Manchester United - Liverpool

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Enig angående tankene rundt forumet her angående aktivitet. United.no gjør mye bra de, men det er ikke det samme som et forum. Og jeg er enig i at det er merkelig at vi skal være den eneste klubben uten forum. Som supporter klubben driver. Men det virker som det er liten interesse fra deres side.
Som @Lingard nevner, så er det flere grupper på Facebook. Red Army Norge har over 20000 tusen medlemmer. Så der er det mye aktivitet. Alle er jo ikke aktive da.

Når det gjelder gårsdagens kamp så er jeg spent på hvor mye den egentlig kostes oss med tanke på skader. Det for vi nok svar på snart, håper ikke vi har flere nøkkel spillere ute i flere uker.
Hele kampen ble nok et stort anti klimaks for de fleste, forventningene er alltid så enorme på forhånd. Men det var jo litt spesielt med alle skadene. Så pass spesielt at det ødela hele rytmen for laget til Klopp :D
Synd ikke Smalling var mer hissig på grøten på slutten. Men det er jo lettest og se på TV hva som burde gjøres.
Ellers så fryktet jeg også at Liverpool skulle valse over United i andre omgang, men de har ikke den formen som de hadde tidligere. Og det kan vi være glade for. i forhold til det vi har sett de kan prestere, så virker de faktisk tannløse for tiden. Kanskje nervene har tatt dem.
Og Salah forsetter sin gode statistikk mot United på OT. Null mål, og null målgivende. Shaw tok han fullstendig ut av kampen i går.
Post Reply