Ryktetråd 2020

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Mener å huske - for noen år siden - noe om at Barcelona ville la Messi gå gratis den dagen han ville vekk. At de skyldte han såpass. Husker ikke hvor det kom fra. Muligens hukommelsen spiller meg et puss.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4387
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2786
Liker mottatt: 9235

Vet ikke helt om Messi ville ha lyktes i United. Fyren er utenomjordisk legendarisk, men samtidig så kan jeg ikke helt se for meg at han passer inn i troppen per dags dato. Selv om at det fort ville luktet svidd av Rashford-Martial-Messi. Ser det likevel som mer sannsynlig at han ender i PGS eller City.

Personlig ville jeg elsket å se han med Ronaldo i Juventus.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18977

Jeg tror det kunne blitt morro med Messi jeg, passer jo med Bruno, Pogba, Martial, en Rashford i form og en Greenwood som smeller inn lissepasninger fra argentineren.

Men det er nok flere klubber som er interessert ja...

Han har vel nærme 1 000 000 pund i uka i lønn da. Men det blir solgt noen drakter og div...

Barca-president Bartomeu er ikke populær om dagen, mener at Messi ikke kan gå fra kontrakten siden det skulle vært gjort før 1.juni, men så er det litt spesielle omstendigheter siden sesongslutten ikke kom før i august. Messi og advokatene mener det er grei skuring.
LUHG!
User avatar

offside
Posts: 1306
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Ja kunne blitt fryktelig moro med Messi, selvom han er 33 år og går mot sine siste dager i fotballen.
Men det jo mye prestisje å hente han, han hadde økt det kommersielle så er det jo dessuten stort å muligens ha tidenes fotballspiller på laget.
Det vil jo bli skrevet i historiebøkene det, tidenes fotballspiller spilte for den å den klubben.

Mange vil ha Messi, om vi ikke får han blir jeg ikke skuffet sånn sett, som sagt han er 33 år.

Tror dog Messi vil til City, først og fremst fordi Pep er der og fordi City spiller en fotball som han er vant til.
Blir vel enten City eller Paris.
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Tror fortsatt Messi blir i Barcelona. Dette er mest trolig ett pressmiddel for å få presidenten fjernet. Messi er større enn klubben.

Så vil tiden vise. Blir mye støy iom at Messi sier han kan gå gratis mens klubben hevder klausul på 700 mill euro står fast.
User avatar

offside
Posts: 1306
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Kanskje, jeg tror at denne gangen så er det alvor.

Barcelona sliter, Sapnia er hardt rammet av Covid. Spania hadde problemer før Covid nå med denne pandemien er landet rammet. Det påvirker selvsagt økonomien i landet som igjen vil påvirke handlekraften til klubbene.
Jeg tror Messi er gira på å vinne et siste CL trofe, og han vil nok veldig gjerne gjenforenes med Pep.

Men at Barca slipper han helt sånn uten videre, det skjer vel neppe. Ikke bare risikerer de å miste klubbens beste spiller gjennom tidene men de risikerer også å miste merkenavnet Messi.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18977

Og i bakgrunnen går alt på skinner for United...




Jurado på 16 år er klar da, HB fra Barca, og Oriola på 13 år, offensiv spiller fra West Ham.

Så noe positivt skjer jo, bare noen år til nå så... :hah:
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1942
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 816
Liker mottatt: 2563

Blir vel neppe OGS som får bruke disse talentene vist dem kommer så langt som i a stallen, blir vel sparken på han før den tid, såfremt ikke det skjer noe helt fenomenalt i slutten av overgangs perioden. :angry: ;`(
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18977

pixma wrote: 26 Aug 2020, 15:34 Blir vel neppe OGS
Si ikke det, såpass glad er Glazers i penger, Solskjær blir betalt halvparten av hva de betalte Mourinho...80 mill/160 mill mener jeg lønna er/var pr sesong.
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18977

Badiashile er inne i sin tredje sesong med A-lags-fotball for Monaco, og fylte 19 år 26.mars.

Ubestridt talent, venstrefotet. Skrytevideo her. Ikke klar for United, på tross av photoshoppen...

LUHG!
User avatar

offside
Posts: 1306
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Blodfink wrote: 26 Aug 2020, 15:08 Jurado på 16 år er klar da, HB fra Barca, og Oriola på 13 år, offensiv spiller fra West Ham.

Så noe positivt skjer jo, bare noen år til nå så...
Ha ha Solskjær har virkelig tatt prosjektet sitt seriøst, bygge opp et nytt lag.

Overgår jo Wenger snart.... 😅
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Blodfink wrote: 26 Aug 2020, 16:06 Badiashile er inne i sin tredje sesong med A-lags-fotball for Monaco, og fylte 19 år 26.mars.

Ubestridt talent, venstrefotet. Skrytevideo her. Ikke klar for United, på tross av photoshoppen...
Skrytevideo er det farligste. Ser jo rask og sterk ut samt flink med ball. Klubben følger spillere over tid så dette kan fort være ett knallkjøp. Forstår supporternes sikling etter større navn men hvem hadde hørt om Martial i sin tid. Det gror sykt godt med talenter i Frankrike.
User avatar

offside
Posts: 1306
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Ketil Cantona wrote: 27 Aug 2020, 08:54 Det gror sykt godt med talenter i Frankrike.
Jeg tror også det, generelt i Europa, land som Belgia, Frankrike har masse talenter. Kan finne mye bra der.

Maxi Gomez fra Valencia linkes nå til oss. Aner ikke hvem det er engang.
Grealish er tilbake igjen på ryktebørsen.
Donny van de Beek blir nevnt
Badiashile nevnes også i dag hyppig rundt om på twitter


Ryktes også at det har kommet inn bud på Smalling.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18977

Eduardo Camavinga er et annet stort talent, født i Angola, ble fransk statsborger i fjor. Ble innkalt som erstatter for Pogba av Dechamps i dag. Har lagt ut noen videoer av ham her tidligere. Real Madrid er etter ham, men han ser ut til å bli i Rennes 20/21-sesongen.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
offside wrote: 27 Aug 2020, 13:25 Maxi Gomez fra Valencia linkes nå til oss. Aner ikke hvem det er engang.
Hehehe, måtte søke ham opp, henta til Valencia fra Celta Vigo i fjor, fra Uruguay, fysisk sterk spiss ser det ut til. 9 mål på 33 kamper, har ikke spilt samtlige minutter i disse.
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Nå går det rykter om Fred til Galatasaray. Ville vært merkelig å selge Fred etter denne sesongen hvor han faktisk har tatt store steg.
Post Reply