Ryktetråd 2020

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Dembele takker i alle fall jeg pent nei til. Skadeplaget, vært rapporter om dårlige holdninger, leverer ujevnt, fransk pass. Nei, jeg føler vi allerede har en slik i troppen. Trenger ikke en til.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18057

Skeptisk jeg au, sjanse å ta, men United er kun interessert i et kortsiktig lån virker det som.
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18057

Mye rot i ryktene nå, haha, for lavt bud på Telles, nei til lån av Chiesa, og Dembele er vi ikke interessert i. Sancho still on Jeg regner med at interessen fra United er reell for noen av disse, så da håper jeg de får rodd i land 1 eller 2...

Eller blir det faktisk Dembele?? Depay til Barca som erstatning, Koeman vil nok heller ha Depay.

][/hr]
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Roma ønsker Dalot inn i dealen med Smalling.



LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Dortmund kan umulig selge for under 120 mill nå, i så fall vil de miste totalt ansikt.
Dembele? Hm, alltid skadet. Kjøp er en enorm gambling, et lån vil være bra.
Og la nå stakkars Smalling dra...

Vidar Dale Fjeld

Nå er panikktiden der...skal United ha spillere så vet klubbene å verdsette sine spillere. Hadde United hatt beslutningstakere på høyt nivå hadde de allerede vært på plass og integrert i klubben. Nå vil det koste og igjen står fans og lurer på hva som rører seg i hodene på pengefolk kontra fotballfolk...jeg er rystet, og slik har det vært de siste 10 år. Jeg gremmes!!
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Har ikke noe tro på de Dembele-"ryktene". Stikk motsatt av hva Solskjær har stått for tidligere, og at spillerne må ønske å komme til United.

Finnes det ikke en ny middelmådig portugisisk vingspiller de kan skrive om hver dag i noen år? :P
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18057

Jeg tror United har fått nei fra mange...Calwert-Lewin, Chiesa, Tonali er 3 av dem...Chiesa still on ifølge ryktene.. Men vi vil kun låne, Juventus kjøper ham sikkert...
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

https://www.united.no/nyhetsarkiv/bak-k ... ndlingene/

Veldig interessant og opplysende sak på United.no om gangen i transfermarkedet. To ting som peker seg ut som spesielt for United: Alle steg i prosessen må godkjennes av Glazers, og at klubben kun jobber konkret med én overgang om gangen. No shit. :angry:

"Etter det united.no erfarer krever forhandlingsprosessene i Manchester United mye tid fordi alt skal godkjennes av Glazer-familien. Det handler ikke bare om å gi grønt lys når en overgang praktisk talt er i boks. De amerikanske eierne skal underrettes om hvem som står på ønskelisten og om progresjonen i forhandlingene, de skal godkjenne ethvert bud som legges inn, og de skal naturligvis ha siste ord i saken.

At alt Woodward foretar seg må godkjennes gjør prosessen tidkrevende. Tidsforskjellen mellom USA og England hjelper heller ikke. United.no kjenner også til at klubben kun konsentrerer seg om én overgang om gangen."
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18057

Intet nytt at Joel Glazer sitter på det meste av beslutninger, Woodward er løpegutten.

Jeg må si at jeg blir meget overrasket om United lander Sancho nå...

Dembele virker mer sannsynlig...
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18057

post liked by: RaoulDuke
LUHG!
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Begynner å tenke at det er en stor mulighet for at det ikke kommer nye signeringer dette vinduet.

Telles reiser til landslagssamling på søndag, så da er vel det løpet kjørt?


MEN, han kan signere en såkaldt pre-kontrakt med United i januar og komme gratis neste sommer.



Sancho ser jeg på som veldig urealistisk nå

post liked by: Blodfink
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18057

Helt på trynet dette her, og ikke første gang det skjer. Glazers out...Om da ikke Sancho og Telles blir klare innen timer...Men uansett vil jeg ha andre eiere...
post liked by: pixma, RaoulDuke
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18057

Hei til alle, hva er stemningen for å selge James for 25 mill. til Leeds? Jeg stemmer så absolutt ja. Tenker at den unge, kjappe waliseren passer godt inn i Leeds` spillestil. Og om rapporten om at et salg av ham gjør at vi henter Sancho, da er det vinn vinn. Jeg respekterer James, og jeg har virkelig troa på at han kan bli en super ving. Leeds er perfekt for ham.
post liked by: Buchan
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Ja hvis det innebærer at Sancho kommer. 25 mill er en grei sum også.
Men nå går klokken fryktelig fort med tanke på overganger.
post liked by: Blodfink
Post Reply