Premier League 2019-2020.

Diskusjon om engelsk fotball
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Leicester borte er ingen walk in the park. Jeg har ingen tro på at United vinner den kampen, og hadde på at ting var avgjort i forkant, men det ser ut til å bli en seriefinale - desverre.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Blir spennende med slutten, men jeg tenker skal vi ha CL plass så må vi vise oss verdige den CL plassen. Da må vi enkelt å greit vinne de to siste kampene.

Jeg mener vi har godt nok lag til det, så er det opp til oss selv.

Hvis det ikke skulle gå veien så har vi Europa leauge som et siste halmstrå. Det er neppe enkelt som mange vil ha det til, finnes et par tøffe lag der.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18047

Det finnes muligheter for at Mourinho hjelper oss til CL, Spurs virker solide for tiden, og holder de som favoritter i kampen mot Leicester. Regner med at spill i Europa teller mer enn å hevne seg på United for vår ex-manager.
Om vi kan slå The Hammers med 2-3 mål og Spurs vinner, ja da holder det å unngå tap mot revene i siste match om jeg ikke tar feil.

Spurs med et døgn mer hvile enn Leicester også.

Håper i grunn på 5.plass for Chelsea :hah:
LUHG!

Deleted User 108

Hva om United og Leicester vinner og Chelsea taper? Er det nok med uavgjort for både United og Leicester i siste kamp da? Det hadde vært et interessant scenario.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Mcilroy wrote: 17 Jul 2020, 09:04 Hva om United og Leicester vinner og Chelsea taper? Er det nok med uavgjort for både United og Leicester i siste kamp da? Det hadde vært et interessant scenario.
Ja, da holder det med uavgjort for begge, med mindre Chelsea vinner sin siste kamp med 15 mål eller noe sånt.
Samtidig er vel Chelsea sikret topp 4 selv med ett poeng på Anfield, dersom de vinner sin siste mot Wolves.

Hadde vanligvis ikke stolt på at Liverpool ville gjort jobben, men nå skal de få utlevert trofeet og jeg tror ikke de kommer til å slappe av.

Deleted User 108

Ryktene sier at Woodward har bestemt at United ikke skal betale mer enn 70 mill pund for en enkeltspiller i sommer. Stemmer dette kommer nok ikke Sancho....
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18047

Håper vi henter Sancho...Men ønsker en spiller inn i hver lagdel, må vel gå an å få inn noen mill. på salg av 5-6 spillere. Jones, Dalot, Smalling, Rojo, Sanchez, Pereira og evt Lingard og Mata.

Men da må vel egentlig 4 inn om så skjer.
LUHG!
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Ja. Vet ikke om det er mulig nå pga corona eller om de riktige spillerne er tilgjengelig, men ideelt sett:
  • Spiss for rotasjon (King?)
  • Høyrekant (Sancho?)
  • Defensiv midtbane (Rice kanskje? vet ikke nok om han)
  • Midtstopper
Med 4-6 spillere ut, trenger vi en del inn også, men det er mange "hvis" her. Første-pri er Sancho mener jeg.

Selv om jeg er fornøyd med Lindelöf, er det ikke til å stikke under en stol at det hadde gjort seg med en Rio/Stam type ved siden av Maguire. Et hurtigtog som dermed gjør at Maguire kan vær mer aggressiv i press-spill, og at hele laget kan stå litt høyere også uten at det blir for risikabelt.
User avatar

Captain Marvel
Posts: 97
Joined: 16 Dec 2019, 15:42
Liker gitt: 4
Liker mottatt: 17

Typisk at Chelsea skal komme tilbake nå altså. Det er veldig viktig at de taper mot pool i kveld.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Se der ja :) Der scora Alex Oxlade-Chamberlain . Kom igjen nå pool. Er vel eneste gangen jeg heier på de i kveld :)
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Herlig :) Da var det gjort. Nå er det faktisk sånn at vist Wolves vinner mot Chelsea i siste kamp og Leicester vinner mot oss ,så ryker faktisk Chelsea på hue og ræva ut av CLplassen. Men det samme kan vi. Får krysse fingra at dette går veien :) Det er her er så jevnt.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18047

Drama på alle bauer og kanter søndag. CL, EL og nedrykk!
LUHG!

Cola

Blodfink wrote: 23 Jul 2020, 00:07 Drama på alle bauer og kanter søndag. CL, EL og nedrykk!
Tror jeg må innom en Norsk butikk som heter V på lørdag......
Men la oss tenke positivt, i kveld er vi på 3de plass.
Hvem hadde trudd dette før påske/corona tider.....
Uansett vi er på rett vei ang med mentalitet på spillergruppa,
og spillere opp fra akademiet som fyller sentrale posisjoner for laget etter hvert.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18047

Cola wrote: 23 Jul 2020, 00:26 Tror jeg må innom en Norsk butikk som heter V på lørdag......
:hah:
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Wolves tar alle tre poengene mot Chelsea i morgen håper jeg, da er det helt greit med en U i Leicester, har litt sympati med de blå revene og ønsker at de tar CL-plassen til Chelsea.
LUHG!
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Lag som rykket ned:

AFC Bournemouth
Watford
Norwich City

Kommer ikke til å savne noen av disse lagene.

Gleder meg til 20/21 starter :)
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

offside wrote: 26 Jul 2020, 19:47 Kommer ikke til å savne noen av disse lagene.
Spesielt Norwich ville jeg sagt. Vanskeligste bortekampen å reise til visstnok. Rent transportmessig.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18047

Norwich spilte artig fotball i fjor høst, hadde sansen, men de gikk tørre etterhvert. Tabellen lyver sjeldent, Villa klarte seg merkelig nok.
LUHG!
Post Reply