solskjær gjør en kjempejobb! Tror fortsatt vi mangler et par brikker for å gå til topps, og vi må få litt mer kontroll på forsvaret, men jeg nyter reisen:-)
post liked by: Buchan, Pink Final, Pangaea
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16743

Pink Final wrote: 05 Oct 2020, 08:26 Og at Solskjær med sin cultural reboot er det beste alternativet når alt kommer til alt?
Ja, jeg trodde faktisk det.
At han var beste alternativ etter Spurs.
Det har vært en rivende kulturendring i klubben og i laget under Solskjær.
Etter kveldens seier mot Liverpool.
Sammenlign det med 1-3 på Anfield 16/12 - 18 eller 1-4 i USA mot dem sommeren 2018.
Det var et desillusjonert lag.

Nå er United tittelkandidat (ett år før ihvertfall jeg trodde på gull kamp).
I tillegg framstår laget under Solskjær som et strålende cuplag.
post liked by: Buchan
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18046

Det ser bra ut nå, kulturendringen er enestående, OGS skal ha masse ære, nå må spillerne bare kvitte seg med disse shutdowns som har kosta oss i semifinaler 4 ggr, og i gruppespillet i CL, litt som 0-1 i dag mot Liverpool.

Men laget klarer å snu utrolig mange kamper, det blir spennende å se om vi lykkes i CL neste år. Det gjenstår litt før jeg kan si de er et strålende cuplag, det er forløpig bare nesten.

Solskjær sitter trygt i stolen. Og den gode gamle følelsen er tilbake
post liked by: Buchan
LUHG!

Deleted User 108

Nå har William Hill 40 i odds på at Klopp får sparken, mens oddsen er 66 på at Solskjær får sparken. Gymlæreren begynner å yte respekt....
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Når var han i det hele tatt "gymlærer"? Før han slo gjennom med Molde? Merkelig ting å bruke til å kritisere ham (jeg mener ikke deg selvsagt, men at andre skriver slikt).

Er stolt over at vi har en så flott person som manager.
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Det positive med kveldens tap mot Sheffield United er at det ble en god dag for de kritiske røstene som har vært stilltiende en stund, men som nå kommer ut av vepsebolet og ivrig skriver kommentarer.

Håper det raskt blir stilt igjen ;)
post liked by: Buchan
Post Reply