Ryktetråd 2020

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Dembele-news...

LUHG!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Blodfink wrote: 03 Oct 2020, 13:08 Hei til alle, hva er stemningen for å selge James for 25 mill. til Leeds? Jeg stemmer så absolutt ja. Tenker at den unge, kjappe waliseren passer godt inn i Leeds` spillestil. Og om rapporten om at et salg av ham gjør at vi henter Sancho, da er det vinn vinn. Jeg respekterer James, og jeg har virkelig troa på at han kan bli en super ving. Leeds er perfekt for ham.
Bare positivt at det ryddes i stallen. Først Pereira, så Dalot.. nå James. Det er ikke helt optimalt å gjøre en annen PL-klubb sterkere, noe jeg tror Leeds vil bli med James i stallen, men fortsatt noen år til Leeds kan blande seg inn i topp 4, skulle man tro.

Skal innrømme at jeg hadde litt mer tro på James. Han var lovende for oss da han kom til klubben, først i pre-season og deretter i starten av sesongen. Men så fikk han seg en liten formdupp og siden har han egentlig ikke levert noe særlig og det er veldig synd. Jeg synes han virket som en veldig bra squadspiller som vi kunne ha nytte av i flere år fremover, men som sagt.. det er svært lenge siden han har levert noe som helst for oss.

Og NOE kommer det til å komme før overgangsvinduet stenger. Om det er Sancho, Dembele, Joshua King eller noen helt andre.. det aner man ikke.. men hvertfall greit at det ryddes litt i stallen først. Bare 20 minutter til lagoppstillingen til Dortmund blir offentliggjort og det skal bli spennende å se om Sancho er med eller ikke. Hvis han spiller fra start så er det nok helt uaktuelt at han signerer for oss før vinduet stenger, vil jeg tro.. men om han ikke er med så kan vi fortsatt leve i håpet.
post liked by: Blodfink

Vidar Dale Fjeld

Å selge James vil være en tabbe i mine øyne...digger fyren og han minner om Sterling før han slo igjennom for fullt.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8986

[mention]Vidar Dale Fjeld[/mention]
Eneste James har til felles med Sterling er farten. Sterling var milevis foran selv før han slo sikkelig igjennom. James ser helt blottet for selvtillit, evner ikke engang å dra av en mann om dagen. Produserer ingen sjanser. Det er ingenting virker det som. Mulig et utlån til Championship kunne gjort han godt.

Sterling produserte i alle fall sjanser selv om at det var lite målpoeng en stund.
post liked by: Blodfink
LoveUnitedHateGlazers

Vidar Dale Fjeld

Ok, bare milevis uenig! :-)
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Lingard wrote: 03 Oct 2020, 14:03 Bare 20 minutter til lagoppstillingen til Dortmund blir offentliggjort og det skal bli spennende å se om Sancho er med eller ikke. Hvis han spiller fra start så er det nok helt uaktuelt at han signerer for oss før vinduet stenger, vil jeg tro.. men om han ikke er med så kan vi fortsatt leve i håpet.
Han spiller ikke, Zorc i Dortmund sier dette:


LUHG!

Vidar Dale Fjeld

Sancho sto over forrige kamp også pga luftveisproblemer. Og vi trenger spillere i forsvar...
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Vidar Dale Fjeld wrote: 03 Oct 2020, 17:02 Sancho sto over forrige kamp også pga luftveisproblemer. Og vi trenger spillere i forsvar...
Ja, vi trenger nye krefter i forsvaret helt klart.

Kan være at Sancho er sjuk, men det vet vi ikke, jeg ønsker jo spilleren inn og da håper jeg at han ikke spiller fordi han er klar for oss....Men jeg holder overgangen til maks 10% sannsynlig...


Det viktigste er i grunn hva Solskjær mener, og han ønska 3-4 inn...Men Joel i Tampa har satt stopp.
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Mye surr...

LUHG!
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

https://live.tv2.no/fotballrykter-og-ov ... 1193671443

Kan virke som om Cavani er på vei...
post liked by: Blodfink

Vidar Dale Fjeld

Vi havnet der til slutt ja...hva er nytt under solen? Den signeringen som Solskjær har hevdet at United ikke skal gjøre...får nesten håpe det er sprøyt.
post liked by: Blodfink, Torquemada
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Cavani på tur til Manchester for lege sjekk, ja måtte det bare ikke bli en ny stor fiasko det her.
post liked by: Blodfink
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Jepp

post liked by: offside
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Men det er vel heller ikke slik at det er nytt at United henter eldre stjernespillere, eller i alle fall spillere på vei ned. Ferguson henta Owen og Blanc, keeper vdS ble en suksess, Blanc var vel helt grei muligens? Owen spilte vel noe sånt som 30 kamper på 3 år. og scora vel i hver tredje kamp. Selv om han var yngre enn Cavani er da. Men mistenker Fergie for å ha henta Owen kun for å irritere Liverpool-fansen.

Men det er litt spesielt at Cavani er på vei inn...innrømmer det. Calwert-Lewin ble for dyr, vi har visstnok prøvd oss der og...

Haha, skreiv dette i sommer i Leeds-tråden:

"Leeds-eier Andrea Radrizzani går visstnok all-in for Cavani, bare ikke de gjentar nedturen nå da...Jeg digger Cavani i grunn, men litt preget av gambling, han blir ikke yngre, men kult å se ham i PL om dette skjer."

Og så ender han fort opp hos oss :hah:
LUHG!
Post Reply