Ryktetråd 2020

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18053

offside wrote: 08 Sep 2020, 10:24 Vi trenger backer som leverer målpoeng...
Ja, Telles har litt av noen stats...Og jeg er enig, backene i dagens fotball har jo blitt veldig viktige fremover på banen, der sliter United litt med de vi har i troppen. Det er tendenser og ok til tider, men det blir lite målpoeng ut av det foreløpig.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Ser heller ikke for meg at Solskjær ønsker Bale, om ikke de har hatt en prat og waliseren ble oppglødd av den, alt er mulig, men alt kan være umulig også her.
LUHG!
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Dagens rykter;

Alejandro Garnacho - en unggutt fra Atletico skriver under for oss vist nok. ( Ser ut som Solskjær har en plan for fremtiden.)
Sancho
Reguilon

Det er vel det som ryktes enn så lenge.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

offside wrote: 09 Sep 2020, 09:43 Alejandro Garnacho - en unggutt fra Atletico skriver under for oss vist nok
United.no skriver at Garnacho skal ha valgt United foran Dortmund :D :clap: :celebrate:
User avatar

aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

offside wrote: 09 Sep 2020, 09:43 Dagens rykter;

Alejandro Garnacho - en unggutt fra Atletico skriver under for oss vist nok. ( Ser ut som Solskjær har en plan for fremtiden.)
Sancho
Reguilon

Det er vel det som ryktes enn så lenge.
Liker satsingen på unggutter. Når vi ser hva en må betale for ferdigutviklede spillere er det godt å se at klubben prioriterer ungdomssatsing. Om det som står her stemmer henter vi fire veldig spennende ungdommer i sommer. https://www.united.no/nyhetsarkiv/marca ... rid-juvel/
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Ryktes også om at United skal være interessert i Alaba. - Ryktes om at Alaba ønsker en langt høyere lønn en det Bayern er villige til å gi han.
Salgssummen på Bale skal være på 22 millioner Euro. United skal dog ikke være interesserte.
Reda Khadra, som spilte ving i Borrusias ungdomakademi skal være frigitt av klubben. Venter på å få klarsignal til å reise til England for å prøvespille for Uniteds U23 lag.
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Ryktes i dag fra Romano og Ducker at United «endelig» har fått gjennombrudd i forhandlingene med Sancho om hans betingelser. Hvordan kan dette ha seg? Har klubbene kommet så langt i forhandlingene at dem forventer å bli enige?

Trodde ikke klubber kunne forhandle med spiller uten at selgende klubb ga tillatelse.
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Flere medier melder nå at det skjer noen rundt Sancho. Hadde vært utrolig kult om dette går i boks. Vi får et ungt lag med fremtid.

User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18053

Tror det står på overgangssummen og kun det.

LUHG!
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

En ting, Bale har 15 mill pund i året i Real madrid etter skatt. Før skatt er det vel 30 milll etter hva jeg leste.
Det er en del Penger Real må ut med, hvis vi kunne fått Bale på billigsalg eller lån, hvorfor ikke?

Tydeligvis så er forholdet ganske anstrengt der. Bale vil ikke være der, Zidane og han kommer ikke overens. Real ønsker vel neppe og betale så stor lønn til Bale hvor han ikke er på benken en gang.
Det kan jo være en mulighet å utnytte dette......
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18053

Men Bale virker jo å være helt uinteressert i fotball, som blir nevnt litt over her. Jeg vet jo ikke hva han tenker, men Bale skulle aldri ha dratt til Madrid, det er det jeg tenker. Har jo blitt en merkelig karriere for ham.
LUHG!
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

[mention]Blodfink[/mention] Det er så klart et godt poeng. Hvis vi ikke får napp noen flere steder, så kunne jeg vært positiv til dette. Men det er litt sånn her med mette stjerner. Med Falcao og Di Maria friskt i minnet.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Bale er litt for Real Madrid, som Sanches og Lukaku var for United. Spillere med ekstremt høy lønn, som de ikke klarer å forsvare. Tror ikke Bale er dårlig, men jeg tror ikke han forsvarer den skyhøye lønnen han har.

Men det sagt, så synes jeg OGS og United har behandlet sine spillere med mye mer respekt enn hva RM har gjort med Bale. OGS har alltid snakket varmt om Sanches. Det samme kan ikke sies om hva RM sier om Bale.

Nå er ikke Bale særlig behjelpelig, men men.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Jeg takker i alle fall nei til Bale. Ser ikke helt hva han skulle bidratt med i dagens tropp. Har til tider ikke vært den mest profesjonelle i Real Madrid selv om at klubben ikke akkurat har behandlet han bra i utgangspunktet. Videre så er han mer skardeplaget enn Phil Jones og Eric Bailly til sammen. Selvsagt enormt toppnivå, men hvor ofte han vi sett det de siste årene?

Når man ser på alt dette i tillegg til den sikkert absurde lønnen han ville ha krevet så er for meg totalpakken ikke verdt det. Da kan vi heller hente en Championshipspiller til én tiendedel av prisen som kommer til å spille like mye.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18053

Var litt synd med den defensive midten Sandro Tonali, om det stemmer at United la inn et seint bud. 20-åringen valgte Milan. Ellers er det ganske stille på ryktefronten...bortsett fra Sancho selvfølgelig...
LUHG!
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

offside wrote: 10 Sep 2020, 13:50 En ting, Bale har 15 mill pund i året i Real madrid etter skatt. Før skatt er det vel 30 milll etter hva jeg leste.
Det er en del Penger Real må ut med, hvis vi kunne fått Bale på billigsalg eller lån, hvorfor ikke?

Tydeligvis så er forholdet ganske anstrengt der. Bale vil ikke være der, Zidane og han kommer ikke overens. Real ønsker vel neppe og betale så stor lønn til Bale hvor han ikke er på benken en gang.
Det kan jo være en mulighet å utnytte dette......
Bale på 12 måneders lån der han tar ett kraftig lønnskutt kunne vært et godt valg. Er uten tvil en knallgod spiller. Så intervjuet der han sier han har vært klar for en avskjed i Madrid lenge men dem krever sykt mye for å slippe han.
Post Reply