Akkurat nå hører jeg på...
-
- Donor
- Liker gitt: 28592
- Liker mottatt: 20250
Hadde ikke hørt den svenske før
Trodde den skulle være bra ellers den er stor favoritt.
Er jo bare russelåt ræl jo.
Trodde den skulle være bra ellers den er stor favoritt.
Er jo bare russelåt ræl jo.
post liked by: Jan Erik
-
- Moderator & Donor
- Liker gitt: 3993
- Liker mottatt: 17265
Da landet det nye Pulp-albumet, og må si det høres jæskla bra ut. Ingen stor fan av gjenforeninger egentlig, det blir sjelden mer enn en blek kopi av glansdagene, men førsteinntrykket er at dette ikke skjemmer seg ut i selskap med det bandet ga ut på 90-tallet.
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford, Can2, Pink Final, 28FPellistri, Belfastboy
-
- Donor
- Liker gitt: 28592
- Liker mottatt: 20250
Pulp var en favoritt på nittitallet.
Har fortsatt 3-4 låter jeg hører på. Common people er udødelig. Ellers blir det lite derfra.
Spent på det nye albumet som jeg ikke har fått prøvekjørt enda.
Har fortsatt 3-4 låter jeg hører på. Common people er udødelig. Ellers blir det lite derfra.
Spent på det nye albumet som jeg ikke har fått prøvekjørt enda.
post liked by: Can2, Rød Pølse, Pink Final, Belfastboy, Ryder
-
- Liker gitt: 2537
- Liker mottatt: 10153
Ikke veldig kjent med Pulp fra før, men kjenner jo "hittene" best.Ryder wrote: 06 Jun 2025, 09:40 Da landet det nye Pulp-albumet, og må si det høres jæskla bra ut. Ingen stor fan av gjenforeninger egentlig, det blir sjelden mer enn en blek kopi av glansdagene, men førsteinntrykket er at dette ikke skjemmer seg ut i selskap med det bandet ga ut på 90-tallet.
Hatt to gjennomhøringer på denne plata nå, og tenker enn så lenge at Slow Jam er plata sin beste sang. Får litt assossiasjoner til Daft Punk på en rar måte,
post liked by: Belfastboy, Ryder
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona