Fulham - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Det ble til slutt en veldig fin seier i går. Vi åpnet alt for dårlig og bare udyktighet fra Fulham-spillerne var skyld i at det ikke kom noen mål før det var spilt 5 minutter, men etter at Pogba sendte oss i ledelsen var det nesten gjort. Fulham hadde noen sjanser underveis i kampen, men det var liten tvil om hvem som kom til å stikke av med alle poengene.

De aller fleste leverte en bra kamp i går - kanskje med unntak av Lukaku.. som virkelig ser ut til å slite under fotballen vi spiller nå. Sanchez kom inn i 2. omgangen og hadde vel et av sine bedre innhopp i United-drakta og burde absolutt tegnet seg på scoringslista også. Men fortsatt et stykke bak Martial som bør være det soleklare førstevalget på venstrekanten. Høyt toppnivå på denne fyren og for en prestasjon på målet hans. Det skal noe ekstra til for at Jones skal få målpoeng og Martial viste dette lille ekstra i går. 8-)

Jones viste også bra stopperspill, selv om vi slet de første minuttene. Ikke helt imponert over ballbehandlingen til verken han eller Smalling, men sistnevnte er nok den verste av disse to. Kan det være at Smalling blir solgt til sommeren eller skal vi beholde begge to flere år fremover?

Nå er det bare å krysse fingrene for at vi får med oss et bra resultat på tirsdag. Jesus det kommer til å bli spennende!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Torquemada wrote: 09 Feb 2019, 14:59 Mata har allerede spilt 10 min lengre enn han har kapasitet til.
Skjønner litt hva du tenker, men samtidig ikke.. for kapasitet har Mata nok av. Uten tvil en av de spillerne som alltid løper mest når han spiller. (sikkert slått av Lingard, Shaw og muligens Rashford, Herrera & Pogba)

Uansett, kapasitet har denne fyren nok av, men det at han løper litt saktere enn spillere flest er nok det som er svakheten hans.
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Det jeg mente å peke på, var at Mata ser ut til å forsvinne ut av kampene etter ca 60 min. Slik har det vært lenge.
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Herlig seier - enkel match.

Pogba strålende igjen - lekende lett.

Ser mange nevner Jones. Utrolig artig at han i det hele tatt holder seg skadefri. Kriger. Jeg hadde selv avskrevet han for lenge siden. Kriger innstillingen hans overasker ingen. Vi skal ikke glemme at han "kun" er 26 år. På tide at han får en rekke med matcher.

Nå starter den tøffe perioden - kampene kan ikke komme raskt nok.
Post Reply